![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor.
De scholen verlagen het niveau zodanig veel dat iedereen kan slagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat dat onterecht buiten gooien betreft, ik kan me niet voorstellen dat een school dat zou doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb haar al een paar keer gevraagd om eens te zeggen om welke kansen het gaat. Welke kansen krijgen autochtonen wel die allochtonen niet krijgen? Maar ze antwoordt daar niet op. En een paar dagen later is ze daar weer met haar onnozele bewering. Hopeloos. Ze vindt het waarschijnlijk goed klinken of zo,.... weet ik veel,.... Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 augustus 2012 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Nja, dat kan hoor, dat laatste. Bij ons op school was dat gebeurd toen de nieuwe directeur kwam. Wij hadden een aantal problematische elementen en die werden buitengewerkt. Sommigen voor semi-verzonnen (sterk opgeblazen) feiten, terwijl dat meer gewenste leerlingen met veel erger (ik spreek over bij een schoolreis naar Amsterdam zich quasi bewusteloos smoren in een koffieshop) konden weggeraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Bij ons op't scholeke, was er eens blablabla...." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Zij kan opperen voor een jaarlijks visum dat opnieuw toegekend kan worden onder strikte voorwaarden:
Zij moet hier een bankrekening openen met tenminste 20.000€ om aan te tonen dat ze minstens een jaar kan rondkomen. Tevens kan zij nooit Belg worden of een paspoort krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een leefloon is €700 per maand? Bof, laat ons dat verdubbelen naar €1400 per maand. Da's nog steeds €3200 minder dan wat U als grens voor immigrant oplegt. Ik zie een "probleempje" de hoofdmoot van alle migranten die we nu over de vloer krijgen. Hoe gaat een Afghaanse geitenhoeder dat bedrag op een westerse bankrekening krijgen en aantonen dat het alleen voor hem is, en dat het geld geen 15 neven "dekt"? We hebben al voorbeelden genoeg gekregen hoe zulke individuen voor anderen rijbewijzen scoren enzo. Trouwens, als een Afghaanse geitenhoeder zo'n bedrag kan ophoesten, kan die van mijn part direct de cel in wegens smokkel. Of van heroïne, of van mensen. Citaat:
Ikzelf zou dus nooit een Belgisch paspoort verkregen kunnen hebben met U aan het roer.
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, ook niet als je een toevallig Nederlands accidentje bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik weet wel meer over Thailand. Als niet Thai kan je bijvoorbeeld geen vastgoed verwerven in Thailand. Er zijn wel constructies waarbij een Thaise partner als stroman werkt, tot die hebzuchtig zou worden. Maar daarvoor zijn er dan weer duur betaalde Thaise moslim overtuigers... Bof, zoals U aangeeft, het is een optie om "immigranten" dezelfde wetgeving als vanuit hun thuisland te laten volgen. Is het thuisland grof protectionistisch, , dan zijn "wij " ook grof protectionistisch. is het thuisland " overtuigd religieus", dan kunnen we hier "democratisch agnostisch" zijn. De uitzondering is de "lokale" wetgeving. Sharia en soortgelijke onzin, dat doet niet mee, noch zijn de discriminerende maatregelen van toepassing. Als er misdaden gepleegd zijn die tegen de "autochtone" wetgeving ingaan, dan krijgen de overtreders lik op stuk, volgens de strengste strafmaat van toepassing. Een moslim overspelige kan dus letterlijk een steniging ondervinden.... terwijl een autochtone belg met moeite allimentatie zal mogen ophoesten. Net zoals in Indonesië buitenlandse drugsmokkelaars evengoed de doodstraf kunnen krijgen... tenzij afgekocht. Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, "zo goed als niks"
Ik heb toch andere normen. De CCC , dat was zo goed als niks. Citaat:
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Spijkerschriftdeskundig gematigde Zoroastraan uit Noord Iran bijvoorbeeld. Die mag van mij gerust binnen hoor.
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die man kunnen we misschien nog gebruiken in den bouw. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat maakt plots "Oh, zo goed als niks" helemaal gerechtvaardigd en goed? Citaat:
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons toch maar andere normen hebben.