![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een alternatief had natuurlijk geweest om het forum nog een dag of twee langer offline te houden en preëmptief alles in orde te brengen. Zeg nu zelf, wat kiest u? ![]() ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ik werd hier gestaked door 467 privéberichtjes. Blijkbaar werden alle pm's van bij de registratie overgezet. Grappig om sommige nog eens terug te lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() DAN zouden we pas iets te klagen gehad hebben!
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waar zijn die mannekes, verdorie? -))) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Geen goede belgicistische politiekers meer nodig (vb: mijzelvest)? gr, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Mijzelvest ? Wie is dat nou?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Europees Commissaris
|
![]() Jawadde, ik dacht eerst dat er iets met mijn PC instellingen mis was....
3 opmerkingen: 1. zoals reeds meermaals aangehaald door anderen vind ik het geheel toch ook minder overzichtelijk, maar dat zal wel met mij en met gewenning te maken hebben... 2. een achteruitgang echter vind ik het overvloedige grijs en het gebrek aan kleuren en contrasten... als je uren op schermen tuurt (ik heb er vier voor mij staan) is dit toch een probleem specifiek met de politics site... Op scherm lezen is bijzonder vermoeiend so-wie-so (studies wezen reeds op het feit dat langere teksten niet gelezen worden op een scherm om die reden), maar met de vorige lay-out was dit echt geen probleem. Ik vrees er een beetje voor dat het nu wel een probleem gaat worden... maar allé, ik zal mijn best doen.... 3. Specifiek vind ik het contrast tussen een citaat en een reactie daarop niet duidelijk en scherp genoeg... Verder: toch een pluim voor de admins omdat het toch heel wat werk en kennis vraagt om de switch in korte tijd voor mekaar te krijgen...
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Europees Commissaris
|
![]() En nog iets.......
Je kan in reacties niets meer onderlijnen, in cursief of in vetjes zetten... of mis ik hier iets? Je kan blijkbaar ook niet meer meerdere citaten in 1 posting verwerken... ook spijtig...
![]() |
#135 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat kan allemaal wel nog normaal gezien... heb al dubbele quotes gezien en vetjes cursief en onderlijnd gaat ook...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Ik dank de redactie van dit geweldige forum zeer hartelijk om een nieuwe kans te geven aan deze oude balling. Dit vertrouwen zal ditmaal niét beschaamd worden, anders mag u mij naar St-Helena sturen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#139 | |
|