![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In meerdere opzichten zelfs. Op een bepaald moment was dé grote financier van het Spaanse kolonialisme in Marokko een Bask. Horacio Echevarrieta uit Bilbao.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() Zet mijnreactie op Doa uit een ander draadje hier even; omdat ze hier eigenlijk thuishoort.
LOL! Als je je 'opinie' beargumenteert met argumenten die makkelijk aantoonbaar nergens op slaan, zoals jij in die discussie deed, dan verandert dat de situatie. Simpel gezegd: 'ik ben tegen het homohuwelijk' = opinie. Daar ga ik niks aan kunnen veranderen. 'Als je het homohuwelijk toelaat gaan we binnenkort ook bestialiteit en incest moeten toelaten' = domme, makkelijk te achterhalen argumentatie. Da's wat jij deed, en da's waar ik je op aanpakte. Niks met 'opinie' te maken, alles met argumenten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we hopen dat je onvruchtbaar bent. Creaturen als jij zouden zich niet mogen voortplanten...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() ah gaan jullie maar rap kaarsjes gaan branden en hopen dat ik hier nooit aan de macht kom want tzou rap gedaan zijn met jullie vatsigheden
![]() en nu mogen jullie gaan denken dat er meer dan genoeg moraalriddertjes zijn om zoiets onmogelijk te maken maar met geld is alles mogelijk ![]() sweet dreams ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat dat LANG niet het enige is wat hij niet verstaat... Geen woorden meer aan vuil maken, lijkt me de beste optie in dit geval.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand kan wel vadsig zijn, waarmee bedoeld wordt dat die lui, loom of traag is. Vadsigheid is dan weer een synoniem voor luiheid, traagheid, loomheid. Je wil de term dus ook nog eens gebruiken in een verkeerde betekenis. Tenzij je bedoelt dat het dan "rap gedaan zou zijn met jullie luiheid". Aan jou om dat uit te klaren. Ziezo, nu heb je weer wat bijgeleerd. Speel nu maar verder je trollenrolletje.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 11 november 2012 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Doa miste inderdaad de betekenis, maar het bestaat wel als Z.nw. Laatst gewijzigd door eno2 : 11 november 2012 om 12:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |