![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet heel goed dat een heel aantal overheidsuitgaven automatisch de hoogte ingaan in tijde van crisis. Als je dat koppelt met krimpend BBP in een aantal landen, is het onvermijdelijk dat het overheidsaandeel in het BBP naar omhoog gaat.
En gelukkig maar, want zonder deze "automatische stabilisatoren" hadden we hier toestanden zoals in de jaren '30:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 5 maart 2013 om 16:02. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of anders gezegd: besparingen hebben het omgekeerde gevolg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() die president heeft Mussolini nog meegemaakt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Italië is gered : Bilderberg heeft opnieuw de touwtjes in handen
Letta : "Uw regering lijkt me een mirakel!", "Mirakels bestaan!" In het artikel 'Bilderbergregering. Wanneer Letta een nota schrijft aan Monti: "Uw regering lijkt me wel een wonder" ' uit de Italiaanse krant Articolotre stelt men dat Letta zou hebben toegegeven dat hij deel uitmaakt van de Bilderberggroep. Hij heeft onlangs in 2012 trouwens een bijeenkomst bijgewoond. Onhandige Monti stuntelt een beetje met deze nota in zijn handen en de pers neemt er een foto van. Hij schrijft Monti dat als hij (Lette) zich nuttig kan maken op een of andere manier, dit op officiele of op vertrouwelijke wijze, dat hij het maar moeten laten weten. Blijkbaar zijn er nog steeds enige postjes beschikbaar, zoals oa. die van eerste minister bvb. (Pier Luigi Bersani?) ARTICOLOTRE - Governo Bilderberg. Quando Letta scriveva a Monti: “Il tuo governo mi sembra un miracolo” 1 mei 2013 ![]() “Mario, when can you tell me the forms and ways that I can be useful, both officially (Bersani asks me e.g. to interact on the question of vice) and privately. For now it seems to me a miracle! And then miracles exist!” 1 mei 2013 - Il premier Enrico Letta ha ammesso di fare parte del gruppo Bilderberg. Ma la tentazione di entrare in un esecutivo Bilderberg Trilateral era stata davvero irrestibile. Goed, wat er ook van is, Monti en Lette zijn duidelijk goede vrienden. Het probleem Giuseppe Piero "Beppe" Grillo lijkt nu wel in elk geval volledig van de baan. ![]() |
![]() |
![]() |