![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De opmars van de NVA of eender welke andere partij die de vlaamse eigenheid wil bewaren en verdedigen, is volgens mij niet meer te stoppen. Zonder grootse uitspraken te willen doen, ga ik ervan uit dat momenteel geschiedenis geschreven wordt. De reactie van de 'traditionele' partijen op het goeie resultaat van de NVA, dát is een blunder. Zo'n hoop kiezers kan je niet onder de mat vegen zonder een ongelofelijke bult te creëren waar je keer op keer zult over vallen. En de verkiezingsuitslag is symptomatisch en is dus wél een een teken aan de wand voor 2014. Bart De Wever is een pak verstandiger dan de zoontjes van, de BV's en meer van dat zootje ongeregeld en hij heeft zonder meer een missie. En het is er één waar ik volledig achtersta want ik zie geen graten in het willen behouden van mijn vlaamse eigenheid. En om ballast overboord te gooien. |
|
![]() |
![]() |
#122 |
Minister
|
![]() Ach, er zijn er die woorden als mestkever gebruikten en die zitten nu op een mooi postje in Europa.
|
![]() |
![]() |
#123 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#124 |
Minister
|
![]() Dat dit überhaupt in het nieuws komt is nog triestiger.
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, de muziek en de toestand errond waren zeker onproffesioneel en een dikke flater . ja ik begrijp menselijke reactie's , maar ook Bart geeft grif toe dat dergelijk taalgebruik niet echt juist zit voor iemand die 35 % van de vlaamse bevolking wil gaan vertegenwoordigen . |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bart De Wever wil niet uit de EU vliegen.
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever is maar een middel. Als hij niet meer voldoet, kiezen we een ander.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister-President
|
![]() Blijf dromen.
#130 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat 'm dus maar snel terug achter z'n beatboxke kruipt. |
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als een verkozen vertegenwoordiger van het volk Bart De Wever , een bepaalde persoon " een Idioot" noemt , en je ageerd daarop , ik noem het een fout , aboluut niet een onvergeefelijke fout . dan ben je een pineut . Als je op die zelfde site hier , een bepaalde gelovige idioot noemt omdat ze de rechten van de vrouw en ongelovigen zwaar ondergschikt verklaren , uw mening zegt , dan ben je een Rasist . Als je een homo die hier verklaart dat anale sex het universum van moderne vooruitgang is , een pervert noemd dan ben je homofoob . Velen van deze forumers zijn eerder foorapen of slangen die zich in alle richtingen kunnen plooien en je mag nooit zeggen waar het om gaat of je hebt hopen Kritiek . Zelfs meningen worden gewoon teniet gedaan onder de mom dat er een schrijffout in staat . Maar als dan ineens een gigantische media flater van hun idool blootgelegd wordt , HOOOOOOOOOOO ge moet niet overdrijven he , hij heeft het gelijk aan zijn kant om iemand idioot te noemen . Een politicus moet dergelijke flaters vermijden , en Bart weet dat ook . Dus herken gewoon de realiteit , het is en was een flater , van hij die de DJ moest begeleiden of instructies geven , en ook van Bart omwille van de uitspraak . |
|
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zeggen ze al decennia tegen ons.
Ik ben blij met de huidige politieke toestand van België. En gij?
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ALs Vlaanderen deze stelling had toegepast dan hadden de traditio's al lang wegestemd geweest , er zijn er nog altijd die Dehaene op een goeden kussentje dragen . De vlaamse politiek is al 40 jaar bezig met de uitverkoop van de rijkste regio ter wereld en doen nog lustig voort , en ze krijgen nog stemmen . |
|
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin. De Wever heeft dat politiekcorrecte spelletje nooit meegespeeld, en dat heeft hem groot gemaakt.
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat hier over taalgebruik . Is Uw graad van opvoeding hoog genoeg om dat te begrijpen ? |
|
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wellicht niet. Je m'en fou, ik ben alleen geïnteresseerd in politieke resultaten. De moraal laat ik over aan de pastoors.
![]() |
![]() |
#137 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daarbovenop vind ik u ook vrij zielig. Hier komen beweren dat er hier een homo anale sex het universum van moderne vooruitgang is komen noemen vind ik lachwekkend. Link eens naar die post, wil je? Je geleuter over de "racist"-stempel is er ook zwaar over. Ik denk dat er hier zowat niemand zal komen beweren dat je een racist bent als je iemand die vrouwen en ongelovigen ondergeschikt vindt een idioot noemt. Maar opnieuw, link gerust. Wat betreft je gigantische media flater, doe eens niet zo bombastisch man. Als je niet racistisch, homofoob of zielig wilt worden betiteld, zie dan wat minder hersenschimmen, dat zal al heel wat helpen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#139 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik niet, ik word er stilaan extatisch van.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste is blijkbaar iedereen al vergeten. De fotosessie met Jean-Marieke. ![]() |
|
![]() |