![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Net alsof jij niet in soorten denkt. |
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en kom niet af met de gesubsidieerde pocolinkiepers hé... On topic: u kan er mijn vorige tussenkomsten op naslaan. Ik vind het schitterend dat er een madame (en nog een schoon ook alhoewel dat helemaal niet ter zake doet) met een allochtone vader zich naadloos als vlaming in onze schijndemocratie inpast. Begrijp mij goed hé...ik zeg niet "ik heb er geen probleem mee"...neen: ik vind het schitterend. Mocht de vader van die dame een Javaan zijn, een Inuit, een Buiten Mongool, een ebonieten Brasiliaan, een Sikhse Indier,....geen hond zou er naar blaffen. Maar de vader was een "moslim"...een religieuse nazi dus... Opschudding...... Zowel bij pocolinkieland als bij de culturele conservatieven.... Voor de slimmerikken hier hoef ik geen tekeningetje te maken hé...het eerste wat die vragen is: is zij een moslim?...Neen?...ok...waar is het probleem?.. Hier wordt trouwens nogmaals het bewijs geleverd hoe belachelijk de pocolinkie uitvindsels wel niet zijn als zij eens te meer beginnen zwanzen over een zogenaamde en totaal onbestaande "gematigde islam"... Die gast (pa S), waarschijnlijk een slimme kerel die zijn ogen niet in zijn zakken heeft zitten, heeft zijn ideologie volledig afgegooid en is gewoon Vlaming onder de Vlamingen geworden. WELKOM vriend/in!
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 23 oktober 2012 om 08:09. |
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit heeft dus absoluut nieuwswaarde, zonder verder te moeten zoeken. Obama als eerste zwarte President, homoseksuele regeringsleiders, dat zijn allemaal opmerkelijke zaken die in de pers verschijnen.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 23 oktober 2012 om 08:08. |
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() Als ge nu een paar artikels verder leest dan merkt ge dat dat opgelost is hé grapjas...
Uiteraard dacht ik dat het om een moslima ging... Daarom ook mijn vraag: http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=54 En nogmaals mijn vraag: Pas op! mijn vraag was aan u gericht hé flauwe plezante...u kon bijvoorbeeld de beleefdheid hebben om mijn vraag te beantwoorden... http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=191 Volgens het artikel trouwens is ze een "allochtone"...en daar dat woord nu verboden is is er grote twijfel ten huize Fieseler of "allochtoon" nu enkel moslim betreft ook andere nationaliteiten betreft. U zal verder merken (allez: ik hoop dat....maar ik heb mijn twijfels) dat mijn bewondering vooral uitgaat naar de vader van dat kind. Het is hij die de meest moorddadige, discriminerende en haatdragende ideologie aller tijden van zich heeft moeten afsmijten en zich aanpassen aan het Vlaamse klootjesvolk......mijn conclusie: hij is daar wonderwel in geslaagd...waarvoor mijn welgemeende proficiat....
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Emir Kir is wel degene die de Armeense genocide goedpraat, niet?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zou wel eens benieuwd zijn naar de reacties van de media mocht de N-VA ook iemand die openlijk de Armeense genocide ontkent, als burgemeester aanduidt. Laatst gewijzigd door stropdrager : 23 oktober 2012 om 09:28. |
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat onze Franstalige landgenoten een positief beeld hebben van Vlaanderen met al die agressie van De Wever, Tak en andere frustro's lijkt me sterk...
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 23 oktober 2012 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
#131 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaanderen is nochtans een regio waar men meer talen spreekt dan het Europese gemiddelde, dat zelf hoger is dan het Amerikaanse gemiddelde, maar lager dan het Afrikaanse gemiddelde.
Bart De Wever spreekt zelfs Frans tijdens federale regeringsonderhandelingen. De stelling dat Vlamingen een probleem zouden hebben met de Franse taal of Franstaligen, lijkt mij dus moeilijk hard te maken. Wel is het zo dat in Vlaanderen de officiële taal Nederlands, in Londen de officiële taal Engels en in Parijs de officiële taal Frans. Ik kan absoluut geen zgn. "allochtonen" die daar een probleem van maken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#132 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#134 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Ikzelf lig daar allerminst van wakker. Ik zeg mijn gedacht en hoef niet te liegen, woordbreken en op eigen mensen in te hakken....dat is het voordeel van Vb sympathisant te zijn...als de Belgofonen leugens willen horen dat ze dan naar de establishmentspartijen gaan... Kijk maar naar de NVA..."wij kunnen helemaal niet gaan voor ons programma...daar is geen meerderheid voor...dan verliezen wij stemmen..."...man man man.... Gelukkig zal de NVA nooit of van zijn leven een onafhankeljk Vlaanderen verwerven met hun gegatlik richting establishment...gelukkig maar want ik hoef helemaal geen duplikaat van België... PS: verwar BDW en Tak niet hé...het wordt stilaan een belediging voor TAK, het VVB, VV², enz om met BDW te worden vergeleken... http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&...DsAfHjkCR_Hhxw
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de Franstalige hebben ze moeite om het te geloven
http://www.lalibre.be/actu/politique...era-n-va.html#
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in de Waalse pers focussen ze eerder op haar "lingerie"-verleden maar zeggen er wel duidelijk bij dat de N-VA verschilt van het VB.
maw, in Wallonië weten ze het verschil wel, in Brussel niet. http://www.sudinfo.be/577969/article...80%99origine-m
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoeveel excuustruzen die op Spa lijsten staan krijgen ook écht een mandaat?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja kom zeg, ik zou zulks nooit van mijn leven in een land als Marokko of zo gaan verkondigen tegen inheemse Marokkanen, zelfs al zou ik er 40 jaar wonen. Mijn conclusie : een onbeleefd wijf! |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() |
![]() |