![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() JIJ meent dat het voor miserie staat. Anderen niet. Als niet-linkse meen ik dat de stars 'n stripes, de Union jack, het zionisme, NATO,... voor eindeloos veel miserie symbool staan. Maar kleinburgerlijk-rechts wil dat niet gezegd of geweten hebben. wat mij ertoe aanzet hen regelmatig met hun muil in de liberale en kapitalistisch drek te wrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En wie moge dat dan wel zijn? Mensen die denken oppositie te zijn en daarbij niet bereid zijn (bepaalde van) hun tegenstanders op ALLE mogelijke wijzen de mond te sneoeren, zijn ofwel dom, ofwel zich aan het amuseren om hun veel te uitgebreide vrije tijd te vullen. Ik lach met die meelopers die zich enerzijds beroepen op tradities, gemeenschappen, naties,... en anderzijds willen meesurfen op de golven van libertaire drek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De N-VA? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Ben ik blij dat ik geen partijkaart heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Tjonge, wat een emoties allemaal.
Dat is slecht nieuws. Want sinds Thatcher is de heu sociale democratie steeds verder in heu slechte papieren gekomen. Onderling gekrakeel gaat niets oplossen. Heldere analyse. Opzij zetten v vooroordelen. Aandachtig luisteren nr het andere kamp. Volg de adviezen v papa Knipp. Of vecht het uit op straat ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Rofl.
En uit frustratie dan maar Tavek bashen online ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Hola. Ik heb hem niet gebashed. Enkel de opmerking gemaakt omtrent de hypocrisie van politici.
Alhoewel ik wel enkele argumenten kan bovenhalen om het beleid van Thatcher af te kraken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() K ga morgen een keer door de politieke memoires v Tony Blairwitch kammen,
in de hoop wat Maggiepittigheden op te duikelen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Knipp: alvast dit:
The 1987 election saw Tory ad campaigns trying to portray Labour as actively trying to pervert children. One billboard showed a line of young men wearing badges such as "Gay pride" and "Gay sports day" with a slogan, "This is Labour's camp. Do you want to live in it?". En natuurlijk de beruchte Section 28, ingevoerd in '88: The amendment stated that a local authority shall not "intentionally promote homosexuality or publish material with the intention of promoting homosexuality" or "promote the teaching in any maintained school of the acceptability of homosexuality as a pretended family relationship". Een jaar eerder had ze natuurlijk ook al zoiets als dit gezegd: "Children who need to be taught to respect traditional moral values are being taught that they have an inalienable right to be gay." Laatst gewijzigd door Kameraad Mauser : 19 april 2013 om 03:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Wat betreft Blair: hij zat nogal veel in de donkerbruine delen van Bush...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Impulsief en intuitief haat ik Blair meer dan Thatcher.
Mijn politieke aversies komen in vele kleuren ![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 19 april 2013 om 03:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Idem hier. Enkel zwart blijft over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Is de N-SA een splintergroepering van de N-VA?
Zijn dat die Blokhordes die naar het N-VA overliepen, vervolgens onderkomen zochten bij N-SA en met de volgende verkiezingen weer naar het Belang zullen zwermen? |
![]() |
![]() |