Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 december 2012, 02:03   #121
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Welk risico lopen ze door de confrontatie? Want de confrontatie zelf houdt geen risico in, tenzij je me wil wijsmaken dat Martin die mensen gaat aanvallen of zo.
Nee, de confrontatie is het risico. Of dacht je dat die ouders misschien samen met dat mens een koffie gaan drinken in een taverne.

Doe nu toch niet alsof gij heiliger bent dan de paus hé, want ik moet kotsen van al dat vergeef gezindheid theorieën hoor. Stel je maar even voor dat ze dat geflikt had met uw kinderen, en denk dan nog maar eens na of je er zo over zult denken.

Laatst gewijzigd door Garry : 22 december 2012 om 02:13.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2012, 02:12   #122
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Nee, de confrontatie is het risico. Of dacht je dat die ouders misschien samen met dat mens een koffie gaan drinken in een taverne.
Martin haar straf is voorbij, die mensen moeten daarmee leren leven.

Als ze Martin nooit willen tegenkomen dan moeten ze zich thuis maar opsluiten.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2012, 02:20   #123
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nee, haar straf is niet voorbij. Haar straf bestaat er ook uit dat ze de slachtoffers dient schadeloos te stellen, maar in de plaats daarvan heeft ze een vuil trukje toegepass door haar bezittingen op naam van haar kinderen te zetten zodat daar geen beslag op kan gelegd worden. En in plaats van te werken om die schadeloosstelling te betalen ga madam naar Knokke restaurantjes doen en dure kappers bezoeken. Als dat niet puur om te provoceren is weet ik het ook niet. Ik zou het in ieder geval niet pikken moest ik in de slachtoffers hun schoenen staan.

Laatst gewijzigd door Garry : 22 december 2012 om 02:21.
Oud 22 december 2012, 02:24   #124
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, haar straf is niet voorbij. Haar straf bestaat er ook uit dat ze de slachtoffers dient schadeloos te stellen, maar in de plaats daarvan heeft ze een vuil trukje toegepass door haar bezittingen op naam van haar kinderen te zetten zodat daar geen beslag op kan gelegd worden. En in plaats van te werken om die schadeloosstelling te betalen ga madam naar Knokke restaurantjes doen en dure kappers bezoeken. Als dat niet puur om te provoceren is weet ik het ook niet.
Naar de kapper gaan is provoceren? Heb je ze nog wel alle vijf?

Citaat:
Ik zou het in ieder geval niet pikken moest ik in de slachtoffers hun schoenen staan.
Je zou zelf graag eens "een Martinke" doen hé?
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2012, 02:36   #125
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Naar de kapper gaan is provoceren? Heb je ze nog wel alle vijf?
Een normaal mens is niet met vijzen in elkaar gezet.

En inderdaad, dat is provoceren wanneer ge dat ostentatief gaat doen in een gemeente zoals Knokke waarvan iedereen weet dat het een mondain en vooral dure gemeente is terwijl ge u aan uw plichten onttrekt. Dat is gewoonweg in het gezicht lachen van uw slachtoffers en ieder weldenkend mens zal er zo over denken, alleen idioten die mennen dat ze kost wat kost zich heiliger moeten voordoen dan de paus, die niet. Die zijn kennelijk niet fijngevoelig genoeg om de essentie van de zaak te snappen.

Laatst gewijzigd door Garry : 22 december 2012 om 02:45.
Oud 22 december 2012, 08:39   #126
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wil je geloven, daar heb ik nu ook zo mijn twijfels over.

Regelmatig geven ze op TV zo een programma over Leuven centraal en daarin komen verschillende van die misdadigers in beeld die bv. een overval gepleegd hebben. Een daarvan is inmiddels al meer dan 70 jaar en zit la langer vast dan Martin zonder vooruitzicht om snel vrij te komen. Martin daarentegen is medeplichtig aan moord en al de rest en die is nu al op vrije voet. Ik zou wel een willen weten wat daar achter steekt. Normaal kun je dat in elk geval niet noemen.
Ik heb altijd gevonden dat ZIJZELF en ZIJ ALLEEN de twee kindertjes heeft laten verhongeren. Dutroux zat vast in die periode. Ze heeft het mooi gespeeld : de rol van het afhankelijke onderdanige vrouwtje.... wat ik nu zie past helemaal niet in dat kader.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2012, 08:52   #127
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Van de "vrome" Martin die origineel in een Frans kloostr tot bezinning wou komen is er ineens niet al te veel meer overgebleven.

Als je al enkel naar de kapper wil in een mondaine badplaats (én de reservering op voorhand maakt) een overnachting kan betalen voor vier personen (zou het op de camping "kustplezier" geweest zijn?) en een lekker restaurantje meepikken (allemaal op haar kosten? of moesten wij dat ook betalen?) dan zie ik daar heel weinig "bezinning" inzitten.

Als ik naar de kust ga, ga ik daar mijn tijd niet besteden met naar de kapper te gaan, die ik dan nadien nog een kistje wijn aflever..... wat is hier de onderliggende boodschap? "heb jij kinderen" en dan een kist wijn afleveren?
http://www.standaard.be/artikel/deta...=martin+kapper

haha : poets wederom poets! Het parket gaat onderzoeken of ze nog een spaarboekje heeft ! Net goed!

http://www.standaard.be/artikel/deta...21222_00411617

Citaat:
Het Brusselse parket is een vermogensonderzoek gestart tegen Michelle Martin. De speurders willen uitzoeken of de ex van Dutroux zich op frauduleuze wijze onvermogend heeft laten verklaren. Dat schrijft Het Laatste Nieuws zaterdag.

Michelle Martin lokte met haar duur kappersbezoek in Knokke niet alleen verontwaardigde reacties uit, maar blijkt dus ook de belangstelling te hebben gewekt van het gerecht.

Jean Lambrecks, vader van Eefje, had eerder al een klacht ingediend, omdat hij vermoedde dat ze zich op frauduleuze wijze onvermogend liet verklaren. Het gerecht acht de klacht gegrond en startte nu een onderzoek. 'De zoektocht naar de geheime spaarpot is begonnen', zegt advocaat Joris Vercraeye.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 22 december 2012 om 08:53.
Oud 22 december 2012, 08:56   #128
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een normaal mens is niet met vijzen in elkaar gezet.

En inderdaad, dat is provoceren wanneer ge dat ostentatief gaat doen in een gemeente zoals Knokke waarvan iedereen weet dat het een mondain en vooral dure gemeente is terwijl ge u aan uw plichten onttrekt. Dat is gewoonweg in het gezicht lachen van uw slachtoffers en ieder weldenkend mens zal er zo over denken, alleen idioten die mennen dat ze kost wat kost zich heiliger moeten voordoen dan de paus, die niet. Die zijn kennelijk niet fijngevoelig genoeg om de essentie van de zaak te snappen.
Het woord "fijngevoelig" staat zéker niet in z'n woordenboek.
Wel "vijzen, bouten ,moeren , rondsels , ..."
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2012, 10:00   #129
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Martin gaat een keer naar Knokke en ze gaan haar centen napluizen... Knokke zit vergeven van de geldsjoemelaars en daar zien ze naast...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2012, 10:11   #130
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Martin gaat een keer naar Knokke en ze gaan haar centen napluizen... Knokke zit vergeven van de geldsjoemelaars en daar zien ze naast...
Martin zit wel met een reeks schulden aan slachtoffers. En Martin is al meer uitgeblonken in het onzichtbaar maken van bezittingen.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2012, 10:11   #131
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

Gaat ge in tegen de wil van de vox populi, Xeno?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2012, 10:17   #132
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Het is, althans volgens verenigd links rondom SP-A & Groen!, maar normaal dat aangezien Michelle Martin haar straf heeft uitgezeten, nu een vrije vrouw is die mag gaan en staan waar ze wil. Wie daar moeilijkheden rondom heeft, dat die maar meteen verhuist naar een fascistische politiestaat.

Hoe lang voor ze in de politiek gaat?

Laatst gewijzigd door Raven : 22 december 2012 om 10:19.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2012, 10:58   #133
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Het is, althans volgens verenigd links rondom SP-A & Groen!, maar normaal dat aangezien Michelle Martin haar straf heeft uitgezeten, nu een vrije vrouw is die mag gaan en staan waar ze wil. Wie daar moeilijkheden rondom heeft, dat die maar meteen verhuist naar een fascistische politiestaat.

Hoe lang voor ze in de politiek gaat?
Iemand die in schuldbemiddeling zit of van het OCMW leeft mag ook gaan en staan waar ze willen.

Maar indien diezelfde persoon dan open en bloot elke drie maanden het vliegtuig opstapt om een paar weken in een vijfsterrenhotel te gaan zitten, of indien die persoon dan dolgraag met een 4X4 gaat rondrijden, dan gaan verschillende mensen zich ook wel afvragen of er niet ergens een potje met centjes werd achtergehouden.

Oud 22 december 2012, 11:00   #134
t-boneSteak
Burger

Standaard

Citaat:

Volledig mee eens.
Hoe pervers het ook moge zijn, Martin is gewoon vrij om te gaan en te staan waar ze wil (mits mogelijk enkele beperkingen zoals afstand van slachtoffers of zo).
Zij mag dus perfect naar knokke gaan. Zij mag ook perfect naar antwerpen gaan. Het enige waar ze op moet letten is dat ze niet af en toe een pak slaag krijgt. In dat geval zal de aanvaller dan ook vervolgd moeten worden.

Je kan de rechtsstaat niet opgeven voor 1 bepaald geval. Is het pervers dat ze rondloopt, ja. Is het wettelijk in orde, ook ja.
Kijk zij kan er in se niets aan doen dat ze kan vrijkomen en het is ook haar recht daar gebruik van te maken.
Het is aan de wetgevende macht om wetten uit te vaardigen die steek houden en aan de rechterlijke macht om die uit te voeren.
Je mag raden wie in deze z'n werk niet naar behoren heeft gedaan.
t-boneSteak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2012, 11:09   #135
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door t-boneSteak Bekijk bericht
Volledig mee eens.
Hoe pervers het ook moge zijn, Martin is gewoon vrij om te gaan en te staan waar ze wil (mits mogelijk enkele beperkingen zoals afstand van slachtoffers of zo).
Zij mag dus perfect naar knokke gaan. Zij mag ook perfect naar antwerpen gaan. Het enige waar ze op moet letten is dat ze niet af en toe een pak slaag krijgt. In dat geval zal de aanvaller dan ook vervolgd moeten worden.

Je kan de rechtsstaat niet opgeven voor 1 bepaald geval. Is het pervers dat ze rondloopt, ja. Is het wettelijk in orde, ook ja.
Kijk zij kan er in se niets aan doen dat ze kan vrijkomen en het is ook haar recht daar gebruik van te maken.
Het is aan de wetgevende macht om wetten uit te vaardigen die steek houden en aan de rechterlijke macht om die uit te voeren.
Je mag raden wie in deze z'n werk niet naar behoren heeft gedaan.
Der lopen nogal veel van die gevallen vrij rond. Deze zaak scoort enkel hoog vanwege de media-aandacht. Moordenaars, verkrachters of overvallers maken allemaal gebruik van de zelfde wetten maar geen haan die er naar kraait...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2012, 11:12   #136
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Niemand schijnt hier te beseffen dat de wet "perfect" werd nageleefd.

Hoe lang wordt al niet geroepen tot afschaffing van de wet Lejeune? Ik moet dat mens niet en volgens mij is ze ook bijlange na niet zo'n sukkeltje als ze zelf beweerde, maar ze doet nog altijd niks wat ze niet mag. In belgië zijn enkel snelheidsovertreders staatsgevaarlijke criminelen.

En wedden dat ze brieven van aanbidders krijgt?
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2012, 11:21   #137
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Natuurlijk is ze niet zo'n sukkeltje zoals ze altijd beweerde en liet geloven. Dit is een zeer geslepen persoon.
En uiteraard overtreedt ze geen enkele wet door haar welstand te laten ventileren op de place m'as-tu-vu zodat het in alle kranten kon komen. Maar ik vind het wel leuk dat ze nu gaan onderzoeken waar haar privé spaarpotje is verborgen bij deze totaal "onvermogende" persoon die nog steeds geen cent aan haar slachtoffers heeft vergoed.

Oud 22 december 2012, 13:33   #138
Goudbever
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Ik zag ze juist hier in het frituur.

Ze bestelde 2 kleintjes.
Goudbever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2012, 15:10   #139
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door t-boneSteak Bekijk bericht
Je kan de rechtsstaat niet opgeven voor 1 bepaald geval.
Wat als dat geval eigenlijk symbolisch is voor een reeds opgegeven rechtstaat? Er was een niet lang geleden dat zowat niemand in België nog vertrouwen had in het rechtssyteem. Buiten wat propaganda ten voordele van dat systeem lijkt me sindsdien niet veel veranderd.

Wat nodig is mijns inziens is democratisch controle op dit door de elite gecontroleerd deel van de maatschappij. Rechtspraak is te belangrijk om het te laten corrumperen.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 22 december 2012 om 15:33.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2012, 15:14   #140
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goudbever Bekijk bericht
Ik zag ze juist hier in het frituur.

Ze bestelde 2 kleintjes.
Die lag voor de hand.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be