![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dit is naast de kwestie. De staat heeft een mega-surveillance-systeem, d?*?*r gaat het om. Zelfs de USSR had dit niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet je niet aan mij vragen.
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Big brother is alles van een persoon tonen in het openbaar! Dit is idd info digitaal screenen...niet door mensen achter een schermpje en daarna openbaar maken! Dus nogmaals! GEEN BIG BROTHER! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nee, ik ken hun grondwet niet nee. Alsof jij hem hier wel kan neerpennen zonder te googelen. ![]() Aja, googel je nog?
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 12 juni 2013 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lol, herlees 1984 toch maar eens.
En herlees meteen ook de grondwet én de geschiedenis van de VS, want ondanks je gedweep er mee ken je er duidelijk geen bal van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest is natuurlijk weer blabla...en totaal offtopic.
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu jullie weer redelijk terug durven komen...tijd om de vraag nog eens te stellen en te testen of er eindelijk iemand het lef heeft om erop te antwoorden.
Dus jullie zijn ermee gestopt sinds begin deze week? Waarom stoppen jullie dan niet met mailen? Wie heeft er hier een facebook account? Wie gebruikt er e-mail? Wie twittert, wie googled?
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De constitution is daar zowat heilig. Allee, voor ieder Amerikaan die zichzelf serieus neemt. Niet voor de fascisten bij de Republikeinen en Democraten. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In the society that Orwell describes, everyone is under complete surveillance by the authorities
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zou dan ook niet weten waarom ik daar mee zou moeten ophouden omdat de staat zich dat recht onterecht wel heeft toegeëigend. Logischerwijze moet de staat zich aan zijn eigen wetten houden en zich dus publiekelijk verantwoorden voor die schending nope zie hierboven die zijn niet betrokken. Meer nog, wat ge twittert komt zowiezo in het openbaar domein terecht, daar hebt ge geen obscure programma's voor nodig om die na te kijken Google staat op de barricade uit te schreeuwen dat ze hier niet aan meededen... en ik gebruik het TORnetwerk voor nagenoeg alles dus stop ook hier maar om lekker stropoppen in het rond te strooien.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar... Bwa, ik moest er bvb. zelfs niet mee te stoppen. Want voordat dit schandaaltje bekend werd, was de beslissing reeds genomen... Waarom vertelt U ons niet wat U zoal doet en laat, gezien het eigenlijk toch alllemaal publiek is, ik wordt er al waterachtig van, mijn zever loopt eruit... Lekker!!!! Wees nu niet bekrompen makker, let flow please... BTW : PC&IT is voor idioten, wat weten velen onder U nu eigenlijjk over IT??? Juist. Laatst gewijzigd door zonbron : 12 juni 2013 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik zeg gewoon dat ik geen reden heb om deze wel te gaan lezen. Het was geen vraag. Zei ik dat? Haal de persoonlijke aanvallen weg en je houd enkel het bovenste over. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je blijft mailen...dus je vind het zelf ook geen probleem dat zij je mails kunnen opslaan, anders zou je geen mails meer versturen. Als je google niet gebruikt...dan hebben ze dus zogoed als geen prive zaken van je...dus WAT KLAAG JE DAN!!!! Als het zo makelijk is om te voorkomen dat ze aan je info komen! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand hier die enige vorm van sociale media gebruikt of googled. ![]() ![]() ![]() ![]() Als je niet eerlijk kan zijn...wat doen jullie hier dan? Maar goed. Laten we zeggen dat het zo is ![]() Zijn jullie filtertooltjes? Nee! Dus ik geef jullie mijn gegevens niet! Mijn gegevens zullen niet oplichten in de VS dus boeit het mijn niet omdat het niemand zal inkijken of gebruiken of misbruiken! Laat de aanvallen maar weg kerel. Kan je niet zonder? ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 12 juni 2013 om 13:17. |
||
![]() |
![]() |