Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juli 2004, 23:55   #121
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
die opvangers bevestigden helemaal niet het ganse verhaal, wel dat er ingebrokenw as en dat er vervolgens rumoer was, de politie heeft dit ook bevestigd. Kan er iemand mij nu eens uitleggen waarom de politie in hemelsnaam zomaar vene loze beweringen gaat doen, ze zeggen zelf dat het om racistische motieven ging.
De poltie heeft zonder twijfel allang door dat het om een interne ruzie gaat, maar zoekt nog naar bewijzen alvorens met verklaringen naar buiten te komen.
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2004, 00:14   #122
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
die opvangers bevestigden helemaal niet het ganse verhaal, wel dat er ingebrokenw as en dat er vervolgens rumoer was, de politie heeft dit ook bevestigd. Kan er iemand mij nu eens uitleggen waarom de politie in hemelsnaam zomaar vene loze beweringen gaat doen, ze zeggen zelf dat het om racistische motieven ging.
De poltie heeft zonder twijfel allang door dat het om een interne ruzie gaat, maar zoekt nog naar bewijzen alvorens met verklaringen naar buiten te komen.
gelieve naast uw fantasie uw onbetwiste bron te geven.....
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2004, 00:25   #123
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator
Beste Vicky :

Vicky, je weet toch ook dat, zélfs het PARKET, meer en meer begint te vermoeden dat de "aanslag in Ranst" :

zélf geënsceneerd is door die economische vluchtelingen !!!
Nee, ik wist het niet, maar ik heb wel eens meer voorgevoelens die nadien uitkomen. Zou ik paranormaal begaafd zijn?

Toevallig schreef 't Scheldt net hetzelfde, zelfs die blonde Berbers werden erin vermeld.
Vicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2004, 09:19   #124
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan

Blijkbaar hebben vele Blokkers problemen met logica aangezien ze telkens dezelfde denkfout maken.

Effe testen:
Gorefest, heeft volgens jou de zin "Belgen eten frieten" dezelfde betekenis als "Alle Belgen eten frieten", of hebben deze twee zinnen een andere betekenis?
Het betekent in beide gevallen dat er frieten worden gegeten!
Dat bericht over die asielzoekers was al een logische test op zich, waar is mijn denkfout? 1) Die asielzoekers verstonden Nederlands, tijdens hun verhoor moesten er tolken aan te pas komen omdat ze zo goed Nederlands verstaan. 2) De daders waren gemaskerd, maar ze gaan wel een robotfoto maken.
Dat zijn dus twee logische feiten volgens jou?
Op 1) "asielzoekers hebben tolken nodig" is niet hetzelfde als "alle asielzoekers hebben tolken nodig". Het is dus logisch gezien perfect mogelijk dat er azielzoekers bij zijn die wel Nederlands kunnen.
2) Dit is wel fischy, maar al waren ze gemaskerd, het is ook mogelijk dat getuigen ze hebben zien vluchten zonder masker.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be