![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar eh, even serieus. Schep jij nu daadwerkelijk zo'n valse dichotomie vanwege mijn vermeende standpunten omtrent Israel-Palestina. ![]() Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 2 juni 2013 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tuurlijk post ik dingen zodat anderen erop reageren ![]() Dat is jouw mening. De feiten tonen aan dat het niet zo is en moslims zelf zijn ook niet te beroerd om dat gewoon te zeggen. Je moet het natuurlijk wel willen zien en horen.
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest de draad nu in K&K staan men zou uw nietszeggende oneliners en naast de topic praten kunnen begrijpen. Duidelijkheid scheppen mbt uw standpunt en gevoelens rond homofilie en het huwelijk voor allen is blijkbaar niet uw bedoeling. De draad gaat niet over kunst, noch over het midden oosten Koenraad. Probeer nog eens.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 2 juni 2013 om 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 2 juni 2013 om 16:21. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus, zoek het zelf. Ik hoef mijn ethisch-progressieve standpunten niet te verantwoorden aan jou. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt voor de duidelijkheid die u nu rond het thema schept, uiteraard niet voor uw weigering zich te verduidelijken mbt wat u zei over mijn kunst. Waarschijnlijk weet u er niet genoeg van om er over te oordelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is toch overduidelijk dat koenraad het allemaal ironisch/sarcastisch bedoeld? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb alleen niet de behoefte om overal moslims bij te betrekken. 2: Iedereen post hier dingen in de hoop dat er op gereageerd word, dat is zo ongeveer de essentie van een discussieforum. 3: Ik weet donders goed dat er redelijk veel homofobie heerst onder de moslims en dan vooral jongere. Dat is dan ook niet het punt dat ik wil maken. Maar goed... blijkbaar begrijp je er echt geen ene moer van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lekker de irritante dramaqueen uithangen, of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was me niet duidelijk gezien zijn voorliefde voor een klassemaatschappij (Tolkien, koningshuis, voorstander van de adel zelfs) en ik dacht dat hij ook aanhanger is van een of andere abrahamische religie. Daarom twijfelde ik o.a. Maar misschien ken ik hem niet goed genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat precies? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Ah.. jij bent iemand die direct denkt dat iemand die aanhanger is van een abrahamische religie homofoob is? 3: Als je iemand niet goed genoeg kent, moet je ook niet zulke domme uitspraken doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koenraad kan dit zelf het beste uitleggen. Maar zover ik weet is hij geen zionist.
Hij is een van de weinigen op dit forum die nuance probeert te zoeken in dat conflict. Voor de rest zit dit forum vol met Israël en Palestina-haters. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Also, in before pinkwashing. Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 2 juni 2013 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In welk topic maak je dat duidelijk dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Europees Commissaris
|
![]() Zowat elke draad waarin ik pleit voor een seculiere zuilenstaat? Ik ben de laatste tijd niet meer zo actief in Israël-Palestinadraadjes, omdat de zionisten denken dat ik antizionist ben, en de antizionisten dat ik zionist ben.
Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 2 juni 2013 om 17:33. |
![]() |
![]() |