![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Volgens haar cv is haar groot model,Mitterrand
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Negerin wordt tegenwoordig zwarte genoemd. België is rijk geworden mede dankzij Leopold II die Congo een beetje verlicht heeft van zijn grondstoffen.... En de broesse... nou ja ik stel voor van enkele bomen te planten in de regering zo kan ze wat klauteren wanneer ze zich verveelt en hebben de heren ook nog wat plezier. Dat is allemaal niet ernstig, die praat......
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ach, en daarom moet ge het zelf ook maar gaan doen, het liefst door iemand aan te pakken die er niks mee te maken maar een handige zondebok is om uw frustraties op bot te vieren. Laatst gewijzigd door dejohan : 23 juli 2004 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als het Blok ooit verdwijnt hebben we een reden minder om plezier te maken. De ene zijn ergernis is de andere zijn lach.........! ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 23 juli 2004 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn namelijk kr�*k dezelfde mensen die zowel het ergste racisme als het multi-culturalisme hebben verdedigd. Zo was het de Heilige Boudewijn himself die verhinderde dat er wetenschappelijk onderzoek werd verricht naar de grootste racistische holocaust allertijden die zijn grootvader in Congo had aangericht. Tegelijkertijd riep deze Heilige die zelfs een "Koning Boudewijnstichting" te zijner eer had zien oprichten op tot verdraagzaam samenleven tussen de verschillende bevolkingsgroepen in zijn eigen land en werd hij op handen gedragen door de Groenen. Dezelfde politiekers die voordien voorstander waren van racistische uitbuiting in de kolonies draaiden plots kazak als hen dat zo uitkwam en werden vanaf de jaren zestig plots profeten van het multiculturalisme en de verdraagzaamheid (hoe zou dat nu komen...). De ene keer (als het zo uitkomt) is het mode om racistisch te zijn, de volgende keer (als het zo uitkomt) is het weer mode om anti-racistisch te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kan snappen, dat als je dáár je bovenstaande post mee vergelijkt en op afweegt, dat het inderdaad voor velen ongeloofwaardig lijkt. Nochthans wat dit racisme betreft gaat het hier en nu niet over dezelfde mensen die veranderd zijn van mening, vandaag zijn dit nieuwe generaties dan die van de jaren zestig die u aanhaalt. Dat is een héél groot verschil, en maakt uw post eerlijk gezegd totaal irrelevant. De meesten van die generatie politiekers inclusief Boudewijn, leven niets eens meer.
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 23 juli 2004 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik beweer dat het afgeven op "racisten" gewoon een modeverschijnsel is, bedacht door de leidende klasse, om de exploitatie van de lagere klassen in eigen land te vergemakkelijken. Verdeel en heers weet je wel. Mensen als Oeteke kwaken de politiekers en het establishment van uit de koloniale tijd na, vele linksen kwaken nu eveneens de politiekers en het establishment van vandaag na. Voor mij is "racisme" "only human", de een heeft er alleen wat meer in zich van dan de ander. Het is bovendien geen slechte eigenschap, de band moeder-kind is namelijk familie van deze eigenschap. Maar voor degenen die nu al 4 decennia lang letterlijk munt slaan uit de "multiculturele samenleving" is het natuurlijk een hinderlijke menselijke eigenschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Burgemeester
|
![]() Ik ga hier geen tirade afsteken tegen u, want daar is mijn kennis over het onderwerp te beperkt voor. (Ik ben ook maar een simpele ingenieur en geen psycholoog of sociale darwinist) Maar ik zou toch eens enkele boeken over uw naamgenoot lezen als u nog eens dergelijke uitlatingen doet.
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pol de Poter en Jos Stalin, waren ook geen lieverdjes, elke politiek tegenstander, of laag van de bevolking die hen niet aanstond werd professioneel en efficiënt afgemaakt. Moet ik daaruit besluiten dat elke SP(a) er, LSP'er, PVDA'er gore politieke moordenaars zijn, ? Als je die logica volgt, ben ik bereid uw logica, van alle vlaams blokkers zijn vuil nazi's te volgen, ... (en dan nog ben ik het niet met u eens... ), maar ik wil dan wel aanvaarden dat je er zo over denkt. Anders ben je gewoon een hypocriet die WOII als goedkoop argument gebruikt, om tegen een bepaalde politieke strekking te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verkrachtingen zijn "only human". Een mens heeft behoeften aan verkrachtigen, ze zijn terug te vinden doorheen de hele menselijke geschiedenis, en ook bij vele diersoorten. Bovendien zijn ze terug te vinden in de sexuele fantasiën van nagenoeg alle vrouwen. Ze vormen dus een integraal deel van de behoeftenstructuur van de vrouw. En diegene die tegen verkrachtingen protesteren lopen als schapen mee met de mode verschijnselen van het linkse feministische establissement. Het is bovendien geen slechte eigenschap, de band moeder-kind is namelijk familie van deze eigenschap, ask Freud. Laatst gewijzigd door dejohan : 23 juli 2004 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mensen uitsluiten uit de politieke besluitvorming is een daad van racisme, ... jaja, wel ik geef u gelijk, ! Geld dat ook voor alle mensen, of alleen maar voor bepaalde, ? ... en is dat dan ook racisme, ?... 8) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar dan is het een nogal zielige respons om dan maar iemand te gaan aanpakken die er niets mee te maken heeft, maar wel een makkelijke doelwit vormt. Laatst gewijzigd door dejohan : 23 juli 2004 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
alles wordt simultaan vertaald... en wat jij aanklaagt, dat ze geen Nederlands zou kennen... met welk recht doe je dat??? als jij eventueel ook geen Frans kent of die taal niet wil gebruiken.... die hele taalkwestie is en blijft de grootste onzin... zorg voor simultaanvertaling en de boel is opgelost...
![]() |
![]() |
#138 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 23 juli 2004 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |