Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 augustus 2012, 08:26   #121
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Dat heb ik niet gezegt . maar men kan onmogelijk ontkennen dat het koningshuis zeer groot voordeel heeft gespeelt in de jaren 40 tot 60 zeker .

en wat hebben de eerste ministers zoal verbrast ondanks hun democratisch verkozen zijn ? en vooral wat hebben ze gerealiseert behoudens de uitverkoop ?

en waar staat de koninklijke schenking voor ?

Is dat geen enorm prive kapitaal dat nu mee in de balans kan opgenomen worden om de verkozen gabbers hun staatsschuld te kunnen minimaliseren ? en om garant te staan om bovenop de enorme staatsschuld die er gekomen is door de INCOMPETENTIE en schaamteloze democratisch verkozen eerste ministers , vandaag nog leningen te krijgen ?

Ge moogt op Uw twee handjes kussen want als Alberke zegt ok goe wil je mij buiten , ok maar mijn kapitaal terug dan heeft België een probleem .

en als Vlaanderen onafhankelijk wil , dan zal ze eerst andere borgen moeten vinden om de borgstelling van de koninklijke schenking te vervangen .

Waar ga je ze halen ?
Leverd eerst eens nen deftige eerste minister die de vlaaming zijn rijkdom niet uitverkoopt , want dat hebben ze allemaal gedaan .
Hetgeen ze daar gestolen hebben, hebben wij al lang terugbetaald.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2012, 08:35   #122
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En wie zegt er dat hij betaald is door de gemeenschap ?
Dus we zijn het er al over eens dat het een onnuttig plezierjacht is waarvan het onderhoud betaald wordt door de gemeenschap?
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2012, 08:49   #123
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat heb ik niet gezegt . maar men kan onmogelijk ontkennen dat het koningshuis zeer groot voordeel heeft gespeelt in de jaren 40 tot 60 zeker .

en wat hebben de eerste ministers zoal verbrast ondanks hun democratisch verkozen zijn ? en vooral wat hebben ze gerealiseert behoudens de uitverkoop ?

en waar staat de koninklijke schenking voor ?

Is dat geen enorm prive kapitaal dat nu mee in de balans kan opgenomen worden om de verkozen gabbers hun staatsschuld te kunnen minimaliseren ? en om garant te staan om bovenop de enorme staatsschuld die er gekomen is door de INCOMPETENTIE en schaamteloze democratisch verkozen eerste ministers , vandaag nog leningen te krijgen ?

Ge moogt op Uw twee handjes kussen want als Alberke zegt ok goe wil je mij buiten , ok maar mijn kapitaal terug dan heeft België een probleem .

en als Vlaanderen onafhankelijk wil , dan zal ze eerst andere borgen moeten vinden om de borgstelling van de koninklijke schenking te vervangen .

Waar ga je ze halen ?
Leverd eerst eens nen deftige eerste minister die de vlaaming zijn rijkdom niet uitverkoopt , want dat hebben ze allemaal gedaan .
Alle forummers lopen precies mee in deze sideshow.

Maar het punt is dat een plezierjacht betaald wordt door de gemeenschap.

Jouw redenering is hetzelfde als zeggen dat, omdat mijn overgrootvader in de oorlog aan de Ijzer heeft gevochten en het land een grote dienst heeft gedaan door veel duitsers om te leggen, ik vandaag dan recht heb op naft voor mijn auto betaald door de gemeenschap.

Je hebt trouwens ook duidelijk geen idee wat de koninklijke schenking is. Dat is geen kapitaal, dat zijn alle kasteeltjes en bossen waar de koning zijn hoofd te slapen mag leggen. Het kapitaal is 30 miljoen euro aan obligaties. Net genoeg voor het salaris voor 2012 van Votron, Richard, Dehaene, Doliveux en nog twee andere te betalen.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2012, 10:49   #124
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter

Bert Deckers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
"Hallo, Pot? Ketel hier... Jij bent zwart!"

Dat van een acoliet van de partij die een deel van de bevolking liefst gedeporteerd ziet worden... Il faut le faire, quend même!
Ik ben niet mee. Verklaar u eens? Deporteren? Wie?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be