Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 juli 2012, 15:39   #121
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Gwylan, dit is een verhaaltje, net als het verhaaltje dat vrouwen meerdere zaken tegelijk kunnen.

Binnen de wetenschap is er namelijk allang bewezen dat er geen onderscheid is in IQ tussen de geslachten.
Dikke 2.

Ik zorg zo goed als alleen voor mijn klein zoontje. In het begin was het effe wennen maar nu rolt het als een trein. Het multitasken lukt mij goed.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 15:39   #122
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Het vorige was natuurlijk een beetje de draak steken.

Anderzijds vraag ik me dit af: als jullie nu blijkbaar toch zo slim zijn, hoe komt het dan dat jullie je zo laten doen door al die moslimmannen. Zoals onnozele hoofddoeken draken, bourka's, je laten afkloppen binnen het huisgezin door de moslimman, enz.. want dit is nog maar het tipje van de ijsberg van al de vernederingen die jullie in de islamcultuur moeten dulden.

Welke man zou zich dat allemaal laten welgevallen ?

Conclusie ?
misschien zit er wel allemaal een heel gevaarlijk plan achter waar mannen niet van weten...
Oud 16 juli 2012, 15:52   #123
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ik heb hier potten confituur gemaakt.

Ik zou zonder mannen de hele mensheid kunnen doorlopen.Zonder een haar gekrengt te worden.

Neem de mannen weg uit Afrika en de economie gaat een ongekende bloei tegemoet.
Neem de vrouwen uit Afrika weg, en de economie stort volledig in, nog erger dan het nu al is.

Dat is voor mij de barometer
.
Dat denk ik nu ook zie. Geen mannen meer in Afrika ? Geen oorlog meer.
Nu, volledig zonder mannen leven zou niet kunnen, men ziet dat nergens in de natuur, behalve dan bij slakken en nog zo een paar beestjes.
Maar ze zouden minder macht moeten hebben.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 15:54   #124
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
dat dient toch zuiver en alleen maar om de juiste mannetjes te strikken die we dan voor onze kar kunnen spannen. Wat dacht je?
Ja, ja circe. Alhoewel jij en ik zowat hetzelfde gedachtengoed hebben over de multicul en de moslims, moet je me dan toch eens uitleggen waarom die o zo slimme moslima's zich zo slaafs en oerdom gedragen. Kunnen die dan niet strikken ? Of zijn in de ogen van de vrouwen in deze draad die uiteraard - hoe kan het ook anders - allemaal unaniem plots ontdekken dat ze slimmer zijn, moslima's misschien geen vrouwen - en dus juist daarom in feite niet slimmer dan hun man? Alle vrouwen in de wereld zijn dan misschien doorgaans slimmer dan de man, behalve de moslima's ? Dat zij er dan wel een zeer groot aantal.

Sorry, maar als je ziet hoe die vrouwen daar in Afghanistan er allemaal slaafs bijlopen in lichtblauwe bourka, dan stel ik me toch ernstige vragen over alvast die groep van vrouwen hun IQ.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Eenmaal we weten dat mannetjes enkel reageren op heupwiegende bewegingen is het toch simpel?
En ik reageer niet op heupwiegende bewegingen van het ogenblik dat die meer dan 30cm breed zijn, en dat zijn ze eens de 25 tot 30 gepasseerd bijna allemaal.

Misschien heb je ook moedwillig niet durven kijken naar het IQ van die doorsnee huis-tuin en keuken vrouwen van die YT links van mij een aantal posts hierboven. Sorry, maar ik vind dat beschamend (jou niet maar wat die uitkramen). En als er iemand hier aanhaalde dat ene Feya VDB nog de vierkantswortel van 25 niet kende, nou dan heb ik ook dikke twijfels over de juistheid van dat onderzoek van het starttopic.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 16 juli 2012 om 16:02.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 15:56   #125
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ik vind al die generalisaties in dit topic trouwens zalig
Oud 16 juli 2012, 15:58   #126
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
ik vind al die generalisaties in dit topic trouwens zalig
2

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 16:00   #127
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
2
zulke discussies worden na verloop van tijd trouwens altijd giftig, langs beide kanten. Hoeveel zakdoeken zouden er zo al niet opgefret zijn bij man-vrouw-discussies?
Oud 16 juli 2012, 16:00   #128
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
misschien zit er wel allemaal een heel gevaarlijk plan achter waar mannen niet van weten...
Zou misschien wel kunnen, en ik wil hier nu niet over religie beginnen in dit topic, maar ondertussen worden die vrouwen dan toch reeds sedert ettelijke eeuwen volledige koest gehouden door hun moslimmannen.
Oud 16 juli 2012, 16:05   #129
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, ja circe. Alhoewel jij en ik zowat hetzelfde gedachtengoed hebben over de multicul en de moslims, moet je me dan toch eens uitleggen waarom die o zo slimme moslima's zich zo slaafs en oerdom gedragen. Kunnen die dan niet strikken ? Of zijn in de ogen van de vrouwen in deze draad die uiteraard - hoe kan het ook anders - allemaal unaniem plots ontdekken dat ze slimmer zijn, moslima's misschien geen vrouwen - en dus juist daarom in feite niet slimmer dan hun man? Alle vrouwen in de wereld zijn dan misschien doorgaans slimmer dan de man, behalve de moslima's ? Dat zij er dan wel een zeer groot aantal.

Sorry, maar als je ziet hoe die vrouwen daar in Afghanistan er allemaal slaafs bijlopen in lichtblauwe bourka, dan stel ik me toch ernstige vragen over alvast die groep van vrouwen hun IQ.
En ik reageer niet op heupwiegende bewegingen van het ogenblik dat die meer dan 30cm breed zijn, en dat zijn ze eens de 25 tot 30 gepasseerd bijna allemaal.

Misschien heb je ook moedwillig niet durven kijken naar het IQ van die doorsnee huis-tuin en keuken vrouwen van die YT links van mij een aantal posts hierboven. Sorry, maar ik vind dat beschamend. En als er iemand hier aanhaalde dat ene Feya VDB nog de vierkantswortel van 25 niet kende, nou dan heb ik ook dikke twijfels over de juistheid van dat onderzoek van het starttopic.
'k zal mij ook eens wagen aan wat veralgemeningen.
Ik denk dat de intelligente vrouwen vaak 'onzichtbaar' zijn. Ze doen in ieder geval niet mee aan realityprogramma's, en hangen niet de Freya uit.

Alles samengenomen vind ik de mens trouwens echt niet intelligent, eigenlijk.
Oud 16 juli 2012, 16:12   #130
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zou misschien wel kunnen, en ik wil hier nu niet over religie beginnen in dit topic, maar ondertussen worden die vrouwen dan toch reeds sedert ettelijke eeuwen volledige koest gehouden door hun moslimmannen.
dat getuigt inderdaad niet echt in hun voordeel.
het is natuurlijk niet zo moeilijk om mensen dom te houden.
je bent niets met 'intelligentie' als je in een omgeving zit die het niet toelaat om die te ontwikkelen. Was Einstein opgegroeid in een kleerkast, zonder stimuli van buitenaf, dan had 'm niet echt veel bedacht, vrees ik.
Komt daar nog eens bij dat nogal wat vrouwen in 'die landen' door geweld de dood vinden. Wellicht zijn dat niet zelden intelligente vrouwen die wilden 'ontsnappen' (maar toch niet succesvol waren).
Macht kan intelligentie onderdrukken.

Ik zal hier seffes wel weer voor racist uitgescholden worden, maar als ze mij samensteken met een agressieve gorilla, ga ik ook geen uitvindingen doen, maar me vooral koest houden. Als ik kinderen krijg in de nabijheid van die gorilla, gaan die zich ook koest houden. Anders ga je dood.
Oud 16 juli 2012, 16:15   #131
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nihilibili Bekijk bericht
Los van seksuele voorkeuren hebben vrouwen me tot op heden maar weinig kunnen boeien in om het even welke omgang.

Tijdens mijn studies en in hier en daar een academische discussie heb ik sporadisch eens een vrouw tegengekomen met een goede tot zeer goede intelligentie, doch nooit van die aard dat ze mij als een intellectuele uitdaging overkwamen.

Hoe intelligent een vrouw ook moge wezen, steeds blijft ze getormenteerd door irrationele emoties die ze maar moeilijk in de hand kan houden. De rationele nuchterheid die zeker niet de regel is, maar men toch regelmatig waarneemt bij een man (of hij nu naar maatschappelijk geldende normen een 'goed' mens of een 'schurk' is), heb ik nog maar weinig tot nooit waargenomen bij een vrouw. Hoe belezen ze ook is in een of ander vak, steeds staan haar emoties een waarachtige wijsheid in de weg.

Eigenlijk heb ik er nooit veel contact op nagehouden met vrouwen, die wulpse wezentjes die zo fundamenteel verschillend zijn van mezelf. Steeds kan ik met moeite een cynisch lachje onderdrukken wanneer vrouwen bepaalde posities bekleden waar redenaarstalent voor nodig is, zoals bv. het vak van advocaat. Het onnatuurlijk strenge gelaat die de meeste vrouwelijke advocates 'opzetten' toont aan dat het een beroep is die hun in de grond niet ligt. Zo heb ik er al vaak aan het werk gezien met een serieux en hoogmoed die zo gekunsteld was dat men merkte dat ze al erg te veel hun best moesten doen. Zo heb ik er ook al vaak zich met veel serieux grenzeloos belachelijk weten maken, tot ingehouden groot jolijt van de andere sexe.

In de grond is de vrouw zich heel goed bewust van haar intellectuele inferioriteit ten opzichte van de man. De kattachtige listigheid die ze aan de dag moet leggen om mannen onder de knoet te krijgen toont aan dat ze door haar gebrek aan nuchterheid en wijsheid haar vaak ongebreidelde emoties in de strijd moet gooien om haar bestaansrecht te consolideren.

Ze zijn ook vaak veel makkelijker te 'lezen' dan een man. Doordrongen van emoties als velen zijn verraden ze ook vaker en veel makkelijker hun ware aard en intenties. Een paar minuten aanschuiven aan een kassa om zo'n mevrouwtje te observeren is vaak een eenvoudige doch bijzonder amusante verstrooiing.

De egalitaristen die bovenstaande tekst zo weerzinwekkend en oerconservatief vinden slaan er misschien eens vluchtig de geschiedenis op na. In de laatste 2000 jaar heeft de geschiedenis weinig tot geen grote geesten voortgebracht van het vrouwelijke geslacht. Of men het nu heeft over wetenschap, kunst, filosofie ...

Met het grootste vermaak lees ik af en toe de bespiegelingen van heren als Nietzsche en Schopenhauer over het vrouwelijke geslacht. Ondanks alle emancipatorische bewegingen en de mannelijke serieux die vrouwen zich heden ten dage aanmeten zijn ze in de grond nog geen haar veranderd, en zijn dergelijke 19e eeuwse beschouwingen nog steeds even actueel en accuraat.
Gezien dus door een mannelijk oog die Nietsche vermeldt (hadden ze hem maar op tijd naar de jungle gestuurd) of een Schoppenauer, ben je heel duidelijk.
Welke kaas hadden die heren van echte vrouwen geroken of gesmaakt? Niet erg veel, denk ik. Misschien werden ze door intelligente vrouwen wel op afstand gehouden. Wie zal het zeggen?

Voortdurend bezig om iets toegankelijk te schrijven waar geen kat iets aan had. Bezig met zichzelf te worstelen. Effe gegoten binnen de discipline 'filosofie'. Ik had in die tijd nooit een kleuter van vier jaar of een pasgeborene aan die mannen toevertrouwd. Die kinderen zouden doodgegaan zijn.

Ik lees tegenwoordig zaken van mensen die evenwaardig en zo zot zijn als het schrijven van een Nietsche of een Schoppenhauer. De pech voor hen is alleen dat ze nu met zovelen zijn.
Mannekens in een ivoren toren die iets zeggen over vrouwen? Laat me niet lachen. Zo zijn er miljoenen. Altijd kind gebleven, zeg ik in een stoute bui.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 16 juli 2012 om 16:18.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 16:16   #132
Munglik
Minister-President

Standaard

Citaat:
dat getuigt inderdaad niet echt in hun voordeel.
het is natuurlijk niet zo moeilijk om mensen dom te houden.
je bent niets met 'intelligentie' als je in een omgeving zit die het niet toelaat om die te ontwikkelen. Was Einstein opgegroeid in een kleerkast, zonder stimuli van buitenaf, dan had 'm niet echt veel bedacht, vrees ik.
Komt daar nog eens bij dat nogal wat vrouwen in 'die landen' door geweld de dood vinden. Wellicht zijn dat niet zelden intelligente vrouwen die wilden 'ontsnappen' (maar toch niet succesvol waren).
Macht kan intelligentie onderdrukken.

Ik zal hier seffes wel weer voor racist uitgescholden worden, maar als ze mij samensteken met een agressieve gorilla, ga ik ook geen uitvindingen doen, maar me vooral koest houden. Als ik kinderen krijg in de nabijheid van die gorilla, gaan die zich ook koest houden. Anders ga je dood.
Het probleem is vooral dat vrouwen vroeger heel vaak zwanger waren waardoor ze geen vast werk konden hebben. Mannen zijn veel vrijer omdat ze niet met de gevolgen van sex moeten leven.

-H. Marcuse
Oud 16 juli 2012, 16:23   #133
DeProf_eet
Banneling

Standaard

De doorsnee jonge vrouw met een gemiddeld IQ houd niet van slimme mannen. Mannen denk even terug aan je jeugd. Wie ging er meestal met de vrouwtjes lopen in het uitgaansleven ? Juist de domste kerels. Waarom ? Omdat die hun oer-IQ ongeveer op gelijke hoogte stond met het IQ van hun prooi.
Oud 16 juli 2012, 16:30   #134
Munglik
Minister-President

Standaard

Citaat:
De doorsnee jonge vrouw met een gemiddeld IQ houd niet van slimme mannen. Mannen denk even terug aan je jeugd. Wie ging er meestal met de vrouwtjes lopen in het uitgaansleven ? Juist de domste kerels. Waarom ? Omdat die hun oer-IQ ongeveer op gelijke hoogte stond met het IQ van hun prooi.
En mannen vallen op domme vrouwen omdat hun huidig IQ zo laag is?

-H. Marcuse
Oud 16 juli 2012, 16:33   #135
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
En mannen vallen op domme vrouwen omdat hun huidig IQ zo laag is?
ik vrees dat nogal wat mannen niet echt graag een vrouw hebben die al te intelligent is.
Dat zijn dan vrouwen die per sé een eigen leven willen eh. Veel mannen willen toch gewoon een vrouw die thuis is en het huishouden doet en het eten klaarmaakt en 's avonds op commando's reageert als 'pak mij eens een pintje'.
Oud 16 juli 2012, 16:35   #136
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat bedoel je met "de doorsnee jonge vrouw met een gemiddeld IQ"? Hoe zie jij dan het gemiddeld IQ van een doorsnee jonge man? Is dat hoger? Veel hoger? Zo ja, hoeveel hoger gemiddeld dan?
Oh ja, normaal zou ik hier geen opmerking over maken, maar voor 1 keertje wel: "de jonge vrouw houdT" wordt weldegelijk met een T achteraan geschreven.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 16:36   #137
Восход-1
Banneling

Standaard

Waarom houden zoveel mannen van domme vrouwen?

En zeg niet dat het niet waar is.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 16:38   #138
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Wat bedoel je met "de doorsnee jonge vrouw met een gemiddeld IQ"? Hoe zie jij dan het gemiddeld IQ van een doorsnee jonge man? Is dat hoger? Veel hoger? Zo ja, hoeveel hoger gemiddeld dan?
Oh ja, normaal zou ik hier geen opmerking over maken, maar voor 1 keertje wel: "de jonge vrouw houdT" wordt weldegelijk met een T achteraan geschreven.
het gemiddelde IQ zal zo rond de 100 liggen.
Oud 16 juli 2012, 16:38   #139
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Waarom houden zoveel mannen van domme vrouwen?

En zeg niet dat het niet waar is.
Omdat ze die veel meer kunnen wijs maken.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 16:39   #140
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Maar jou kennis over beide zaken zijn ook maar het minimum.

Je moet namelijk geen genie zijn om te kunnen multitasken.
Multitasken is namelijk niet verschillende taken tegelijk kunnen uitvoeren, maar een verscheidenheid aan taken achter elkaar kunnen uitvoeren.
90% van de bedienden en technici toen dagelijks niets anders dan multitasken op hun werk.
Fout.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Multitasken

Tegelijkertijd is het begrip waar alles rond draait, niet achter elkaar.

Meerdere taken achter elkaar uitvoeren, daar is toch niets aan gelegen ? De moeilijkheid zit hem in die zelfde taken tegelijkertijd uit te voeren met een correct resultaat, en dat is niet te onderschatten.

Veel mensen - vooral vrouwen - denken dat ze multitasken omdat ze bv. tegelijkertijd strijken en TV kijken, maar in werkelijkheid switchen zij zeer snel van hun focus op de strijk naar hun focus op TV en omgekeerd.

Degenen die toch proberen om zich te concentreren op zowel hun strijk als hun TV-programma, zullen ofwel trager en slechter strijken, ofwel niet alles kunnen volgen van hun TV-programma.

Als hun strijkwerk toch wel enige concentratie vereist, bv. tijdens het strijken van een lastig hemd, concentreert zij zich bijna geheel op de strijk, ook al is het maar een halve minuut. De TV wordt dan even naar de achtergrond verwezen.

Er is dus nergens sprake van tegelijkertijd de taken met hetzelfde effect uitvoeren.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be