![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Wel raar dat een buurman mij heeft laten weten dat ik best niks meer tegen zijn vrouw zou zeggen. En ik ben een vrouw. Niemand mag iets tegen zijn vrouw zeggen. Ze zakt door haar enkels, heeft zes kinderen (en hopelijk houdt het daar bij op). Ik heb nog nooit zo'n geïsoleerd, onderworpen mens mens van zo dichtbij kunnen 'aanzien'. Het is om ziek van te worden.
Van paranoia gesproken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien bezoek jij islamitische stationromanversie-sites. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() In een zandbak ... en het was daar vroeger zo mooi dat Perzische Rijk.
De hangende tuinen van Babylon, de eerste astronomen, dokters, geleerden ... ze hadden enorm veel kennis totdat de islam dit verandert heeft tot een complete zandbak. Kennis werd plots een gevaar.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zou zo zeggen: zwijg er dan gewoon over. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 4 november 2012 om 19:03. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof tenminste niet in onzichtbare almachtige vriendjes die onvoorwaardelijke overgave en hersenloos aanvaarden van een 7de eeuwse woestijnroversmentaliteit eisen.
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "There all bad " is uw stelling. Het heeft met de werkelijkheid weinig van doen .
Het idee van de Islam als grote veroorzaker van het kwaad in de wereld is net zo suf als het idee dat de New world Order de grote veroorzaker daarvan is. Complotdenken dus
![]() |
#129 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom staat die figuren daar met die spandoeken? een protest actie lijkt mij. Om wat gaat het daar. De haat van moslims jegens het westen en het Christendom heeft alles te maken met het feit dat wij ( vooral VS) een lange geschiedenis van dodelijke interventies in hun regio hebben uitgevoerd. Velen daar zien Israel en de VS als grootste bedreiging voor wereldvrede, en terecht.
![]() |
![]() |
#132 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik moet nu plots denken aan de vroegere familiefeesten bij mijn fantastische grootouders, veel volk en gezellig. In onze huidige tijd is dergelijk nageslacht echter niet meer realistisch en onverantwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Niets belet mensen om opnieuw te beginnen en gevoelens van haat aan de kant de schuiven. Waar wacht men eigenlijk op? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die afkeer van de VS in het midden Oostren en delen van Zuid-Oost Azië is er al zo lang , en de redenen daarvoor ook.
Enig idee hoe veel US militaire interventies er al zijn geweest in die regio ? sinds WO2?
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal militaire acties impotent gemaakt door politieke beslissingen op het thuisfront.
![]() |
![]() |
#136 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik herhaal echter nogmaals, het is nooit te laat om opnieuw te beginnen en afstand te nemen van de haat. Waar wacht men eigenlijk op? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vraag dat eens aan een moslim (als die de vraag ooit zal begrijpen, dat niet waarchijnlijk is).
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meest geslaagde interventie van de VS in zandbakkiestan was hun oorlog tegen de Barbarijse Piraten.
1 van de ontstaanspunten van het huidige Marroko ten andere.
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat weten de planners in de VS heel goed zoals onder andere hier uit blijkt. President Eisenhower, in an internal discussion, observed to his staff, "There's a campaign of hatred against us in the Middle East, not by governments, but by the people." The National Security Council discussed that question and said, "Yes, and the reason is, there's a perception in that region that the United States supports status quo governments, which prevent democracy and development and that we do it because of our interests in Middle East oil. Furthermore, it's difficult to counter that perception because it's correct." Het midden Oosten en de Persische golf worden door de VS beschouwd als, ik citeer "a stupendous source of strategic power, and one of the greatest material prices in human history" Controle over dit gebied is van groot belang als je 's werelds grootste macht wil blijven. Citaat:
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En legers/militaire basissen? Ik wil niet vervelend doen, maar waarom zouden de "leiders" reguliere legers sturen als de myrade aan zonen de job klaren zonder dat de "leiders" er moeite voor moeten doen? En geen oorlogen voeren. Plots bent U de miserie tussen Iran en Irak vergeten. De Arabische lente, het gezeik in Syrië dat nu nog volop aan't woeden is. De steeds voortdurende aanslagen tussen de verschillende moslimgroepen in Irak, Afghanistan , Pakistan enzoverder enzoverder.... Och ja, da's allemaal de schuld van de VS en Israël, die overal agigatoren betalen in ware KGB stijl.
![]() |