![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Monster Martin is vrijgekomen DANKZIJ DE ACTIES VAN KATHOLIEKE KERK. Ze beschermen paedofielen; hier en nu, maar ze deden dat ook in 't verleden - en in ettelijke andere landen. Het is blijkbaar hun core-business. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 1 september 2012 om 22:14. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Martin is niet iedereen hé; het aantal seriemoordenaars in de gevangenissen zijn verwaarloosbaar tov het totaal. Zelfs het aantal mordenaars tout court is dat.
En het aantal paedofiele seriemoordenaars is echt minimalistisch.
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En probeer eens na te gaan voor welke feiten de rechtbank MM heeft veroordeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Want het idee dat er niet genoeg plaats is in onze gevangenissen voor de zeer kleine groep paedofiele seriemoordenaars levenslang op te sluiten is gewoon absurd. Er is zelfs meer dan genoeg plaats om alle seriemoordenaars levenslang te geven. Zelfs alle moordenaars (waar ik niet voor pleit trouwens maar die een vele grotere groep is dan de eerste of tweede) levenslang opsluiten zou zonder problemen kunnen. Maar Salvadorii beledigen is makkelijker dan met een tegenargument afkomen natuurlijk. Zwak. Nu, gij zijt kwaad omdat de KKK - oeps een K te veel - echt fout bezig is; en gij weet niet wat ge nu moet doen... Citaat:
Maar een kerk moet vooral in morele, niet legalistische termen denken; en op dat vlak is zij even schuldig aan de de dood, verkrachting en marteling van die meisjes als Dutroux zelf. Zij kon op elk ogenblik de politie of een andere hulpdienst of -lijn bellen. Ze vertikte het. Toen die meisjes aan 't creperen waren van de honger en dorst. Toen vertikte ze het. Toen Dutroux hen aan verkrachten was - vertikte ze het. Dat staat allemaal vast. Ze is moreel, ten minste even schuldig als Dutroux. En desondanks ontvangt de Kerk haar met open armen. Die klooster zou daklozen of junkies of azielzoekers of vrouwen en kinderen die aan huiselijk geweld lijden of wezen etc etc etc kunnen helpen, moesten ze goede werken willen doen. Maar nee ze helpen diegene die gezwegen heeft toen een kind misbruikt en vermoordt heeft. Want dat begrijpen ze - want een grote proportie van hen kan sympathiseren met zo iemand.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 1 september 2012 om 23:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Oh en JVDB; zei Jezus in de tempel, 'Maar dit mag allemaal volgens de Romeinen en de religieuze autoriteiten, dus dan is uw immoraliteit ok, geen probleem, enkel iemand die wijn gedronken heeft kan dat als fout zien' of zei hij misschien iets anders?
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Moeite doen om een iemand te helpen die verantwoordelijk was voor de dood van meerdere kinderen helpen terwijl men vrouwen die geslagen worden thuis niet helpt is fout. Moeite doen om iemand die eindeloos de kans had om de politie te bellen opdat kinderen niet verkracht zouden worden door een psychopaat maar het vertikte helpen, terwijl er ouderen zijn die eenzaam hun honger lijden is fout. Moeite doen om iemand die kinderen liet martelen omdat ze niet gestraft wou worden te helpen terwijl er aZielzoekers in treinstations slapen is fout. Het gaat hen niet over goede werken. Goede werken genoeg - te veel zou ik zeggen. Maar die doen ze niet, en toch kiezen ze om Martin te helpen? Waarom? Omdat er veel mensen in de KK zijn die zelf gezwegen hebben toen een kind misbruikt werd. Vandaar de sympathie voor de monster Martin.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 2 september 2012 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Erg hé?
![]() |
![]() |
#129 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Landen waar er paedofilie schandalen zijn geweest ivm de KKK - oeps weer een extra K - deju...
Australie Amerika Argentinie Belgie Brazilie Canada Chili Duitsland Frankrijk Groot Britanie Ierland Italie Kenia Kroatie Malta Mexico Nederland Nieuw Zeeland Noorwegen Peru De Philipijnen Polen Slovenie Tanzania Zweden bron - wikip(a)edia. En dat zijn enkel de gevallen die bekend zijn. Een wereldwijde netwerk paedos - ja dat bestaat dus.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 2 september 2012 om 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat komt ervan als je je medicatie niet neemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Begin eens met overvloedig na te denken...
![]() |
#132 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In hoeveel landen moeten er KK-paedofilie schandalen ontstaan vooraleer mijn bewering niet 'van de pot gerukt' zou zijn?
Enkele dagen geleden werd een Amerikaanse bisschop veroordeeld - goed hij kreeg een veel te lichte straf - maar zijn verantwoordelijkheid, zijn daden, die staan vast. Wat die 'drinken'-meme betreft; al zou ik de zatste zatlap van de wereld zijn (helaas is Daerden dood, want dan kon ik de Belgen meteen overtuigen dat het niet zo was) - dat negeert mijn punten, mijn argumenten niet hoor. Ik vraag niemand om voor mij te kiezen, of om hun vertrouwen te geven aan mij - integendeel ik heb liever dat iedereen hier me verafschuwt. Des te beter. Ik vraag enkel dat mensen nadenken en mijn argumenten evalueren. OK ik geef toe dat de haters dat minder efficient doen en dat dat in hun nadeel speelt, dat vind ik leuk. Oh hoe erg Salvadorii vind een blazer die zijn ongelijk ten toon stelt 'leuk'. ![]()
![]() |
#133 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als wie medicatie neemt? Ik of de KK? Mijn lijst is wellicht niet volledig maar het is wel juist.
De RKK in Belgie en diens verdoezelen van kinderen verkrachten en beschermen van de daders is een wereldwijd fenomeen. Ge moet mij niet geloven. Google maar. Eerlijk gezegd - moest ik wat pillen nemen of wat zuipen om het onwaar te maken - ik zou dat onmiddellijk doen. Helaas...