![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Gay parades... een goede image-building voor Holebi's? | |||
Neen. Het schept een verkeerd beeld van Homoseksualiteit, en is dus ronduit slecht. |
![]() ![]() ![]() |
34 | 58,62% |
Ja. De progressieve aard ervan zorgt voor méér aanvaarding van Homoseksualiteit. |
![]() ![]() ![]() |
15 | 25,86% |
Geen mening... en steek deze poll waar de zon niet schij_t |
![]() ![]() ![]() |
9 | 15,52% |
Aantal stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb gebasketbald op nationaal niveau daarnaast nog in vriendenclubs en ook nog in het katholieke sportverbond. Nochthans mochten wij met de ene ploeg in het andere verbond niet spelen, discriminatie? Oh, en ik nam ook enkele keren deel aan de international gay volley tournement, telkens in andere steden georganiseerd ter wereld en een leuke ontspannen weekend telkens gehad. So? Volgende keer mag jij best meegaan hoor, als je wil? En op vele andere tornooien was er vaak ook een aparte competitie voor recreatief volleybal, dus mensen die geen competitie speelden, werden de competitiespelers daar dan gediscrimineerd? En als je het over sexe-discriminatie hebt, heb jij al ooit geweten dat er gemengde competities zijn? Vrouwen en mannen worden nu ook al sportief gediscrimineerd? Misschien zelfs een klacht indienen omdat het volleybalnet bij mannen hoger is dan bij vrouwen? beetje eerlijk blijven hee, en geen spijkers op laag water zoeken
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 9 augustus 2004 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ik had enkel problemen met sommige aangehaalde argumenten, die zal ik trachten te weerleggen ~ maar een persoonlijke mening? Daar heb jij alle recht op, ik zal zelfs mee de eerste zijn om jou dat recht te helpen verdedigen ![]() we agree to disagree en even goei 'forumvrienden' ![]()
![]() |
![]() |
#124 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Vreemdeling
|
![]() Ik word een beetje strontziek van die parade. Aan de ene kant willen zij gelijk zijn aan hetero mensen, maar aan de andere kant zijn ze trots ervoor uit te komen dat ze anders zijn. klopt toch niet?
ik snap echt niet wat een stelletje op en neer springende, in olie ingesmeerde, leren strings dragende bende leernichten op rolschaatsen en een pluim in hun gat een positief signaal zou laten uitstralen naar de bevolking. homosexualiteit is een fetish, een kronkel in de hersenen. Wat zal het volgende worden? uw hond uit vrije wil uw ballen laten likken en dan zeggen dat het wederzijdse liefde is? animalsex pride ? waar gaat die fetish stoppen??? Ik word er ook zo ziek van dat homo's, in tegenstelling to hetero's, heel vaak met hun geaardheid te koop lopen. Op mijn werk bijvoorbeeld, iemand nieuw die zich voorstelt met, hoi ik ben...... en ik ben homo. ik vind dat ziekelijk. ik loop toch ook niet met een bordje rond mijn nek van ', hoi ik ben een trotse hetero! meer nog, moest ik een hetero parade organiseren word ik meteen bestempeld als fascist, of bekrompen persoon. alle homo's zouden beter gewoon terug in hun kast kruipen waar ze thuishoren, en ons normale mensen met rust laten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() By the way, als iedereen dan toch in hokjes moet en omdat dit nu eens nuttig iniciatief zou zijn, waarom bestaat er op dit forum geen holebi-debatgroep? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ook andere debatgroepen en subfora zijn op aanvraag gekomen, niet?
![]() |
![]() |
#130 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#133 |
Vreemdeling
|
![]() dan ruik en gok je beiden verkeerd, want ik heb hier nog nooit gepost onder een andere account...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#138 |
Vreemdeling
|
![]() dat is dan jouw probleem.
of heb je het over mijn allereerste post op een vorige topic? in ieder geval, ik sta voor 100% achter mijjn antwoord op deze topic. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#140 |
Vreemdeling
|
![]() tja, dat moest gezegd worden. maar dat is voor die andere topic.
in elk geval, die post was dus ook mijn eerste post ooit op dit forum, en heb niets te verbergen. |
![]() |
![]() |