![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Nog eens, het grote werk gebeurt binnenskamers, en weg van de media.
bewijzen zijn de prijs die de N-VA gekregen heeft op het VOKA debat. De N-VA heeft de VOKA raad letterlijk volledig alleen over streep getrokken, door te doen inzien, dat een gescheiden economisch beleid, en tewerkstellingsbeleid absoluut noodzakelijk is om een efficiënt belijd te kunnen voeren. de N-VA heeft toen zijn economische visie ook voorgesteld. De Tijd noemde dit meesterlijk! Laatst gewijzigd door giserke : 23 juli 2004 om 15:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() Luistert he voor mij is het duidelijk een voorstel dat alleen uitgaat van de Vlaamse regeringspartijen zal weggelachen worden door Di Rupo ofwel zal hij zijn hoge prijs vragen en krijgen.
een voorstel gedragen door de Vlaamse regeringspartijen + (PLUS) het Vlaams Blok zal Di Rupo wel op zijn knieën krijgen. Waarom ? Daarom natuurlijk. Voor diegenen die het niet snappen : Bij zo'n unaniem Vlaams standpunt komt het voortbestaan van Belgie onmiddellijk in het gedrang. Want eens men JA en NON zegt kan men in een patstelling terecht komen. En beeld je even in dat de Vlaamse partijen voor 1 keer ophetzelfde standpunt blijven staan. Als die mogelijkheid zou bestaan dan zal Di Rupo toegeven en rapper dan ge denkt. Vlaams nationalisten van de NVA aan U de opdracht om dat te bewerkstelligen. Smeken om splitsing aan Di Rupo via de Vlaamse regering of eisen om te splitsen via een Vlaams front.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat men vaak vergeet is dat het geen schande is om één front te vormen. De Walen doen dat al jaren en nu ook weer in deze kwestie. Maar als de Vlamingen dit zouden doen, dan zou het hun schuld zijn als België barst? Precies of de Walen dragen geen verantwoordelijkheid voor België.
Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() Inderdaad Paulus. Het aanpraten van een schuldgevoel aan de Vlamingen is een van de Waalse specialiteiten...
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik weet niet waarom Clemens plots het Vlaams Blok aanvalt. Hij zou er beter aan doen in eigen hoek te keren. Hier enkele feiten:
Men vergeet dat het regeerakkoord van de vorige Vlaamse regering stipuleerde dat de splitsing van het kies- en gerechtelijk arrondissement een feit moest zijn voor 2002. Stevaert heeft plots de alarmbelprocedure ontdekt dat de val van paars zou betekenen. De N-VA van Geert Bourgeois is 'vergeten' dat voor hen de splitsing een feit moest zijn vooraleer de N-VA zou toetreden tot de Vlaamse regering. De uiteenlopende interpretaties die de partijen aan het woord 'onderwijld' geven en het feit dat VLD en SP.A nu reeds verklaren dat de voorstellen tot splitsing niet zomaar zullen worden goedgekeurd, maar dat eerst 'onderhandeld' zal worden met de Franstaligen, bewijst dat van een snelle splitsing geen sprake zal zijn. Zo eisen de Franstalige partijen de uitbreiding van Brussel en de overheveling van het Vlaamse Voeren naar Wallonië als ‘betaling’ voor het toepassen van de wet. Nochtans verklaarde Bourgeois dat dit in 5 minuten kon gebeuren. Over de overige communautaire kwesties zwijgt de NVA als vermoord. Wat wil hij nu het Vlaams Blok verwijten?... Woordbreuk? Bedrog?... |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waar staat de N-VA nu met zijn 'realiteitszin' en zijn 'hoogdravende dromen'? Een ministerspost, d�*t heeft de N-VA nu, maar zelfs die éne droom, de splitsing van BHV, klinkt zelfs niet meer als geroezemoes.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 juli 2004 om 16:12. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() Ha daar is de knuppel om in het hoenderhok te gooien..
Wat vakantie genomen ?
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben dat hypocriete gezeik hier echter kostbeu. Dat politici hun woord niet houden, daar ben ik intussen aan gewend geraakt, maar blinde partijslaven die de woordbrekerij van hun kopstukken TEGEN DE FEITEN IN blijven ontkennen en goedpraten, daar word ik gewoon kotsmisselijk van. Bweeeeuuuaaaak!
![]() |
![]() |
#131 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De Blok circusleeuwen blijven hier maar brullen.
Maar op de vraag "Hoe het Blok de kieskring BHV gaat splitsen" blijven ze het antwoord schuldig. N-VA heeft er voor gezorgd dat er een Vlaams front is met VLD, Sp.a, CD&V om de kieskring te splitsen. Al wat het Blok moet doen is zich bij dat front aansluiten. Er zijn 76 kamerleden nodig in de kamer, dus bijna alle Vlaamse stemmen zijn nodig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
N-Va'er of "ik voel mij bedrogen'er"
![]() |
![]() |
#133 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat een geluk dat we dank zij het koninklijk besluit van Minister Demotte van die brullende nutteloze Blok circusleeuwen zullen gaan verlost worden.
Circusleeuwen mogen op Belgische bodem niet meer gehouden worden. GAIA is tevreden en noemt het KB een stap in de goede richting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#135 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik wacht nog steeds op het antwoord van de Blok circusleeuwen
hoe zij de kieskring gaan splitsen. Brullen in hun gouden kooi waar ze zichzelf hebben opgesloten is natuurlijk heel gemakkelijk. In plaats van te schieten op alles wat beweegt, zouden de Blok circusleeuwen best zelf eens hun verantwoordelijkheid opnemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
De CD&V/N-VA is in de regering gestapt, het was aan jullie om dit af te dwingen. Zonder CD&V/N-VA was er geen meerderheid, dus afdwingen konden jullie. Tja, dat je het niet gedaan hebt, en blijkbaar de VLD & SP-A al laten weten hebben niet de Walen in het harnas te jagen, hebben jullie een kat in een zak binnen gehaald, proficiat, hoewel jullie beiden uitmuntig belooft hadden niet in de regering te stappen ALVORENS BHV gesplits is. Tja, dat is bijna vragen om een electorale afstraffing de komende keer. Nou moet je niet beginnen om je heen te stampen en iedereen die zich bedrogen voelt ineens beginnen vragen wat zijn/haar toekomstige keuzepartij zou gedaan hebben. De bal was aan jullie. Jullie hebben je laten in het zak zetten, niet het Vlaams Blok.
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() De trend van jaren en jaren kiezers te verliezen van de CD&V was even gebroken, maar zet zich komende jaren weer eens goed door with a vengeance
![]()
![]() |
#138 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het was dus Geert Bourgeois die als een circusleeuw brulde. Het was Geert Bourgeois die het antwoord had op de vraag hoe BHV gesplitst moest worden! Op 5 minuutjes kon het gefixt zijn als het 'Vlaams front' met de VLD, Sp.a, CD&V het maar wilde. En willen zouden ze anders werd Bourgeois geen minister in de Vlaamse regering!!! Nu moeten de Franstaligen ook nog willen... ![]() Meer nog, degenen die jij van brullen beschuldigd moeten zich onverwijld bij dat 'Vlaamse front' aansluiten want anders staat minister Bourgeois daar mooi met zijn 'Vlaams' front van VLD, Sp.a, CD&V. ![]() De N-VA-ers zullen het niet graag horen. Knuppel zegt jullie echter zonder leedvermaak dat Geert Bourgeois zich wel héél snel heeft laten VerbelSchiltzen terwille van zijn ministerpostje. ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 juli 2004 om 17:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Blokkerke Knuppel
Leg nu eindelijk eens uit hoe het Blok de kieskring gaat splitsen. Meer moet dat niet zijn, of heeft het Blok GEEN oplossing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahahahaha
Ik ben nog niet zo lang op dit forum, maar één ding weet ik zeker. Ik laat hier nooit mijn partijkaart zien. Wat een afgang voor NVA..... hahahaha Ik zou zeggen, maak je niet dik, dun is de mode en morgen begaat iemand anders weer eens een flater. Hahah.... Toffe bende hier en dat meen ik! Paulus. |
![]() |
![]() |