![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zeg dan gewoon dat je liever hebt dat het Blok niet meer zou bestaan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() En dan kom jij het Blok beschuldigen? ![]() Het verbieden van een andere partij zijn communistische streken die me doen huiveren... ![]() Laat ons aub niet terugkeren naar die donkere periode die zovele miljoenen mensen het leven gekost heeft... 8) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar los daarvan: men zou niet liever hebben dat het Vlaams Blok drooggelegd wordt, zodat de huis-aan-huis blaadjes verdwijnen en iedereen weer een beroep moet doen op onze 'kwal'iteitspers. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() En desndoods laat Piano het leger uitrukken om bij een eventueel tegenvallende stembusuitslag die verkiezing ongedaan te maken, he Piano.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister-President
|
![]() [quote="De Garde"]
Citaat:
Het 70 puntenplan, Piano? Wanneer werd dat ten grave gedragen? Gek dat men zich daar nog op beroept? Is er niet zoiets als het niet-retroactiviteitsprincipe van een wet? Men moet dus ook nog eens ver in de tijd terug gaan (toen deze wet nog niet van toepassing was), om het grote gelijk te halen? Moet men in deze dan het UVRM art. 19 niet respecteren. Misschien een studie voor Vermeersch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Schepen
|
![]() nounou, dan zal Dewinter er toch écht eerst afstand van moeten doen hoor. Hij zegt daarover immers altijd twee dingen tegelijk: 1) dat de 70 punten 'niet meer tot het partijprogramma behoren' en 2) dat hij 'weigert de 70 ounten af te zweren'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Schepen
|
![]() O ja , hij zegt er dan ook altijd bij dat 'de situatie sinds het begin van de jaren 1990 is veranderd' en dat daarom een licht gewijzigd programma nodig is. Daarmee neemt hoij dus geen afstand he: hij blijft volhouden dat het 'toen' een niet-racistisch voorstel was om ALLE niet-Europese vreemdelingen te deporteren. Lees de 70 punten er maar op na: in drie fasen moesten 1) de 'werkloze, criminele en illegale' vreemdelingen 'terugkeren', 2) vervolgens de eerste generatie en tenslotte OOk 3) de tweede en derde generatie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Dat zijn nog maar drie punten..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 |
Schepen
|
![]() de belangrijkste
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Schepen
|
![]() waar het om gaat is dit: heeft Verhofstadt in zijn burgermanifest geschreven dat �*lle vrmeedelingen moesten 'terugkeren'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Schepen
|
![]() komaan, je moet toch toegeven dat FDW's verklaringne over 70 punten onduidelijk zijn. keer het eens om: stel dat ik een tiental jaar geleden extremistische en onaanvaardbare uitspraken zou gedaan hebben over, laat ons zeggen, de holocaust (bvb: 'dat is nooit gebeurd, allemaal fabeltjes van de joden'). Stel dat ze mij dat nu onder de neus wrijven en ik zou zeggen: "vandaag zou ik dat niet herhalen, maar ik zweer die uitspraken niet af': zou je mij dan nog op je joodse neefjes (stel dat je die hebt) laten baysitten? nee toch!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Schepen
|
![]() het werd zo gesteld en je kan het nalezen oa in de post v oriana die hoger alle zeventig punten copy paste-te. anders kan je bij mensen die VB een beetje volgen de brochure 'De tijdbom tikt - 70 punten....' ophalen. En zeggezn dat het 'toen correct was om te eisen dat alle vreemdelingne terugkeerden' is toch echt niet wijs? komaan? dat was toen een even radicaal standpunt als nu, niet soms? was dat 'toen' soms realistisch? Was een deportatieprogram 'toen' wel aanvaardbaar, komaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het voorbeeld is iets te verregaand om daarop in te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Schepen
|
![]() ik heb die burgermanifesten gelzen. als jij dat ook zou doen, en het naastr de genoemde 70 puntne brochure legt - en ik hoop dat je dat doet, want ik gun iedereen een verdieping van zijn eigne inzicht - dan zou je zien dat beide te'ksten écht wel heel andere dingen zeggen hoor
|
![]() |
![]() |