![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ontwricht zwartwerk onze economie? Leg dat eens uit.
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jij tandenstokers maakt en je buurman begint diezelfde stokers in het zwart te maken, zonder BTW, zonder belasting te betalen, dan ga jij zweten, denk je niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hij betaalt geen RSZ edm dat is juist, maar hij profiteert ook niet van onze sociale voorzieningen. De situatie is niet ideaal maar stellen dat hij onze economie ontwricht vind ik niet correct. Citaat:
Of is mijn vb weer een alleenstaand geval en criminele vb-en gelden maar ineens voor álle illegalen. Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
geld hier uitgeven? laat me niet lachen die gasten versassen dat naar hun thuisland het enige wat ze doen is belgie leegzuigen de vorte parasieten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik zou wel nog heel graag je deductie zien naar de "kwaliteit" van een volk die besloten zou liggen in de genepool... en dan mag je ook nog eens komen uitleggen hoe je van daaruit gaat naar je schitterende axioma dat de mate waarin men een vrije wil heeft genetisch bepaald is. Ik ben nog steeds benieuwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Lokaal Raadslid
|
![]() @ Mitgard
M'n bloeddruk is fors aan het oplopen en m'n nagels worden almaar korter, uit spanning omdat je zo lang je wijsheid voor jezelf houdt. Niet verlegen zijn, ik zal niet lachen - beloofd.
'The problem with political jokes is they get elected' Henry Cate VII 'Mensen vragen vrijheid van meningsuiting als compensatie voor de vrijheid van denken die ze zelden gebruiken' Soren Kierkegaard |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
je hebt anderzijds bitter weinig tegenwerk geleverd buiten het gemekker dat het hier veel regent en dat we met zandlemige grond zitten hé. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
'The problem with political jokes is they get elected' Henry Cate VII 'Mensen vragen vrijheid van meningsuiting als compensatie voor de vrijheid van denken die ze zelden gebruiken' Soren Kierkegaard |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
jullie geven me zelfvertrouwen. toedeloe ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Kerel, een paar dingetjes. Jij komt hier in het begin van deze discussie een paar waanzinnige stellingen poneren die ingaan tegen alles wat ik denk te weten. Als ik dan vraag naar ook maar het minste bewijs blijf je me het antwoord schuldig en zeg je zelfs dat ik zou weten dat je gelijk hebt. Zoiets als een krant die zegt wat ik denk een beetje. ![]() Bitter weinig tegenwerk??? Maar jongen ik heb niks om tegen te werken behalve een beetje slap gelul dat bovendien langs geen kanten waar is. Bovendien is mijn vraag heel duidelijk: ik vraag iets te staven wat je zelf in alle overtuiging komt verkondigen. Niet zoiets als je slappe voorbeeldje van bordercollies en labradors. Ik ga u een ding zeggen: indien uw theorie klopt zit gij vol negergenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Al die zaken betaalt hij hier en op al die zaken betaalt hij BTW. De rest van zijn geld wordt gespaard om een advocaat te kunnen betalen en die zal er dan ook weer goed mee zijn. Zodra hij daar voldoende geld voor heeft gaat hij een verblijfsvergunning aanvragen, als dat wordt aanvaard dan zal hij nog genoeg mee afdragen. En wie heeft er nog niet in 't zwart gewerkt, of jobkes in 't zwart laten doen, dat is vaak een heel apart circuit dat nooit zal aangegeven worden, ongeacht wie die klussen uitvoert. Die zelf vrij van zonden is mag de eerste steen gooien hee, of is zwart werk ook weer een privilege van eigen volk eerst?
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#137 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
helaas heeft u het bijzonder moeilijk met overtuigen ![]() ik wilde u nog vragen waarom de sommige volkeren zich nauwelijks ontwikkeld hebben en andere zeer ver. negergenen? nee hoor, ik heb een blanco strafblad ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat antwoord verwachtte ik. De principiele vraag is echter of het zwartwerk het probleem is, of de belastingen die op de rest geheven wordt.
![]() |
![]() |
#139 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Een schande. Die Snel-Belg-wet moet van mij part worden afgeschaft. Belg zijn moet men verdienen!!!!
|
![]() |
![]() |