![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij vooral doet twijfelen is de benaming "Belgen en allochtonen"... komt nooit voor. En waarom zouden onverdoofd slachtende allochtonen Jan Fabre ineentimmeren omdat die een paar katjes naar boven gooide? komt daarbij nog dat inderdaad Park Spoor Noord gewoon een helemaal open vlakte is, omringd door een ganse woonwijk: weinig waarschijnlijk om d�*�*r ongezien door zeven "belgen en allochtonen" in mekaar te worden geklopt. Met wat? - met baseball knuppels - met matrakken (??? is dat geen politiewapen?) Citaat:
Geen ruchtbaarheid = optreden in Café Corsari? Anderzijds, komaan mensen! Wat hij deed met die poezen was niet netjes, maar het is nu ook weer niet zo dat hij de beestekes levend heeft gevild of zo. Het mag niet, het is niet aanvaardbaar, maar zo wreed was het nu ook weer niet. Zou het hier dan toch om het syndroom van Croiset kunnen gaan? En wat in godsnaam komt NVA hierbij doen? Denken ze nu echt dat een troepje muzelmensen van Park Spoor Noord Fabre in mekaar gaan slaan omdat Bungeneers het kattengegooi bekritizeert? PS. ik vind sommige werken van Fabre weldegelijk heel erg knap. De pieta's vind ik heel mooi, de kevers ook wel (in het MAS staat een kleed van kevers).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 november 2012 om 16:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat de mensen in Congo vermoord worden is erg, maar het zou nog veel erger zijn moesten ze niet vermoord worden omdat er een blanke de plak zou zwaaien over zwarten in Congo.
![]() |
#124 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erg oninteressant, maar overduidelijk. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zal u zeggen, dat N-VA stoottroepen nu de Belgische straten onveilig maken is helemaal niet om te lachen. En dan het schaamteloos in elkaar slaan van eerlijke Belgische kunstenaars, het moet stoppen gewoon. Neen aan de N-VA straatterreur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is niet eens een aanklacht |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en de pliesie zit nog steeds te wachten op zijn klacht....
Citaat:
zou het misschien niet politiek correct zijn om de belagers aan te klagen? Die van Clint.be, d�*t is natuurlijk véél erger, die hebben ze acht uur vastgehouden! http://www.clint.be/actua/dieren-nem...an-fabre-video Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook nu nog spelen de Belgische staat en vooral de Franstalige Belgische politici een erg smerig spel in Congo. Dat jij dit allemaal afdoet met wat racistische populistische onliners zegt alles over jou.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, vroeger zouden we er met gewicht tegen aan gaan. Maar tegenwoordig alleen nog mes-scherp. Dat is toch een andere stijl !! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoorde hem op TV journaal zeggen dat hij moest rennen voor zijn leven.
En dan geen klacht indienen. Dit verhaal vind ik even geloofwaardig als de artikelen in "de rechtzetting" of "the onion".
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
Nu ze er gekomen is, en de zwarten elkaar afslachten, was ik mijn handen in onschuld. Ik merk verder op dat geen enkele linkiewinkie de dekolonisatie in vraag stelt, zelfs als de doden in de miljoenen lopen. Ik kan daar enkel uit besluiten dat de dekolonisatie gerust een paar miljoenen dode Afrikanen waard is voor de linkiewinkies. Paris vaut bien une messe, en en Afrika waar de blanke niet de baas is mag ook wat dode negertjes kosten. Dat de linkiewinkies dat niet graag in hun neus gewreven krijgen is mijn probleem niet.
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou er in ieder geval niet van verschieten als de Wuyts en de Jambon er snachts op uittrokken om homo's en Belgische kunstenaars af te rammelen. Dat zijn twee echt van die geweldenaars zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() In spandex, natuurlijk: Criticus & Gaybasher. Maar wie is dan de sidekick?
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn dus heel wat mensen die er geen kat van geloven dat de Fabre in mekaar geslagen is.
.
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Als het zo doorgaat met Fabre gaat hij in elkaar GEKLAPT zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar ondertussen weten we allemaal wel al dat hij een film aan het maken is.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() Goede marketingstunt. En dat is het enigste wat telt. Wat linkiewinkies er ook over mogen beweren.
|
![]() |
![]() |