![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#122 | |
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Dan krijgen er 2 personen klappen: -De persoon die foto's upload van de schoolreis. De directeur/directrice bijv ? -De persoon die de foto's misbruikt. IK, maar dan zal je me wel moeten vinden... Alsteblief....(toch niet slecht hé, voor een ambtenaar....je bent wel vergeten dat 't nu weekend is en dat het ambtenarendom stopt op vrijdag om 17.00 uur ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 12 januari 2013 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou bij de Computer Crime Unit en bij Facebook een klacht indienen. Daarbij, die idioten zijn zeker te vinden. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bewijst nog maar eens dat je niet weet waarover je praat, advocaat van de duivel spelen wil het volgende zeggen: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
![]() 1/ Doe het dan maar eens en dan leggen de flikken je wel uit waarom niet.... ![]() 2/ Zie mijn voorwoord.... ![]()
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als je Uzelf uitdagend en sensueel fotografeerd , heb je wel zelf de aanleiding gegeven , Toch is die aanleiding niet de toelating om iemand publiek als hoer te verslijten . Ik vind zelfs een groter gevaar in het te grabbel gooien van uitdagende foto's dan om sensueel gekleed over straat te lopen . als iemand sensueel over straat loopt is dat een momentopname en een blik , die men niet kan verhandelen . Een foto kan men kopieëren posten enz en mensen moeten dat weten en er zich bewust van zijn . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
![]() alhoewel : in de Van Dale : iemand die bij voorkeur het slechte van een zaak in het licht brengt ![]() wat wel niks verandert aan mijn stelling natuurlijk......
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
Waarmee kunnen we ons eigenlijk nog amuseren ????? Hoe geraken we nog aan arbeidsvreugde ????? Zucht.... ![]() (Jij hebt het natuurlijk over bepaalde belastingsambtenaren.....)
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb weet van andere ministeries waar deze sites onder de middag worden opengesteld....en ook van privé-ondernemingen waar dat dan wordt toegelaten..... En wat jij hier stelt voor ambtenaren gaat op voor iedereen, hoor..... ![]() P.S. als je eens niet-productieve ambtenaren wil zien......wil ik je wel eens voorstellen aan de ambtenaren die naar een kabinet zijn gedetacheerd.... ![]()
![]() |
![]() |
#134 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik weet niet eens hoe de dames in kwestie eruitzien en ik beoordeel mensen niet vlug. Verder is iemand die valt op tieners geen pedo- maar een efebofiel. Pubers zijn geen kinderen omdat ze seksueel ontwikkeld zijn. Dat woord wordt te pas en te onpas misbruikt.
Laatst gewijzigd door Weyland : 12 januari 2013 om 20:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
![]() voor 't tweede : ![]()
![]() |
![]() |
#136 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het kan ook een generatieconflict zijn. Voor tieners is een twintigplusser zelfs een oude zak, zeker wat internetcultuur betreft. ![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 12 januari 2013 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn altijd zij die tot over hun oren in de watte liggen met bedrijfsrestaurant en andere luxe die niet tevreden zijn en ook nog eens gratis internet willen . Het zijn ook zij die van het profitariaat een gewenning hebben gemaakt , die absoluut geen respect hebben voor de echte werkpaarden van de economie . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De directie van een school en de leerkrachten zijn dan ook een bende achterlijke idioten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door manta : 12 januari 2013 om 20:48. |
![]() |
![]() |