![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je wordt met de de dag agressiever, syske! 14 oktober nadert? Gedaan met je flutpatijke? Ah neen, dat is voor juni 2014. Dewael aan den dop! ![]()
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Brakelaar : 18 augustus 2012 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Uw NVA-aasgieren graaien anders maar vrolijk mee. En ze nemen nog maar pas deel aan de macht. Noch een paar jaartjes en de NVA-mandatarissen zijn de meester-graaiers van het Vlaamse land.
Laatst gewijzigd door system : 18 augustus 2012 om 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welnee, BJORN. 30 seconden. En dat zal zowat het langste zijn dat ik ooit aandacht aan jou geschonken heb of zal schenken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de NVA-kornuiten vrolijk meegraaien (want dat valt immers niet te ontkennen)? Ja, dat geloof ik dat dat pikt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 18 augustus 2012 om 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de nabije toekomst zal brengen, dat weet niemand. Afspraak op 14 oktober om 7 u 's avonds (als dat het uur is dat in een keer alle electronische stemuitslagen bekend gemaakt worden). .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() U moet uw pijn in stilte doorstaan. En u niet gedragen zoals een NVA-dreutel. Die janken ook alijd. Zelfs de Kleine Leider.
Laatst gewijzigd door system : 18 augustus 2012 om 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister
|
![]() Citaat:
is niet te troosten En system knijpt 'em Alle dagen op BDW hakken en er nooit niks van bakken Nooit argumenten tegen N-VA Steeds dezelfde tralalala
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier Laatst gewijzigd door Dirk A : 18 augustus 2012 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
NVA-er en zeer kleine leider; Kwam nooit echt uit de steiger Een janker en heimelijke bekladder Hij bleef uiteindelijk een pagadder Nu, zeer bleek en in een poepsjiek kostuum Olijke De Wever is wel degelijk postuum En in zijn partij waar er ontzettend veel moraalridders zijn is het cumuluren een waar genoegen en een groot festijn. Laatst gewijzigd door system : 18 augustus 2012 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Leren rijmen mijn beste,is uw beste kant niet.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De veertiende oktober,
vierden we niet erg sober. Het jaar twee duusd en veertien, was het succes alweer ongezien.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ze blijven liever lauweren tot in hun kisten Alle klassieke partijen zijn postjes aan het vergaren Nu ze met PS samen geen koers kunnen varen Gelukkig is er sterke oppositie En bij N-VA heel wat meer visie Anders was het land helemaal om zeep En al ons zuurverdiende geld helemaal uit onze greep
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister
|
![]() in feite zou men hier een sterke 'rap' moeten opzetten...zou aardig klinken!
![]() http://www.youtube.com/watch?v=I6XLs...yer_detailpage Laatst gewijzigd door Brakelaar : 18 augustus 2012 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het beste beleid zo meent Bart de grote lanterfant Is stil te blijven zitten zoals gewoonlijk aan de kant Zo kan ik blijven uitmunten in het zalig nietsdoen Maar steevast toch blijven opstrijken die vette poen Ook aan het Vlaams Parlement heb ik zoals steeds lak Ik paradeer liever op de Meir in mijn zeer poepsjiek pak. Verwijt men mij dat ik mijn parlementair werk eigenlijk niet doe Dat jank ik wat, verzin ik het een en het ander en roep: boe. Want al dat kiesvee kan men gemakkelijk om de tuin leiden Een leugentje hier en daar, wie zal daar nu over zeiken? Wel, ik zeik daarover. Laatst gewijzigd door system : 18 augustus 2012 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Geen gelijk Steeds hetzelfde gezever Over Bart De Wever Wanneer heb je het eens echt over inhoud En blaas je niet tegelijk warm en koud Wat lees ik, je zeikt Hectoliters. En wat heb je nu bereikt?
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier Laatst gewijzigd door Dirk A : 18 augustus 2012 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tegen de huidige regering en den Belgiek Volledig aan geloofwaardigheid inboet. Wanneer de NVA zelf geen ballen doet. En dat is zonder veel omhaal Het zeer triestige NVA-verhaal. Laatst gewijzigd door system : 18 augustus 2012 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |