![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waar haalt u dat nu vandaan? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ah ja? En hoe dan wel? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Minister-President
|
![]() Lees de draad...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Minister-President
|
![]() Wat is het probleem mensen? Mag er al niet meer met de führer gelachen worden?
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarop haatte Hitler de flikken? Ze hadden ooit zijn Führerschein afgenomen...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het verhaal bijvoorbeeld (dat we vaak moesten aanhoren uit collaboratiemiddens) dat vele Oostfronters zouden zijn gaan vechten 'omdat ze zouden zijn aangemoedigd door een leraar of priesterleraar of door de kerk' blijkt meer een fabel dan werkelijkheid. Zo blijkt tenminste uit de dossiers. Laatst gewijzigd door system : 8 februari 2013 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is trouwens niet eens zeker dat zij met de NVA spotten, maar dat zullen wij blijkbaar, zoals Vlijmscherp het zegt, nooit te weten komen.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 8 februari 2013 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hebt u ondertussen al achterhaald HOE u uw suggestie/insinuatie dat ik vóór de invoering van censuur zou zijn hard gaat maken? Kunnen de al dan niet dikke al dan niet recente boeken die u onlangs las u daar niet bij helpen, misschien?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 8 februari 2013 om 19:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, het ridiculiseren van de holocaust. Hopelijk voelt de Joodse gemeenschap zich geschoffeerd en legt er iemand klacht neer want tenslotte is de wet er niet voor niets.
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, het is het ridiculiseren van de holocaust dat wettelijk verboden is. dat je daar niet van op de hoogte bent, ik dacht dat je hevig voorstander was van die wetgeving.
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kleine nuance... Als ik vraag waarom de douches in de concentratiekampen 11 gaten hadden, dan ben ik aan het lachen, en dat mag.
![]() |
![]() |
#135 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat de grond van de discussie betreft. U gaf me de indruk dat u ironisch stelde dat men dan maar alles moest toelaten in de carnavalstoet indien men de wagen van de SS VA wagen toeliet. Terwijl u eigenlijk het tegenovergestelde bedoelde, zo leek het me. Dit is wat u stelde: Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 8 februari 2013 om 20:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. En haar keuze blijkt dus een 'match' te zijn met onderzoekers die statistisch onderzoek deden bij veel meer dossiers . De bevindingen en uitkomsten van Sax wijken hier praktisch niet -of slechts zeer weinig- van af. Zij meldt dit ook regelmatig in de voetnoten waar ze vergelijkingen geeft met andere onderzoekers.
Hebt u het boek gelezen? Laatst gewijzigd door system : 8 februari 2013 om 20:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @"system":
Om alle gebeurlijke en mogelijke misverstanden uit de weg te ruimen: tijdens (de stoet van) Aalst Carnaval kan en mag wat mij betreft met alles en iedereen - ik herhaal: MET ALLES EN IEDEREEN - worden gelachen. Ook een stand-up komieker mag wat mij betreft met alles en iedereen - ik herhaal: MET ALLES EN IEDEREEN - de draak steken. Ik ben gek op goeie satire, ook als die toevallig pakweg uit West-Vlaanderen afkomstige leerkrachten Nederlands in het Franstalig Onderwijs (of hun moeder) zou hekelen. De énige 'voorwaarde' die ik persoonlijk zou stellen: het moet om écht goede spotternij gaan, geen slappe pipi & kaka flauwekul, en liefst ook geen 'laster & eerroof'. Ik heb écht wel betere dingen te doen dan te proberen zoiets te censureren of verbieden. Ik organiseer evenwel zélf geen stoet/avondje stand-up comedy, en als de toeschouwers de gebrachte humor niet kunnen smaken, moet(en) de brenger(s) ervan niet bij mij komen klagen. Is dat duidelijk genoeg, of moet ik er nog een tekeningetje bij plaatsen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 8 februari 2013 om 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() """""Hoe ze in Aalst krampachtig proberen om alles een Vlaamse toets te geven, is echt niet meer van deze tijd. Het is ludiek, maar tegelijk ook serieus kritisch bedoeld,"""""
Of hoe zuivere politiek Aalst Carnaval binnensluipt......maar dat is natuurlijk niet waar, hé...... ![]()
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Nog niet, neen. Misschien komt het er ooit wel eens van. Denkt u dat ik er voldoende nieuwe en nuttige wetenswaardigheden in zal vinden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer ik -bijvoobeeld- iets wil weten over de Fabriekswacht, een Vlaams-nationalistische formatie die voor 100% collaboreerde, dan lees ik niet alleen hetgeen historici hierover schrijven, maar dan lees ik ook het boek (autobiografie) van Turcksin, leider van de Fabriekswacht. Dit om het geheel in een zo ruim mogelijk perspectief te plaatsen. Idem dito voor de Oostfronters. Laatst gewijzigd door system : 8 februari 2013 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |