![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Dat is nu net wat ik bedoel, straffen schrikken niet af. In landen waar op drugs verkoop en soms zelfs eigen gebruik de doodstraf staat, wordt juist het meest gebruikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Landen met milde straffen hebben doorgaans lage misdaadcijfers, en vice versa. Nogmaals, voor de hardhorigen en christenen:
Amerika kent straatbenes, wij hier niet. Maar wanneer anectodisch wordt geredeneerd, als in "o nee, een agent neergeslagen, STEEK ZE ALLEMAAL DEN BAK IN", dan moet er in feite niet beargumenteerd worden, maar de voorstanders van die mening ontmenselijkt, geridiculiseerd, achter cordons gestoken, en radicaal/gek verklaard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt ze net zo goed maar één dag oppakken dan, dat vinden ze vast ook niet fijn. Mar of het hen voldoende gaat afschrikken om het niet te doen is nog wat anders, vrees ik. U zegt één jaar. En dat in een land waar gevangenisstraffen beneden de drie jaar niet eens worden uitgevoerd. De agenrt in kwestie heeft echter wel levenslang beperkingen. Wat betreft mensen met een persoonlijkheidsstoornis, heb ik al gerepliceerd dat dit ls verzachtende omstandigheid kan aangebracht worden, als zij zich willen laten helpen. Of ga je misschien pleiten tegen geweld ten aanzien van agenten, uitgezonderd voor mensen met een persoonlijkheidsstoornis, want die kunnen daar niks aan doen? Neen natuurlijk. Mensen die een persoonlijkheidstoornis hebben en door die stoornis een gevaar vormen voor hun medemensen, laat je niet los lopen onder het mom van 'zij kunnen er niks aan doen'. Citaat:
Met drughandel kun je ook schatrijk worden en dat lokt heel wat criminelen aan natuurlijk. Daar spelen heus wel andere factoren mee dan enkel het verbod. Als ik u redenering volg zouden de meeste chauffeurs in Saoedi Arabië vrouwen zijn, want het is voor vrouwen verboden om met de wagen te rijden daar. Komaan zeg,... Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 augustus 2012 om 11:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Paulosk is wellicht ook voorstander van "als je 1 onschuldige moet opsluiten voor 10 schuldigen, dan zij het maar zo".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe komt het dan dat wij in Belgie hoge en steeds meer stijgende criminaliteitscijfers hebben? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paulus, wat ben je nu aan het hyperventileren , waar zeg ik dat mensen met een persoonlijkheidstoornis er niets aan kunnen doen? waar zeg ik dat die geen straf verdienen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze stijgen door een corrupt en falend politiecorps, corrupte en falende justitie, en een falende migratiepolitiek. Met Harde Aanpak ga je de gangsters enkel harder en roekelozer maken, alsook gevangenisbendes scheppen. Laatst gewijzigd door Восход-1 : 11 augustus 2012 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als iemand mij berooft en hierdoor psychische en fysischa schade berokkent, heb ik er veel meer aan dat deze persoon jarenlang een flink deel van zijn loon aan mij afdraagt dan dat ik moet betalen voor een straf die hem enkel harder en roekelozer maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() ,,
Laatst gewijzigd door Восход-1 : 11 augustus 2012 om 11:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dan zit Mohammed er volledig naast met zijn harde aanpak en werkt de Sharia criminaliteit in de hand, als ik uw redenering volg,... Akkoord? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 augustus 2012 om 11:50. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Paulosk,
Probeer bij het onderwerp te blijven. Wat heeft de sharia hiermee te maken? |
![]() |
![]() |
![]() |