![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou u dringend aanraden wat minder sensatieblaadjes te lezen. We zijn niet allemaal Liz Taylor of J. Lopez!
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#123 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom weet je niet dat dit van land tot land verschilt?
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar u onderschat de rol van de vrouw in de hedendaagse Kerk schromelijk. Hoeveel vrouwelijke parochieverantwoordelijken zouden er zijn? Hoeveel vrouwen hebben een actieve rol in de liturgie? Enzovoort. We leven echt niet meer in de Middeleeuwen!
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 23 september 2012 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Zegt men dat? Hoe zou dat nu komen? Snel een Fatwa uitroepen. Dit kan echt niet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals een moslim zijn vrouw kan verstoten, kan ik mijn poes van de hand doen zonder dat ze daar veel aan te zeggen heeft. Citaat:
Mijn kat knipt elke kater die ze tegenkomt, als de ene niet wil neemt ze de andere wel. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik noteer alvast dat indien de vrouw zelf niet van begoede komaf is (maakt toch niks uit vermits mannetje alles betaalt) dat ze dan géén huisslaafje kan eisen in het huwelijkscontract? Hier gebruiken we nochtans gewoon dienstencheques om huishoudhulp te krijgen. Citaat:
gedaan dus met moslima's een uitkering te geven, want ze krijgen toch al alles wat ze wensen via hun echtgenoot. Dat wil je toch zeggen? Binnenkort ga ik me nog bekeren met deze wetenschap. Hebben jullie ook minimum financiele zorgen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bent u trouwens op de hoogte van de verplichting bij naamkeuze als Marok ouders hun kroost bij de Marok ambassade willen registreren? (kwestie van uitwijkhaven in geval van calamiteiten en grote misdrijven) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Opgepast, niet te véél kennis. Anders ziet ze haar situatie in en moet hij haar de keel over snijden om zijn eer te redden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ineens valt mijn eurocent! Ikheb een koekjesdoos met een schilderij van Christine Servais van het Brugse begijnhof. Er staan zo'n stuk of tien begijntjes op. Toen ik laatst op straat liep meende ik ergens een paar nonnen te zien in totaal verouderde habijten. Toch gaf het me een gevoel van herkenning! en ja hoor, dat is het: die begijntjes op dat schilderij zagen er dus net uit als die twee "nonnekes" die ik anno 2012 op straat tegenkwam: Witte kap en zwart kleed eronder! en mooi dat ze zich voelden! ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geeft niks hoor, hier hebben we oooseeeèmweeh voor verstoten islamvrouwen die geen "gemeenschap van goederen" kennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 er is geen blanke meer die dat vandaag nog zou riskeren en aandurven te doen. 2 Er zijn wetten en mocht er zelfs nog lichtere feiten van misha,deling of foltering gebeuren dan riskeert die man vervolgt te worden , en niet licht . 1 & 2 zijn voorbeelden van een positieve evolutie . als je kijkt naar de Islaam en de evolutie van Moslims dan is dat GEWOON NUL , zelfs extremer, dommer , blinder , en achteruitgang . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn zelfs islamitische vrouwen die een diplome rechten halen , maar niet omwille , zich te integreren, of individueel te versterken , maar omwille van alles op de hoogte te zijn en de gaten in de wet te vinden om de islam en hun profitariaat te dienen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw opsomming toont aan dat U het niet hebt over een vrouw als medemens met gelijke rechten . Een vrouw die U beveelt / toegang geeft , kennis op te doen , is om die kennis uit te buiten omdat je zelf te lui en te dom bent om het te leren . Die kennis van de islamitische vrouw wordt zwaar misbruikt . Ik zou heel graag iets doen hier , maar vrees voor mijn veiligheid . Ik zou heel graag eens hier een paar BTW nummers publiceren , die je dan eens kan raadplegen wat er zich afspeelt in honderden vennootschappen in België / staat allemaal te lezen in het staatsblad op internet . Ik heb het over vennootschappen die onder leiding van islamitische mafia , vrouwen bestuurder maken in vennootschappen en malafide zaken plegen . De man blijft buiten schot , De vrouw is volgens de ismamitische gewoonte , ONVERMOGEND , en wordt als pionnetje ingezet als bestuurder in criminele vennootschappen , gaat het fout dan kan de edele man niet gestraft worden en de de vrouw kan toch de opgelegde financiele sanctie niet betalen en er iets recuperen evenmin. Daarom mag de vrouw kennis verwerven , om in die malafide constructie een rol te vervullen . En onze lakse Belgische wetgeving , stond er bij en keek er naar . en dat vinden jullie fijn, profiteren en onaantastbaar zijn . Bende profiteurs en misbruikers die ons westen ondermijnen . uitroeien dat soort gespuis en hoog tijd wordt het . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Burger
|
![]() De vrouw draagt de achternaam van de man als ware het een boerka. Onderdrukking!
![]() |
#139 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Burger
|
![]() Een grapje. Het dragen van een boerka vind ik onderdrukking. Het 'dragen' van een naam niet.