Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 augustus 2012, 09:46   #121
Komerad
Vreemdeling

Standaard

Copying is not theft :
http://www.youtube.com/watch?v=IeTybKL1pM4&

Ps die onzin vergelijking met het stelen van een ferarri komt in dit filmpje ook aan bod (met een fiets dan wel)

Mijn idee is dan weer :

Iedereen betaald auvibel (autheursrechten) op media (cd, dvd, usb) ook al worden die niet voor illegale doeleinden gebruikt. (Werk, eigen werk (bestanden), Familie foto's en films, backups, games (wow, gw) die toch al snel enkele gigabytes in beslag nemen, en de klassieker : de linux iso's, ...)

Men gaat u en mij, ons allemaal zomaar autheursrechten aanrekenen omdat we op die media autheursrechtelijk beschermde werken zouden kunnen opslaan.

Nu, DAT is pas diefstal!

U rijd met de wagen? Laat u dan maar een boeteborg betalen, want wij gaan ervan uit dat iedereen ergens wel eens te snel rijd.

U rijd met de fiets? idem want u zal wel eens een verkeersovertreding maken.

Heeft u uw wildplasvergoeding al betaald? Er zijn e die het doen, u kan het ook dus...

En zo kan je uren doorgaan.

Wat mij betreft : Ik koop prepaid autheursrechten via allerlei media. Ik zet er dan ook op wat ik wil.

(Nu ik heb als die hard gamer geen nood aan illegale downloads maar het principe van die gratuite vergoedingen via opslagmedia vind ik werkelijk platte diefstal.)

Laatst gewijzigd door Komerad : 18 augustus 2012 om 10:01.
Komerad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be