Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 november 2012, 19:16   #121
Nordborn
Banneling

Standaard

Proficiat aan Israel.
Het enige land ter wereld (samen met de VS eventueel) dat een vuist durft maken tegen de hakbars.
De Europese slappe, zweterige handjes gaan hysterisch wapperen van verontwaardiging: 'Iedereen moet bang en onderdanig zijn t.o.v. de islam, zoals wij!'
Nordborn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2012, 19:37   #122
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Als je Hamas hun raket aanvallen als terreur ziet, wees dan consequent en veroordeel ook de terreur van het Israelische leger.
Vanaf de dag dat hamas en soortgelijke idioten uniformen dragen en hun wapens niet speciaal tussen de vrouwen en kinderen stoppen, zal ik de definitie van terreur in een ander kader zetten ivm deze zaak.

Laatst gewijzigd door maddox : 23 november 2012 om 19:38.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2012, 20:44   #123
Nordborn
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
haha, ja dus.

Nog trauma,s aan overgehouden?
Ik denk dat Thepiano gewoon z'n tijd niet wil verprutsen met lichtgewichten zoals jij.
Nordborn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2012, 13:21   #124
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nordborn Bekijk bericht
Ik denk dat Thepiano gewoon z'n tijd niet wil verprutsen met lichtgewichten zoals jij.
Ah, dat heb je nu eenmaal met een publiek forum op het Internet waar iedereen anoniem kan aan deelnemen. Voor hetzelfde geld zit je je te ergeren in de nonsens van een 13-jarige puber in slecht Nederlands, of een ouwe kankerende pee die je buurman van hierboven blijkt te zijn.

In een normaal panel op een openbare samenkomst, komen dergelijke mensen niet aan het woord. Een zegen en een vloek tegelijk van discussieforums op het Internet. Alleen jammer dat hierdoor werkelijk intelligente mensen met heel wat bagage, vroegtijdig afhaken en de discussies soms nauwelijks het niveau halen van het gemiddelde gebrabbel van 3-jarigen in een kleutertuin .

Laatst gewijzigd door thePiano : 24 november 2012 om 13:23.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2012, 13:57   #125
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nordborn Bekijk bericht
*banneling*.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2012, 13:58   #126
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano Bekijk bericht
Ah, dat heb je nu eenmaal met een publiek forum op het Internet waar iedereen anoniem kan aan deelnemen. Voor hetzelfde geld zit je je te ergeren in de nonsens van een 13-jarige puber in slecht Nederlands, of een ouwe kankerende pee die je buurman van hierboven blijkt te zijn.

In een normaal panel op een openbare samenkomst, komen dergelijke mensen niet aan het woord. Een zegen en een vloek tegelijk van discussieforums op het Internet. Alleen jammer dat hierdoor werkelijk intelligente mensen met heel wat bagage, vroegtijdig afhaken en de discussies soms nauwelijks het niveau halen van het gemiddelde gebrabbel van 3-jarigen in een kleutertuin .
Ben jij altijd zo arrogant?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2012, 14:25   #127
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ben jij altijd zo arrogant?
Dat was gewoon een algemene vaststelling zonder iemand expliciet te vernoemen. We hebben allemaal wel eens een slechte dag.
Oud 24 november 2012, 14:31   #128
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat was gewoon een algemene vaststelling zonder iemand expliciet te vernoemen. We hebben allemaal wel eens een slechte dag.
Maar ge hebt wel gelijk . Een aantal jaren geleden was er nog af en toe een discussie van niveau, nu is het vooral opboksen tegen volkomen achterlijkheid en dan moet je vooral zien dat ge daar geen opmerkingen over maakt , want anders krijg je strafpunten.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2012, 14:42   #129
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Maar ge hebt wel gelijk . Een aantal jaren geleden was er nog af en toe een discussie van niveau, nu is het vooral opboksen tegen volkomen achterlijkheid en dan moet je vooral zien dat ge daar geen opmerkingen over maakt , want anders krijg je strafpunten.
Ik kan erover meespreken. Ik ben vijf jaar geband geweest, iets wat ze hier levenslange ban noemen.

Maarten Malaise heeft me enkele jaren geleden persoonlijk amnestie gegeven en me komen terughalen.

Alleen had ik intussen andere activiteiten gevonden op het net (eerst een website en daarna een blog) en bovendien geen zin om verder nog te forummen. Ik heb ook veel temperament en vlieg al eens uit mijn sloffen. Dat is hier snel fataal.

Alle paar maanden kom ik hier eens kijken, maar eraan deelnemen is bijzonder tijdrovend.
Oud 24 november 2012, 14:49   #130
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik kan erover meespreken. Ik ben vijf jaar geband geweest, iets wat ze hier levenslange ban noemen.

Maarten Malaise heeft me enkele jaren geleden persoonlijk amnestie gegeven en me komen terughalen.

Alleen had ik intussen andere activiteiten gevonden op het net (eerst een website en daarna een blog) en bovendien geen zin om verder nog te forummen. Ik heb ook veel temperament en vlieg al eens uit mijn sloffen. Dat is hier snel fataal.

Alle paar maanden kom ik hier eens kijken, maar eraan deelnemen is bijzonder tijdrovend.
Er zijn er hier tientallen actief die gewoon niet in discussie gaan , wegens een gebrek aan kennis , doch enkel proberen te provoceren in de hoop een reactie uit te lokken die banpunten kan opleveren . De moderatie doet daar niets aan , die vindt dat blijkbaar ok, een hobby als een andere .
Geen wonder dat goede debaters zoals Hallebarde (eerder rechts ) en Hertog van Gelre (eerder links) het hier voor bekeken houden.
Oud 24 november 2012, 16:17   #131
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Vanaf de dag dat hamas en soortgelijke idioten uniformen dragen en hun wapens niet speciaal tussen de vrouwen en kinderen stoppen, zal ik de definitie van terreur in een ander kader zetten ivm deze zaak.
Wie ook maar heel even nadenkt weet dat Hamas geen andere keuze heeft dan hun wapens in bevolkt gebied te plaatsen !

Als u wilt dat ze in uniform komen dan moeten ze eerst een eigen staat krijgen.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2012, 16:28   #132
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

Waar ik wel 'n probleem mee heb is dat hamas de 'eigen' bevolking (ouderen, vrouwen en kinderen incluis) gebruikt als schild, hun eigen bevolking terroriseert, vermoord e.d.
Nogmaals dat laatste is complete onzin !

Israël is de partij die besluit zeer zware bommen in bewoont gebied te gooien.
Israël weet vooraf heel goed dat ze burgers zullen gaan treffen, maar dat nemen ze op de koop toe. Ze zijn daarmee dus wel degelijk verantwoordelijk.

Welk land zou alle militairen en militair materieel uit haar steden wegtrekken bij een aanval ?
Oud 24 november 2012, 16:41   #133
cairn
Lokaal Raadslid

Standaard

Hamas hamas,alle Joden aan het gas.Jaja,en dan krijgen die jankers op hun smoel.

De palestijntjes kunnen ze me kussen.
cairn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2012, 16:42   #134
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Nogmaals dat laatste is complete onzin !

Israël is de partij die besluit zeer zware bommen in bewoont gebied te gooien.
Israël weet vooraf heel goed dat ze burgers zullen gaan treffen, maar dat nemen ze op de koop toe. Ze zijn daarmee dus wel degelijk verantwoordelijk.

Welk land zou alle militairen en militair materieel uit haar steden wegtrekken bij een aanval ?
Israël gooit bommen op Hamas en op de islamitische Jihad. Van de 177 doden zijn er 120 Hamas en Jihad. Geen slechte prestatie als je weet dat die terroristen zie achter hun eigen burgerbevolking verschuilen.
Professor Wouters was duidelijk Hamas pleegt oorlogsmisdaden en Israël niet.
Wie is er hier onzin aan het verkopen.
Oud 24 november 2012, 16:54   #135
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Israël gooit bommen op Hamas en op de islamitische Jihad. Van de 177 doden zijn er 120 Hamas en Jihad. Geen slechte prestatie als je weet dat die terroristen zie achter hun eigen burgerbevolking verschuilen.
Wie is er hier onzin aan het verkopen.
Heel knap van u dat je de naam Wouters zo in je eentje hebt kunnen onthouden.
Wat, als morgen een andere Prof. Intern.Recht een andere mening ventileert ??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2012, 18:02   #136
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Waarom maken de pallies ineens zoveel problemen over een paar dode kinderen?

Ze maken toch geen problemen als er 6000 kinderen omkomen in Pakistan omdat ze toevallig Shia ouders hebben,

http://criticalppp.com/archives/231236

Citaat:
Related posts: Israel, Gaza and hypocrisy of Muslims (Urdu)

Why are Islamists and pseudo-liberals silent on Parachinar, the Pakistani Gaza?

Why are 6000 Shia children killed in Pakistan by Saudi-sponsored Takfiri Deobandis (Taliban, Sipah-e-Sahaba) less important than a few dozen Palestinians killed by Israel?

We condemn all those thugs who express sympathy for rocket-firing Hamas militants but remain silent on Shia genocide in Pakistan.

If you see a Salafist-Deobandi circulate pictures from Palestine or Burma, throw the present post on his/her face.

Since mid-1980s, more than 20,000 Shia Muslims, thousands of Sunni Sufi (Barelvi) Muslims, hundreds of Ahmadis, Christians and Hindus have been killed in Pakistan by Takfiri Deobandi terrorists sponsored by Jihadist-minded generals of Pakistan Army. A detailed database of Shia genocide can be accessed here: http://criticalppp.com/archives/132675
lees vooral het hele artikel

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 24 november 2012 om 18:04.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2012, 20:46   #137
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Israël gooit bommen op Hamas en op de islamitische Jihad. Van de 177 doden zijn er 120 Hamas en Jihad.
Volgens Israelische bronnen! Hoe weten ze dat eigenlijk , zijn zij ook degenen die de doden ophalen.
Ook ziet Israel

Citaat:
Geen slechte prestatie als je weet dat die terroristen zie achter hun eigen burgerbevolking verschuilen.
Bij bombardementen vanuit de lucht en vanaf zee . Wat u beweert is dat hamas strijders dus vooraf weten waar de bommen gaan vallen, anders kunnen ze zich immers niet achter hun eigen burgerbevolking verschuilen.
Men geeft gewoon de locatie van een (Hamas)doel door aan de piloten die hun /raketten bommen er vervolgens op af sturen. Denkt u dat ze dan eerst kijken of er ook burgers aanwezig zijn ?? zo ja hoe dan ?

Natuurlijk kijken ze daar niet naar kort voor het moment dat ze er een raket heen sturen.
Hoe kan hamas dan ooit human shields gebruiken, waar ze bovendien geen reet aan hebben want schieten doen ze toch wel.

De informatie die komt van één van de strijdende partijen is altijd propagandistisch van aard, en zeker in dit conflict.
Buitenstaanders die de claims van Israël onderzochten na cast-lead concludeerden dat er geen bewijs voor was.

Citaat:
Wie is dat?
Volgens het internationaal recht pleegt Israël ze wel degelijk.

Laatst gewijzigd door atmosphere : 24 november 2012 om 20:47.
Oud 24 november 2012, 20:49   #138
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Waarom maken de pallies ineens zoveel problemen over een paar dode kinderen?

Ze maken toch geen problemen als er 6000 kinderen omkomen in Pakistan omdat ze toevallig Shia ouders hebben,
U wel dan ?
Iedereen maakt zich vooral druk als hun eigen kinderen omkomen en wat er ver van hun bed plaats vind is natuurlijk van veel minder groot belang.
So , whats your point ?
Oud 25 november 2012, 06:49   #139
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Volgens Israelische bronnen! Hoe weten ze dat eigenlijk , zijn zij ook degenen die de doden ophalen.
Ook ziet Israel

Bij bombardementen vanuit de lucht en vanaf zee . Wat u beweert is dat hamas strijders dus vooraf weten waar de bommen gaan vallen, anders kunnen ze zich immers niet achter hun eigen burgerbevolking verschuilen.
Men geeft gewoon de locatie van een (Hamas)doel door aan de piloten die hun /raketten bommen er vervolgens op af sturen. Denkt u dat ze dan eerst kijken of er ook burgers aanwezig zijn ?? zo ja hoe dan ?

Natuurlijk kijken ze daar niet naar kort voor het moment dat ze er een raket heen sturen.
Hoe kan hamas dan ooit human shields gebruiken, waar ze bovendien geen reet aan hebben want schieten doen ze toch wel.

De informatie die komt van één van de strijdende partijen is altijd propagandistisch van aard, en zeker in dit conflict.
Buitenstaanders die de claims van Israël onderzochten na cast-lead concludeerden dat er geen bewijs voor was.

Wie is dat?
Volgens het internationaal recht pleegt Israël ze wel degelijk.
U ontkend gewoon , zonder iets ter staving.
Als argument kan dat tellen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be