![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En al de rest is pure speculatie. Niemand hier, die met zekerheid kan weten of het ongeval ook zou zijn gebeurd indien die chauffeur enkel licht afweek, dan wel enkel abnormaal traag reed. En niemand hier die met zekerheid kan weten hoe die rechter er dan over zou gevonnist hebben. Een rechter oordeelt nu éénmaal geval per geval. En hij heeft idd de vrijheid om te oordelen wat DIT specifieke ongeval mss toch weer nét iets anders maakt dan een ander, op 't eerste zicht gelijkaardig ongeval.... Laatst gewijzigd door lohabra : 12 juli 2013 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is de interpretatie van de journalist. Maar ge hebt gelijk dat niemand hier met zekerheid kan weten hoe die rechter er dan over zou gevonnist hebben, dus ook gij niet. Dus nogal voorbarig van u om te beweren dat de rechters verschillend oordeelden. Diezelfde rechter die de vrouw vrijsprak had hier misschien hetzelfde geoordeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||||
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik verneem het graag als jij vonnis beter dan deze journalist kent, en mij kan aantonen dat de trage snelheid hier geen rol gespeeld zou hebben in het vonnis van deze rechter. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door lohabra : 12 juli 2013 om 09:35. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Lezen lukt u misschien aardig, juist interpreteren blijkbaar iets minder. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Schepen
|
![]() Ja, zo ken ik je wel weer. Reageren op de ene quote, en vervolgens verwijzen naar een andere quote en derhalve zaken uit hun context halen. In de ene quote, ging het er idd om, dat het hier anders uitpakte, ja. Ach ja, dat lag natuurlijk volgens u aan een interpretatie van de journalist, want dat paste weer niet in uw kraam.
In de quote waarop u mij citeerde daarentegen, schreef ik dat een rechter de vrijheid geniet om geval per geval te oordelen. Het kan dus perfect mogelijk zijn, dat de rechter die die vrouw vrijsprak, hier eveneens deze bestuurder mee veroordeelde, en omgekeerd. Moeilijk toch hé, dat lezen? Laat staan correct interpreteren... Als er dus 1 iemand is, die mij NIKS kan leren inzake interpreteren, bent u het wel. Zinloze discussie, als ge geen Nederlands begrijpt, en er een sport van maakt om zaken uit hun context te trekken. En, hebt ge intussen al het vonnis gevonden, en enig argument gevonden om te staven dat het louter een (verkeerde?) interpretatie van die journalist betreft? Tot die tijd, is het voor mij duidelijk dat de te trage snelheid een rol gespeeld heeft in het vonnis. Laatst gewijzigd door lohabra : 12 juli 2013 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |||
Schepen
|
![]() En daarbij. Als Bobke een artikel leest waarin melding gemaakt wordt dat die vrouw vrijgesproken werd, schrijft hij:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
__________________ Laatst gewijzigd door lohabra : 12 juli 2013 om 12:27. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien deze draad ging over een vrouw die te traag rijdt en louter om die reden niet veroordeelt werd moet ge eens uitleggen wat anders kan uitpakken. Gij trekt dus het oordeel van de rechter in twijfel, niet ik. Wij zijn in ieder geval uitgepraat. Doei. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bobke schreef dat hij twijfelde dat de vrouw zou veroordeelt worden louter om te traag te rijden. De uitspraak van de rechter bevestigde zijn mening. Dus nogmaals ….. Doei ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Kort samengevat: neen, dus. Doei! Laatst gewijzigd door lohabra : 13 juli 2013 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als je geen zinvollere argumenten kan aanbrengen, is dat inderdaad het beste. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Schepen
|
![]() En in elk geval: 2 maten en 2 gewichten. Ik begin stillekes aan te snappen, hoe het komt dat ge bij sommigen op de negeerlijst staat ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat geciteerd wordt zie ik wel altijd, het is alweer lachen met zijn kronkelkunsten, hij? heeft het nog steeds niet afgeleerd... ![]()
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 13 juli 2013 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |