![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik laat er dan ook geen slaap over. Hoogst schept het me een beeld over een bepaalde persoon zijn/haar inborst. Zelf ben ik evenmin onschuldig.
Laatst gewijzigd door Weyland : 24 juni 2012 om 21:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen jennen kan leuk zijn, maar alles wat men doet heeft gevolgen. En het is nogal hypocriet om te klagen over de gevolgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gewoon laten provoceren en indien nodig melden want die praat zelfs moord op Joodse baby's goed en was een van de grote personen achter het banthefacistforum...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Mijn punt is dit:
Bepaalde vormen van antagonisme en haat zijn niet meer gezond. Het is beter om ze nu te ontmantelen, dan later de gevolgen ervan te zien. En de gevolgen beginnen te komen. Het recupereren van Hans van Themsche is natuurlijk dwaas, maar Breivik lijkt mij wel overduidelijk een gevaarlijk gevolg. Het wordt in feite tijd om te stoppen met spelen. De sfeer is geladen, er is wrijving, de eerste ontladingen gebeuren al. En wat mij betreft? Ik jen mensen in eigen naam. Als iemand mij daarvoor doodschiet is dat mijn zaak. Ik spreek niet namens een groep mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Zie je iemand anders dat doen misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() Als we de vraag eens andersom stellen... is -gehoorzamig aan Islam- de niqab dragen een teken van goede integratie?
Voor zij die daar volmondig ja op antwoorden, is dit duidelijk in conflict met wat papa morel wilde zeggen.
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Dat is dan hun probleem.
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Kijk. Jij sprak van stijgende haat- en racismegevoelens tegenover allochtonen en moslims, elders in een andere draad. Ervaar je deze, en vind je ze een goede zaak?
Laatst gewijzigd door Восход-1 : 24 juni 2012 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() In plaats dan voor de gehandicapten op te komen gaat hij wat zagen over hoofddoekjes...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het over al die Franskiljons die ondertussen de rangen van de V-partijen hebben "versterkt" omwille van zuiver economische redenen. Ik heb noch van hen, noch van jou, noch van om het even wie lessen te ontvangen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat soort van braindrain kan hier goed gemist en daar goed gebruikt worden. Jij én ik tevreden, goed éh ! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeggen dat een non een hoofddoek draagt of dat Marie-Rose Morel een hoofddoek droeg is gewoon een feit aanhalen. Wie begint te fulmineren en in het wilde weg racistische beledigingen en complottheoriën de wereld in het rond sturen bij het horen van deze feiten, heeft psychologische problemen. Een maatschappij waar veel dergelijke individuen voorkomen is een zieke samenleving. En ja, veel Vlamingen kennen de geschiedenis van de Vlaamse beweging helemaal niet meer en zijn gebrainwasht door massamedia, spelletjesprogramma's en emopolitiek. Marie-Rose Morel komt exact voort uit die bourgeoisie die niet zo lang geleden met Frans kokketteerde en op de eigen bevolking neerkeek als "sale flamands". Nu is het in dezelfde kringen "de bon ton" om neer te kijken op de kinderen, kleinkinderen, achterkleinkinderen en achter-achterkleinkinderen van immigranten. Om dezelfde reden als ik tegen de Franskiljonse haat tegen de Vlamingen ben, ben ik ook tegen de Franskiljonse haat tegen de genoemde (achterklein)kinderen en dit omwille van universele humanistische principes. Hier kan dus geen sprake zijn van kampen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 24 juni 2012 om 23:45. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de dwang van ergens komt, dan is het wel vanuit het atheïstisch-fundamentalistische kamp. Brussel is een stad die zwicht onder de totalitaire dictatuur van de vrijmetselaars, door Jef Geeraerts "die andere Kerk" geheten.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Dat zeg ik helemaal niet en dat doet er ook helemaal niet toe. Mijn punt is simpel en ik ga hem nu onomwonden bekend maken:
Spelletjes even opzij, maar het lijkt mij zo dat er inderdaad een sfeer van gespannenheid heerst tussen wat men gemakkelijkheidshalve twee kampen kan noemen. Een sfeer waarvan jij vreest dat deze tot lelijke gevolgen kan leiden. En ik ergens ook. Breivik was daar een symptoom van. Die sfeer dient best ontladen te worden. En daarvoor dient men rekening te houden met andermans onbegrip. Jezus sprak namelijk, "God vergeef hen, zij weten niet wat te doen". Ik deed hierbij een oproep naar beide kanten. Om te stoppen met de wederzijdse minachting te versterken. Want dat is hetgeen ik hier zie. Er zijn flink wat forummers geradicaliseerd, en sommigen ervan zijn ronduit fanatiek islamofoob geworden. Dat is niet gezond, en misschien is het tijd om een oplossing hierover uit te dokteren. Beginnend al op dit forum. |
![]() |
![]() |