![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zorg zo goed als alleen voor mijn klein zoontje. In het begin was het effe wennen maar nu rolt het als een trein. Het multitasken lukt mij goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu, volledig zonder mannen leven zou niet kunnen, men ziet dat nergens in de natuur, behalve dan bij slakken en nog zo een paar beestjes. Maar ze zouden minder macht moeten hebben.
![]() |
![]() |
#124 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Sorry, maar als je ziet hoe die vrouwen daar in Afghanistan er allemaal slaafs bijlopen in lichtblauwe bourka, dan stel ik me toch ernstige vragen over alvast die groep van vrouwen hun IQ. Citaat:
Misschien heb je ook moedwillig niet durven kijken naar het IQ van die doorsnee huis-tuin en keuken vrouwen van die YT links van mij een aantal posts hierboven. Sorry, maar ik vind dat beschamend (jou niet maar wat die uitkramen). En als er iemand hier aanhaalde dat ene Feya VDB nog de vierkantswortel van 25 niet kende, nou dan heb ik ook dikke twijfels over de juistheid van dat onderzoek van het starttopic. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 16 juli 2012 om 16:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vind al die generalisaties in dit topic trouwens zalig
![]()
![]() |
#126 |
Minister-President
|
![]() 2
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zulke discussies worden na verloop van tijd trouwens altijd giftig, langs beide kanten. Hoeveel zakdoeken zouden er zo al niet opgefret zijn bij man-vrouw-discussies?
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Zou misschien wel kunnen, en ik wil hier nu niet over religie beginnen in dit topic, maar ondertussen worden die vrouwen dan toch reeds sedert ettelijke eeuwen volledige koest gehouden door hun moslimmannen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de intelligente vrouwen vaak 'onzichtbaar' zijn. Ze doen in ieder geval niet mee aan realityprogramma's, en hangen niet de Freya uit. Alles samengenomen vind ik de mens trouwens echt niet intelligent, eigenlijk.
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is natuurlijk niet zo moeilijk om mensen dom te houden. je bent niets met 'intelligentie' als je in een omgeving zit die het niet toelaat om die te ontwikkelen. Was Einstein opgegroeid in een kleerkast, zonder stimuli van buitenaf, dan had 'm niet echt veel bedacht, vrees ik. Komt daar nog eens bij dat nogal wat vrouwen in 'die landen' door geweld de dood vinden. Wellicht zijn dat niet zelden intelligente vrouwen die wilden 'ontsnappen' (maar toch niet succesvol waren). Macht kan intelligentie onderdrukken. Ik zal hier seffes wel weer voor racist uitgescholden worden, maar als ze mij samensteken met een agressieve gorilla, ga ik ook geen uitvindingen doen, maar me vooral koest houden. Als ik kinderen krijg in de nabijheid van die gorilla, gaan die zich ook koest houden. Anders ga je dood.
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke kaas hadden die heren van echte vrouwen geroken of gesmaakt? Niet erg veel, denk ik. Misschien werden ze door intelligente vrouwen wel op afstand gehouden. Wie zal het zeggen? Voortdurend bezig om iets toegankelijk te schrijven waar geen kat iets aan had. Bezig met zichzelf te worstelen. Effe gegoten binnen de discipline 'filosofie'. Ik had in die tijd nooit een kleuter van vier jaar of een pasgeborene aan die mannen toevertrouwd. Die kinderen zouden doodgegaan zijn. Ik lees tegenwoordig zaken van mensen die evenwaardig en zo zot zijn als het schrijven van een Nietsche of een Schoppenhauer. De pech voor hen is alleen dat ze nu met zovelen zijn. Mannekens in een ivoren toren die iets zeggen over vrouwen? Laat me niet lachen. Zo zijn er miljoenen. Altijd kind gebleven, zeg ik in een stoute bui. Laatst gewijzigd door parsprototem : 16 juli 2012 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() De doorsnee jonge vrouw met een gemiddeld IQ houd niet van slimme mannen. Mannen denk even terug aan je jeugd. Wie ging er meestal met de vrouwtjes lopen in het uitgaansleven ? Juist de domste kerels. Waarom ? Omdat die hun oer-IQ ongeveer op gelijke hoogte stond met het IQ van hun prooi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn dan vrouwen die per sé een eigen leven willen eh. Veel mannen willen toch gewoon een vrouw die thuis is en het huishouden doet en het eten klaarmaakt en 's avonds op commando's reageert als 'pak mij eens een pintje'.
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh ja, normaal zou ik hier geen opmerking over maken, maar voor 1 keertje wel: "de jonge vrouw houdT" wordt weldegelijk met een T achteraan geschreven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Waarom houden zoveel mannen van domme vrouwen?
En zeg niet dat het niet waar is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Multitasken Tegelijkertijd is het begrip waar alles rond draait, niet achter elkaar. Meerdere taken achter elkaar uitvoeren, daar is toch niets aan gelegen ? De moeilijkheid zit hem in die zelfde taken tegelijkertijd uit te voeren met een correct resultaat, en dat is niet te onderschatten. Veel mensen - vooral vrouwen - denken dat ze multitasken omdat ze bv. tegelijkertijd strijken en TV kijken, maar in werkelijkheid switchen zij zeer snel van hun focus op de strijk naar hun focus op TV en omgekeerd. Degenen die toch proberen om zich te concentreren op zowel hun strijk als hun TV-programma, zullen ofwel trager en slechter strijken, ofwel niet alles kunnen volgen van hun TV-programma. Als hun strijkwerk toch wel enige concentratie vereist, bv. tijdens het strijken van een lastig hemd, concentreert zij zich bijna geheel op de strijk, ook al is het maar een halve minuut. De TV wordt dan even naar de achtergrond verwezen. Er is dus nergens sprake van tegelijkertijd de taken met hetzelfde effect uitvoeren. |
|
![]() |
![]() |