![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tiens, steeds als ik op dit forum de moeite doen om naar mijn cursussen te verwijzen, wordt het genegeerd, en nu zelfs de bron verwijderd! ![]() Kun je nóg hypocrieter worden? Dat de Franse Revolutie goede gevolgen heeft gehad maakt de guillotine niet goed. En je kan zoveel stropoppen maken als je wilt, en zo veel de goalposts verleggen, maar dat punt blijft. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) Die 'bron' (enfin, bron voor wat) is verwijderd omdat ik je edit in tekst gekopierd had, niets quote. Mea culpa, zo beter? Citaat:
Ben jij nog van plan uit te leggen wat er mis was met mijn uitspraken over Talleyrand en de Vendée-revolte, of niet? Die uitspraken die volgens jou van Wikipedia kwamen, en waaromtrent jij beter informatie uit je lezingen had?
![]() |
![]() |
#123 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je zit al voor de zoveelste keer de discussie te verdraaien. Wees nu eens to the point, of verspil mijn tijd niet verder. Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 26 april 2013 om 21:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij beweerde dat mijn uitspraken betreffende de revolte in de Vendée en Talleyrand van Wikipedia kwamen, juist? Jij beweerde dat jij wat anders had gehoord in je lezingen, juist? Mag ik nog horen wat, of ga je nog lang zeveren dat ik de guillotine moreel rechtvaardig e.d.?
![]() |
![]() |
#125 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat zonder La Terreur het Ancien Regime vlugger en sterker hersteld was, en de revolutie van 1789 gewoon weer eentje was geweest om toe te voegen aan het waslijstje.
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Aan de melezers. Dit is een typische tactiek die medepseudowetenschappers (o.a.) creationisten gebruiken. Het onderwerp van de discussie wordt steeds afgeleidt van de discussie, waarbij de pseudowetenschapper hoopt dat de niet-pseudowetenschapper een fout maakt, en hier dan het onderwerp van de discussie van maakt.
Dit examplaar was echter net te snel: Citaat:
Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 26 april 2013 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]()
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 26 april 2013 om 21:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 26 april 2013 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we deze topic niet kapot maken door dit kinderachtige gedoe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Ik doe gewoon mee.
Dat citaat zegt nergens iets over Vendée en Talleyrand. Citaat:
Citaat:
Einde discussie. Genoeg gespeeld met 'autoriteitsloze wetenschap'. Au revoir. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 26 april 2013 om 21:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Schaf die peperdure en pathetische poppenkast nu eindelijk eens af, iedereen zal er goed bij varen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie je één van die gasten een staatsgreep uitvoeren, wapen in de hand ? Op de computer misschien, met een joystick ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Monarchie, dat is gewoon folklore, die we ondertussen beu zijn, en die ons veel te duur uitkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Een monarchiemuseum is misschien wel op zijn plaats. Zo kunnen toekomstige generaties aanschouwen wat ze ten koste moeten vermijden om hun vrijheid in tact te houden.
Net zoals ze in de Sovjet-Unie het museum voor godsdienst hadden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Sinds dat alom bejubelde guillotinefestijn (leve de 'verlichte' mens) is de bloeddorst van het bourgeoisie-gespuis kennelijk nog steeds niet gelest.
Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 27 april 2013 om 00:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Vrolijk op Vrijdag schijnt het te menen zeg!
OK, den Duits kiest morgen een erfelijke monoarch. Is de keuze van het volk van 2013 nog bindend voor het volk van 2053 ? Zeg eens Vrijdag ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net zoals de bloeddorst van adel - oude en nieuwe - nog steeds niet gelest is. En nooit gelest zal worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |