![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Vreemdeling
|
![]() Copying is not theft :
http://www.youtube.com/watch?v=IeTybKL1pM4& Ps die onzin vergelijking met het stelen van een ferarri komt in dit filmpje ook aan bod (met een fiets dan wel) Mijn idee is dan weer : Iedereen betaald auvibel (autheursrechten) op media (cd, dvd, usb) ook al worden die niet voor illegale doeleinden gebruikt. (Werk, eigen werk (bestanden), Familie foto's en films, backups, games (wow, gw) die toch al snel enkele gigabytes in beslag nemen, en de klassieker : de linux iso's, ...) Men gaat u en mij, ons allemaal zomaar autheursrechten aanrekenen omdat we op die media autheursrechtelijk beschermde werken zouden kunnen opslaan. Nu, DAT is pas diefstal! U rijd met de wagen? Laat u dan maar een boeteborg betalen, want wij gaan ervan uit dat iedereen ergens wel eens te snel rijd. U rijd met de fiets? idem want u zal wel eens een verkeersovertreding maken. Heeft u uw wildplasvergoeding al betaald? Er zijn e die het doen, u kan het ook dus... En zo kan je uren doorgaan. Wat mij betreft : Ik koop prepaid autheursrechten via allerlei media. Ik zet er dan ook op wat ik wil. (Nu ik heb als die hard gamer geen nood aan illegale downloads maar het principe van die gratuite vergoedingen via opslagmedia vind ik werkelijk platte diefstal.) Laatst gewijzigd door Komerad : 18 augustus 2012 om 10:01. |
![]() |
![]() |