Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 januari 2013, 17:59   #121
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Dat is dus volledig verkeerd he, je moet de feiten beoordelen zoals ze zijn. Wat jij doet is de zaken opblazen en dramatiseren.
Als ik wil aantonen dat een argument, wat mij betreft, op niks trekt, dan trek ik dat door tot net voor 't absurde.... Advocaat van de duivel spelen, noemt men dat....
Blij dat we het toch ergens over eens zijn. 't zal wel niet 't enige zijn, hoop ik....
Oud 12 januari 2013, 18:02   #122
Klojo eerste klas

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ik wil je wel een antwoord geven, maar ik kan je niet quoten en ik ga niet knippen en plakken in je quotes meneer de ambtenaar. Lever eens goed werk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper
Dan krijgen er 2 personen klappen:

-De persoon die foto's upload van de schoolreis. De directeur/directrice bijv ?
-De persoon die de foto's misbruikt. IK, maar dan zal je me wel moeten vinden...
Alsteblief....(toch niet slecht hé, voor een ambtenaar....je bent wel vergeten dat 't nu weekend is en dat het ambtenarendom stopt op vrijdag om 17.00 uur )

Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 12 januari 2013 om 18:02.
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2013, 18:08   #123
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
De directeur/directrice bijv ?
IK, maar dan zal je me wel moeten vinden...
Waarom zou een directeur geen klappen mogen krijgen?
Ik zou bij de Computer Crime Unit en bij Facebook een klacht indienen.
Daarbij, die idioten zijn zeker te vinden.

Citaat:
Alsteblief....(toch niet slecht hé, voor een ambtenaar....je bent wel vergeten dat 't nu weekend is en dat het ambtenarendom stopt op vrijdag om 17.00 uur )
Als je tijd hebt als ambtenaar om op je vingers te tekenen, heb je ook tijd om iemand deftig te quoten.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2013, 18:10   #124
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik wil aantonen dat een argument, wat mij betreft, op niks trekt, dan trek ik dat door tot net voor 't absurde.... Advocaat van de duivel spelen, noemt men dat....

Bewijst nog maar eens dat je niet weet waarover je praat, advocaat van de duivel spelen wil het volgende zeggen:

Citaat:
Iemand, die ter wille van de discussie, met zijn argumenten de tegenpartij vertegenwoordigt, zonder zelf tot die tegenpartij te behoren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Advocaat_van_de_duivel
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2013, 18:12   #125
Klojo eerste klas

Standaard

Citaat:
Als je tijd hebt als ambtenaar om op je vingers te tekenen, heb je ook tijd om iemand deftig te quoten.
Allé, 'k zal, wegens je moeilijkheden om een quote te copiëren, weer onder de quoot reageren...
1/ Doe het dan maar eens en dan leggen de flikken je wel uit waarom niet....
2/ Zie mijn voorwoord....
Oud 12 januari 2013, 18:13   #126
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Volgens de drama queens van dit forum zijn dat allemaal regelrechte slachtoffers van mentale verkrachting en pleegt een bepaald percentage d'office zelfmoord.
persoonlijk vind ik het misbruike maken van , en het doorsturen van iemand anders zijn foto's , hoe dan ook niet kunnen .

Maar als je Uzelf uitdagend en sensueel fotografeerd , heb je wel zelf de aanleiding gegeven , Toch is die aanleiding niet de toelating om iemand publiek als hoer te verslijten .

Ik vind zelfs een groter gevaar in het te grabbel gooien van uitdagende foto's dan om sensueel gekleed over straat te lopen .

als iemand sensueel over straat loopt is dat een momentopname en een blik , die men niet kan verhandelen .

Een foto kan men kopieëren posten enz en mensen moeten dat weten en er zich bewust van zijn .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2013, 18:15   #127
Klojo eerste klas

Standaard

Citaat:
Bewijst nog maar eens dat je niet weet waarover je praat, advocaat van de duivel spelen wil het volgende zeggen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Advocaat_van_de_duivel
zjust, ik schaam me diep......
alhoewel : in de Van Dale : iemand die bij voorkeur het slechte van een zaak in het licht brengt
wat wel niks verandert aan mijn stelling natuurlijk......
Oud 12 januari 2013, 18:17   #128
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:

Ambtenaren zitten meer of facebook dan je denkt , om zo afspraakjes - zwarwerk of bepaalde handelingen te traceren .
Oud 12 januari 2013, 18:27   #129
Klojo eerste klas

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Ambtenaren zitten meer of facebook dan je denkt , om zo afspraakjes - zwarwerk of bepaalde handelingen te traceren .
Dan heb ik geen sjans, bij ons is alles wat ook maar Facebookachtig, Youtubeachtig.....enfin alles waar ne mens plezier kan aan beleven, geblokkeerd... Ook mails met filmpjes, PPt's, en dergelijke worden gesaboteerd....
Waarmee kunnen we ons eigenlijk nog amuseren ????? Hoe geraken we nog aan arbeidsvreugde ????? Zucht....
(Jij hebt het natuurlijk over bepaalde belastingsambtenaren.....)
Oud 12 januari 2013, 19:37   #130
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan krijgen er 2 personen klappen:

-De persoon die foto's upload van de schoolreis.
-De persoon die de foto's misbruikt.
Foto's van schoolreizen staan tegenwoordig op de schoolsites.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2013, 19:44   #131
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is aan de ouders om de kinderen duidelijk te maken wat de mogelijke gevolgen en de gevaren zijn van het uploaden van foto's op Facebook. Ik vind het trouwens hallucinant dat we niet van kinderen moeten verwachten dat ze gaan nadenken over hun acties. Een heel slechte mentaliteit. Nog is, 't zijn en blijven klein mannen, ken jij klein mannen die nog nooit door 't rood overstaken of nooit iets op de grond gooiden?

Tja, voor mij als "Facebook hater" is het de bevestiging dat Facebook niet deugt en ik schrik hier dan ook niet van. Ik heb er dan ook weinig tot geen compassie mee. Ik hoop echter wel dat de daders een zware straf krijgen. Dit zijn extreme pesterijen.
Ik hoop ook dat de daders hier stevig aangepakt worden, ik hoop ook dat er niemand nu of later enige schade van zal ondervinden, maar ik vrees daar een beetje voor.

Ik heb geen foto's van mezelf op men computer. Waarom zou ik van mezelf foto's moeten nemen en naar iedereen doorsturen? Ik zie daar het nut niet van in. Er kan enkel maar een hoop gezever van komen. Als het gaat over vakantiefoto's en dergelijke kan je die wel beveiligen en encrypteren

Je hoeft niet eens zelf een foto op je pc hebben. Iemand kan een foto van jou trekken en deze kan op verschillende manieren (zelfs zonder dat die persoon het wil of weet) op het internet verschijnen. Of 't staat op jou of iemand anders gsm.
Zelfs oude polaroidfoto's zijn al onder de scanner gegaan en staan op't net.
.
Oud 12 januari 2013, 20:19   #132
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan heb ik geen sjans, bij ons is alles wat ook maar Facebookachtig, Youtubeachtig.....enfin alles waar ne mens plezier kan aan beleven, geblokkeerd... Ook mails met filmpjes, PPt's, en dergelijke worden gesaboteerd....
Waarmee kunnen we ons eigenlijk nog amuseren ????? Hoe geraken we nog aan arbeidsvreugde ????? Zucht....
(Jij hebt het natuurlijk over bepaalde belastingsambtenaren.....)
Uw honger om een vrijgeleide naar niet productief zijn is blijkbaar erg groot . Natuurlijk moet facebook niet voor elke ambtenaar toegankelijk zijn , maar zij die er privé op zitten moeten wel uitkijken wat ze er vertellen , , als je er een beetje uitpakt , zou het wel eens meer kunnen prikken dan een schunige opmerking op een foto .
Oud 12 januari 2013, 20:26   #133
Klojo eerste klas

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Uw honger om een vrijgeleide naar niet productief zijn is blijkbaar erg groot . Natuurlijk moet facebook niet voor elke ambtenaar toegankelijk zijn , maar zij die er privé op zitten moeten wel uitkijken wat ze er vertellen , , als je er een beetje uitpakt , zou het wel eens meer kunnen prikken dan een schunige opmerking op een foto .
Al aan gedacht dat ook een ambtenaar een middagpauze heeft ?
Ik heb weet van andere ministeries waar deze sites onder de middag worden opengesteld....en ook van privé-ondernemingen waar dat dan wordt toegelaten..... En wat jij hier stelt voor ambtenaren gaat op voor iedereen, hoor.....
P.S. als je eens niet-productieve ambtenaren wil zien......wil ik je wel eens voorstellen aan de ambtenaren die naar een kabinet zijn gedetacheerd....
Oud 12 januari 2013, 20:28   #134
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ik weet niet eens hoe de dames in kwestie eruitzien en ik beoordeel mensen niet vlug. Verder is iemand die valt op tieners geen pedo- maar een efebofiel. Pubers zijn geen kinderen omdat ze seksueel ontwikkeld zijn. Dat woord wordt te pas en te onpas misbruikt.

Laatst gewijzigd door Weyland : 12 januari 2013 om 20:31.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2013, 20:30   #135
Klojo eerste klas

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Ik weet niet eens hoe de dames in kwestie eruitzien en ik beoordeel mensen niet vlug.
voor 't eerste : te laat....de 'pages' schijnen al verdwenen te zijn...
voor 't tweede :
Oud 12 januari 2013, 20:32   #136
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
voor 't eerste : te laat....de 'pages' schijnen al verdwenen te zijn...
voor 't tweede :
Naar wat ik aanneem zijn het wellicht vooral mensen uit de slachtoffers hun directe omgeving die dat doen. Ik kan niet inbeelden hoe zoveel mensen hen zouden herkennen noch hoe ze zo snel conclusies zouden trekken (of bruutweg gewoon zelf meedoen aan dat cyberpestgedrag).

Het kan ook een generatieconflict zijn. Voor tieners is een twintigplusser zelfs een oude zak, zeker wat internetcultuur betreft.

Laatst gewijzigd door Weyland : 12 januari 2013 om 20:39.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2013, 20:34   #137
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Al aan gedacht dat ook een ambtenaar een middagpauze heeft ?
Ik heb weet van andere ministeries waar deze sites onder de middag worden opengesteld....en ook van privé-ondernemingen waar dat dan wordt toegelaten..... En wat jij hier stelt voor ambtenaren gaat op voor iedereen, hoor.....
P.S. als je eens niet-productieve ambtenaren wil zien......wil ik je wel eens voorstellen aan de ambtenaren die naar een kabinet zijn gedetacheerd....
Een bouwvakker ,of ander arbeiders in vuile industrie of werven . die eet s'middags zijn boterhammetjes op met zijn kont op ne zak cement of een stapel stenen , na het wassen van zijn polletjes als er al ergens water is .... 25 minutjes en verder beulen . hebben vaak niet eens de gelegenheid om wat droge kleren aan te trekken na uren in de regen .

Het zijn altijd zij die tot over hun oren in de watte liggen met bedrijfsrestaurant en andere luxe die niet tevreden zijn en ook nog eens gratis internet willen .

Het zijn ook zij die van het profitariaat een gewenning hebben gemaakt , die absoluut geen respect hebben voor de echte werkpaarden van de economie .
Oud 12 januari 2013, 20:45   #138
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
*gekloot*
Meneer is ambtenaar??
Oud 12 januari 2013, 20:46   #139
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Foto's van schoolreizen staan tegenwoordig op de schoolsites.
De directie van een school en de leerkrachten zijn dan ook een bende achterlijke idioten.
Oud 12 januari 2013, 20:48   #140
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Meneer is ambtenaar??
Neen, meneer werkt voor z'ne kost...

Laatst gewijzigd door manta : 12 januari 2013 om 20:48.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be