![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Timmeke
Inderdaad schandalig. Zulke personen dienen onmiddelijk het land te worden uitgewezen maar vermoedelijk hebben deze gangsters wel een belgisch paspoort dus in de gevangenis ermee. De terreur tegen Belgen en Joden moet gestopt worden. :LOL: DE BLOKKERS kruipen in de slachtofferrol en noemen zich "Belgen" gezien de vreemdelingen meendeel genaturaliseerd zijn, worden die dan toch ook tot de Nieuwe Belgen meegerekend. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaanderen= eeuwenlang toonbeeld van integratie. Elke vreemde overheerser heeft hier winst geboekt.........
VL met leeuw= grondgebied Vlaanderen. Niet de zakkenvullers die zichzelf de partijleiding van het Vlaams Blok noemen. Oftewel; Als ik morgen een stikkertje Vl op mijn achterklep plak, mag ik dan bijeengeslagen worden? Of als ik vind dat een een plakkertje I op een wagen mij het recht geeft de voorgevel van de inzittende te verbouwen, is dat dan goed te keuren. Namelijk, die I plakker wijst er toch op dat het een maffialid is.Of op zijn minst een PS adept. Sorry, maar mensen bijeenslaan wegens gedachten, dat doet geen weldenkende, niet godsdienstfanatieke, of geestelijk gezonde mens. Ik ben geen van beiden([size=1]volgens bepaalde forumleden[/size]), en toch sla ik geen opponenten tot moes in het dagelijkse leven. Vind excuses uit zoveel als je wil. maar zelfs als ze me morgen uitmaken voor politicus, ga ik er geen geweld voor gebruiken om het tegendeel te bewijzen. Geweld kan alleen in verweer tegen geweld.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 25 juli 2004 om 23:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Laten we nu het nu eens hebben over Felix Far West die in een cafe begon te schieten en over de dealers die de geesten van onze jeugd voorgoed beschadigen, zeg neen tegen drugs zeggen ze dan, hypocrieten, dat zijn die
blokkers en dit artikeltje uit de Antwerpse blokkrant GVA wordt door het VB en haar medewerkers volop uitgebuit en misbruikt.... Via mail heb ik vernomen dat de oprichter van deze topic zelfs een verkozene van het VB zijn.... het is toch gene waar zeker ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#127 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() een vraagje,
ik las niet alles over dit onderwerp, maar waar halen jullie het dat het om een VB'er gaat die slaag kreeg? Toch niet om die sticker op z'n wagen?
![]() |
#129 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verwarrende krantenberichten. VB of VL stikker, al dan niet met Swastica....([size=1]welke idioot plakt er nu een swastica op zijn wagen.. is dat vragen voor brokken. Overal waar linkse rakkers of allochtoinen van bepaalde strekking rondkruipen kan je direct lak of ergere schde verwachten[/size])
Is dat een reden om die kerel in zijn tentje tot moes te herleiden? Idioot zijn is een excuus voor veel, maar geen reden noch excuus om het hospitaal te moeten opzoeken; Het feit dat onze buren elk jaar een schaap slachten in het directe zichtveld van de politie zou je toch ook een provocatie kunnen noemen.. Waarom sla ik die mensen niet in elkaar, desondank de rechtzaak die ze ons aangespannen hebben wegens onze gezamelijke vochtige muur. Niet alleen overtreden ze de wet, ook vallen ze "ons" direct aan op de gevoeligste plek. de portefeuille. Toch heb ik nog nooit iets gedaan tegen deze hardnekkige moslims, met bendeleden als zonen([size=1]ook bewezen en geweten [/size]). Niet fysieks, psychisch of wettelijk.Waarom niet... tja, ik vind het niet de moeite. En ik wil geen aanklacht wegens racisme aan mijn been. 1 keer vredegerecht vond ik al veel te veel.[size=1]En ja, dat was voor een muur die vochtig is doordat de bouwers een pekpapier niet gelegd hebben.-vorige eigenaars-oftewel Forges de Clabeque- waren wat "El cheapo".[/size]
![]() |
#131 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]() ben er nog steeds niet uit of black girl nu een provocateur is of niet ....
ze / hij ? is reeds beschuldigd van een blokker te zijn die enkel wil stoken tussen allochtonen/autochtonen/walen/vlamingen etc.... los daarvan zijn haar/zijn posts wel altijd grappig.... ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 26 juli 2004 om 06:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tjien tjien, ... Wat mag ik dan doen met gasten met belgische vlagskes, hammers en sikkels en palestijne sjaals, ? mag ik daar ook op kloppen ? ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
anderzijds merk ik toch steeds meer koppels Vlaamse jongen -marokkaans/turks meisje. tien jaar geleden nog compleet ondenkbaar! stillekesaan komt ook dat in orde. hier en daar nog een traditionele uitschieter, maar dat kan in onze tijd niet stand houden.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijne maat heeft ook zo ne sticker, en dat is nen NVA'r, ... ik heb zo gene sticker, ... En den eersten die mij een pak rammel wil geven om mijn menig, die zal op een heel stevige vergelding mogen rekenen, want zonder bloed te lekken uit een of ander lichaamsdeel zal die scene niet verlaten. Trouwens hoe jij een bende laffe honden kunt steuenen, die in groep moeten zijn om 1 persoon aan te vallen, bewijst hoe laag uw eigen eergevoel wel nie moet zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fijn om te weten dat volgens sommige linksen, een vlaams blok stikker een reden is om iemand af te tuigen, ... ik zal in het vervolg extra uitkijken naar hammertjes en cikkeltjes, |
|
![]() |
![]() |