![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat het andere betreft, kunnen we beide kanten uit, maar normale mensen (dus mensen die niet per se willen opvallen en interessant doen) kiezen natuurlijk voor de meest gangbare vorm : In het Groene Boekje en de meeste woordenboeken staan desondanks nog altijd typecursus, typefout en typemachine. Het Witte Boekje (2006) rekent die vormen niet fout, maar kiest in principe voor samenstellingen met de werkwoordstam typ (die zónder e wordt geschreven): typcursus, typfout en typmachine. De gedachte aan 'het typen' overheerst immers (en niet die aan 'het type'): een typcursus is een 'cursus om te leren typen', een typfout is een 'fout bij het typen', een typmachine is een 'machine om mee te typen'.
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent hier nog niet lang zeker? Daarover zijn hier ook al ettelijke paginaatjes volgeschreven, hoor!
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zal mij eigenlijk worst wezen hoe U schrijft, maar om mensen op schrijffouten te wijzen gebaseerd op het Witte Boekje...
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weinig waarschijnlijk dat ze gegaan zijn zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn halve leven als typiste, secretaresse enzovoort gewerkt en het woord typ(e)fouten heb ik zelden moeten typen maar ik heb nooit iemand typEfout horen zeggen. Ik ben 100 % zeker dat als ik in een sollicitatiebrief had geschreven dat ik nooit typEfouten maak mijn mogelijk toekomstige baas dit als fout had aanzien. Verder kan ik u verzekeren dat mijn spelling goed is. Ik hoop de uwe ook. En van nu af maak ik hier geen woorden meer aan vuil. Het ging mij er enkel om u erop te wijzen dat mensen die graag een hoop geleerde woorden gebruiken gewoon graag willen opvallen maar daarom niet echt meer te zeggen hebben ...
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens heb ik gezegd dat ik geen zin meer heb er over te debatteren en ik ga dat nu ook niet meer doen. Ik ga naar de Canvascrack kijken! Goeienavond!
![]() |
![]() |
#130 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Deze besnijdenis heeft zeer vele functies met name hygiëne. Deze simpele ingreep vermindert het aantal hiv-besmettingen in Afrika aanzienlijk!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Vreemdeling
|
![]() Helaas zijn de berichtgevingen hierin elkaar tegensprekend.
Laatst gewijzigd door highlander : 17 juli 2012 om 02:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Vreemdeling
|
![]() In afrika zijn ze zelf gestopt met onderzoek en was het resultaat zelfs het tegenovergesteld van wat u hier beweerd.
India vonden ze dan wel weer een bevestiging maar was de groep besneden mannen kleiner dan de onbesneden mannen,er waren ook nog andere factoren waar men rekening mee moesten houden. Dus zekerheid is er nog niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Vreemdeling
|
![]() blijkbaar heb ik de landen omgedraaid
in afrike was er wel resultaat in india een te verwaarlozen resultaat |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik weet wel iets dat je beschermt tegen aids, zonde babies te moeten verminken. Een condoom.
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het antwoord op de gestelde vraag is wel een beetje een open deur instampen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Staatssecretaris
|
![]() Kritisch onderzoek in Afrika laat een andere waarheid zien. De promotie van condooms helpt enkel de condoom-fabrikanten. De idee van de paus om aan sexuele begrenzing te doen lijkt effektiever. Maar verkoopt minder makkelijk in de gazetten hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt hier anders wel een kans om ons de grote voordelen van de "verrijking" uit te leggen! Of is die er toch niet? Wij vinden ze echt niet, enkel de problemen en nadelen! Laatst gewijzigd door andev : 17 juli 2012 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dromen en hopen moet nog kunnen. Ook al zien we voorlopig enkel de achteruitgang en vernietiging van wat we hadden en kenden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt en proficiat! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik baal er dan ook van dat de linkiewinkies plat op de buik gaan voor de "eerbaarheid" van de maagdelijkheidscultus van de islam, terwijl ze liefst de pauselijke Benny door het slijk halen omdat hij in feite hetzelfde promoot: geen sex voor het huwelijk. Het grote verschil is wel dat in het polygame islam, waarbij men van vrouw kan wisselen (taleq taleq taleq) zoals van overhemd, de risico's op SOA véél groter zijn dan in het "eeuwigdurende" monogame huwelijk van het christendom. Om Aids (SOA's) te beperken is het uiteraard veel en veel veiliger om je maagdelijk in het huwelijk te begeven en dan levenslang bij dezelfde partner te blijven. Uitzondering hierop natuurlijk het toegestane gebruik van condooms indien één der partners op een of andere manier toch besmet zou zijn (daar liet Rome geen steekje vallen, maar een hele ladder van boven de bil tot onder de enkel in de pauselijke nylonkaus). In islam daarentegen kan de man n*ken met zijn vier vrouwen + met wat zijn rechterhand bezit (oorlogsbuit, huisslavinnetjes). De zekerheid dat geen van de partners geen besmetting kan oplopen is daarbij nihil. Als de man bij een huisslavin een SOA oploopt, besmet hij gelijk zijn vier echtgenotes. Indien hij zijn vrouwen inwisselt (je weetwel, taleq taleq taleq) en deze hertrouwen dan kunnen die vrouwen op hun beurt weer BINNEN het huwelijk de volgende harem laten besmetten etc.... Maar nee, de kranten hier prijzen de islamitische "zuiverheid" en beschimpen de pope omdat die trouw totterdood promoot! ge moet er maar opkomen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 juli 2012 om 09:54. |
|
![]() |
![]() |