![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bij moslims als rechter zijn niet-moslims gegarandeerd de pineut.
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() België is dan ook ontstaan door een samenwerking tussen Kerk en Kapitaal.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar haalt hij toch die vragen altijd weer vraag ik me af?
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We hebben de laatste 100 jaar 1 godsdienst kunnen inperken, nu hebben we een nieuwe die het probeert over te nemen. Werk aan de winkel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat we als maatschappij voorrang moeten geven om mensen die overgaan tot daden aan te pakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zijn de pubertjes die door Belkacem werden gehersenspoeld jongetjes die "het verkeerd begrepen hebben"? Lees en huiver hoe de MSM de waarschuwingen grandioos laten verdwijnen en hoe de politiekers (die de waarschuwers eerst buiten spel zetten door er karaktermoord op te plegen) nu ineens de handjes in onschuld wassen. Maar op TV komen getuigen? NO WAY ! LEES EN HUIVER (lees ook de commentaren)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Me dunkt is men hier via het mistspuien van "sommigen" netjes afgegleden van het hoofdonderwerp van dit draadje:
GEEN PLAATS MEER VOOR VLAAMSE NEDERLANDSTALIGE KINDEREN IN DE KLEUTERKLAS IN ANTWERPEN
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb jij weet van een nakend misdrijf? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een zone 30 aan een school ergens in Antwerpen remde ik beleefd om een klasje kleuters over te laten steken.
Terwijl die aan het overhuppelen waren die kleintjes zat ik te zoeken naar een 'autochtoon/blank' kind in dat bewuste klasje ... niet gevonden, tocht verdergezet daarna en echt niet verder over nagedacht anders had mijn dag naar de bom geweest. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat komt van mensen die te lui zijn hun kind 800 meter verder (in Antwerpen blijkbaar een onoverbrugbare afstand) in een andere wijkschool in te schrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tja, circe, Ik hoop dat uw kinderen rijk genoeg zijn om uw kleinkinderen in een dure eliteschool te steken....
En anders...wegens de dreigende complete ongeschooldheid... als het een kleindochter is mag ze later heus wel werken in de haram-bars ![]()
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarom zouden we die dan niet verbieden? Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 maart 2013 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Weet de stad Antwerpen dan niet hoeveel kinderen er jaarlijks geboren worden zodat preventief i.p.v. curatief kan worden ingegrepen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |