Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juni 2013, 13:53   #121
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Jij behoort toch tot het extreem rechtse clubje? Bovendien accentueer je de achterlijkheid van die strekking. Want Obama is geen moslim, ondanks wat jij beweert. Iemand met gezond verstand zal dat niet doen, enkel het oerdomme extreem rechts clubje. Vanwaar de onterechte verontwaardiging?
u bent grappig, echt waar.

in een vorige posting heb je het over moslims die helemaal geen islamitisch leven lijden en waaruit IK dan besluit dat het geen moslims zijn. Maar neen, blijkbaar is deze kaffer niet in staat om te bepalen dat het geen moslims zijn; Als ik dan de vergelijking maak met iemand anders wiens vader moslim was, die zijn jeugdjaren in een islamitische school heeft gezeten en die nu géén moslim meer schijnt te zijn is het ook niet goed. Als ik dan zeg dat hij dus wèl een moslim zal zijn is het nog minder verkeerd.

Ge moet eens gaan beslissen wat je wil hé man.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2013, 13:57   #122
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zowat alles. Hij heeft zich laten dopen uit eigen vrije. Hij heeft twee jaar op een islamitische school gezeten inderdaad, gevolgd door twee jaar op een Christelijke school. Hij is nooit een moslim geweest.
als uw vader moslim is word je toch geboren als moslim? ben je dat vergeten? beetje consequent blijven hé, want volgens jullie is islam toch een ras?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 27 juni 2013, 14:20   #123
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Maar neen, blijkbaar is deze kaffer niet in staat om te bepalen dat het geen moslims zijn
Inderdaad, kafir.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2013, 14:23   #124
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
als uw vader moslim is word je toch geboren als moslim? ben je dat vergeten? beetje consequent blijven hé, want volgens jullie is islam toch een ras?
Islam betekent wel iets anders dan ras.
Oud 27 juni 2013, 14:35   #125
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Het kan me eerlijk gezegd niet schelen wat jij gelooft of niet gelooft. Ik ben moslim en begeef me onder moslims, dus ik weet waarover ik het heb. Als de moslims echt zo slecht waren, dan was ik geen moslim meer. Ik wil een stabiele toekomst voor mijn kinderen en met een goedbetaalde job, een leuk gezin, een eigen woning, enz.
Wat die imam zegt is hoe de moslims denken. Oorlog, haat, verkrachting, moord is leuk voor psychopaten en wapenfabrikanten maar niet voor de gewone mensen.

Kijk gewoon naar het straatbeeld en vergelijk het met wat je gelooft door de media. Er zijn irritante moslimkinderen die stoer willen doen, maar that's it.
En wat die imam in de video vertelt is dan nonsens volgens jou? Hij zegt zo maar wat, wat helemaal niet met de werkelijkheid overeenkomt?
Die videoboodschap zouden ze elke dag in iedere mosk moeten laten draaien! Hopelijk is die man niet met zijn leven aan het spelen, zo de waarheid klaar en duidelijk verkondigen!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2013, 14:42   #126
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Islam staat voor onderwerping.

En Circe heeft wel een punt. Iedereen wordt geboren als moslim.
En vaders die de Islam aanhangen zijn ten stelligste verplicht hun nageslacht moslim te laten zijn.
Oud 27 juni 2013, 14:47   #127
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Het kan me eerlijk gezegd niet schelen wat jij gelooft of niet gelooft. Ik ben moslim en begeef me onder moslims, dus ik weet waarover ik het heb. Als de moslims echt zo slecht waren, dan was ik geen moslim meer. Ik wil een stabiele toekomst voor mijn kinderen en met een goedbetaalde job, een leuk gezin, een eigen woning, enz.
Wat die imam zegt is hoe de moslims denken. Oorlog, haat, verkrachting, moord is leuk voor psychopaten en wapenfabrikanten maar niet voor de gewone mensen.

Kijk gewoon naar het straatbeeld en vergelijk het met wat je gelooft door de media. Er zijn irritante moslimkinderen die stoer willen doen, maar that's it.
Zit jij misschien op een andere planeet?
Miljoenen mensen op deze aardkloot ervaren blijkbaar niet wat jij "weet"...
"Chapeau " voor die imam. Het kon niet zijn dat geen enkele moslim wist dat ze als moslims in het wereldbeeld verkeerd bezig waren!

Laatst gewijzigd door andev : 27 juni 2013 om 14:49.
Oud 27 juni 2013, 14:52   #128
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dank U!
daar kunnen we het dan eindelijk akkoord over zijn.

Oud 27 juni 2013, 14:52   #129
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De heer Claessens legitimeerde op dit forum de Oostfrontstrijders. Dan weet je het wel, natuurlijk.
Heb je het over de CVP en haar geestelijken die onze gasten,samen met de Duitsers wilden zien gaan strijden tegen het "communisme"?
Oud 27 juni 2013, 14:53   #130
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad, kafir.
klopt. kafirs mochten in Afrika wel gevangen genomen worden als slaaf. Vandaar de nederlandse verbastering tot kaffer. In Zuid Afrika een doodnormaal woord om "neger" aan te duiden. Pas als wijzelf het woord "kaffer" gaan gebruiken wordt het foei. Hoe zou dat nu komen hé?

Oud 27 juni 2013, 14:57   #131
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht

En vaders die de Islam aanhangen zijn ten stelligste verplicht hun nageslacht moslim te laten zijn.
Maar als iedereen dan toch wordt geboren als moslim, waarom moet die vader dan nog moeite doen??
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2013, 14:59   #132
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
en zou dat erg zijn, geen enkele zuivere blanke meer? wat heeft huidskleur van belang?

trouwens, trouw jij niet met wie jij wilt mss?
Ik wel, ja. Moslims ook MAAR moslima's NIET.

Begeef je eens in het uitgaans-/-nachtleven, en kom ons eens vertellen hoeveel moslima's (zonder mannelijke begeleiding dus) alleen op stap zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2013, 15:00   #133
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vooral de wereldvreemde Vlaams Blokkerkes dan.
Ocharme...vlug over iets anders proberen te beginnen?
En daarbij, heeft de wereld meer problemen met de Vlaams Blokkers of met moslims? De moslims en hun gedoe, dat kennen ze overal! Niets dan brave burgers...
Zelfs die imam uit het filmpje heeft dat precies niet door!
Oud 27 juni 2013, 15:03   #134
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht

Laten we de islamofobe analogie van circe eens doortrekken voor de lol, dan zou Obama feitelijk vermoord moeten geweest zijn door zich te laten dopen en Christen te worden. Helaas zit hij nu wel in het Witte Huis.
Oud 27 juni 2013, 15:06   #135
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
klopt. kafirs mochten in Afrika wel gevangen genomen worden als slaaf. Vandaar de nederlandse verbastering tot kaffer. In Zuid Afrika een doodnormaal woord om "neger" aan te duiden. Pas als wijzelf het woord "kaffer" gaan gebruiken wordt het foei. Hoe zou dat nu komen hé?
Fout circelzaag.
Kafir komt oorspronkelijk uit het Oude Egypte, het betekent "kakkerkak", in het Frans nog steeds "cafard".
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2013, 15:08   #136
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ok, maw, een man trouwt met een Filipijnse, zijn kinderen zijn dus allochtoon, ook al zijn die hier geboren?

wat als die kinderen trouwen met iemand die hier geboren is? allochtonen?
1: Ja, volgens de wet wel.

2: De kinderen daarvan niet.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2013, 15:09   #137
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De concepten "autochtoon" en "allochtoon" hebben geen enkele wettelijke basis. Meer nog, het is grondwettelijk strikt verboden om een onderscheid te maken tussen mensen die de Belgische nationaliteit hebben.

Artikel 10 van de Grondwet stelt onomwonden: "Er is in de Staat geen onderscheid van standen. De Belgen zijn gelijk voor de wet."
Leuk dat romantiseren van de wet. Maar in de praktijk gaat het er toch echt anders aan toe.

Mensen waarvan een of meerdere ouders uit een ander land afkomstig zijn worden wel degelijk als allochtoon gezien .
Oud 27 juni 2013, 15:11   #138
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dus de cijfers die bewijzen dat het vooral allochtonen zijn in de kansarmoede, die kloppen niet? en wat zijn buitenlanders voor jou?
Natuurlijk zijn het vooral allochtonen in de kansarmoede enz.!
Ze komen hier toe zonder een nagel om hun gat te krabben, moeten we ze nog allemaal een villa, een BMW en een dikke pré cadeau doen bij aankomst misschien!
Die idiote huichelarij van "de armoede groeit enz" moeten diegenen die dat proberen te verkondigen voor zichzelf houden!
Hoe meer armoede ze invoeren en laten toestromen, hoe meer armoede er is en zal zijn, want dan zijn er zovelen dan nog blijvend werkloos ook!
Dachten ze misschien dat ze in goudklompjes gingen veranderen bij hun aankomst en overkomen als "verrijking"?
Oud 27 juni 2013, 15:14   #139
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Volgens hem ben je, als je anders dan hem denkt, ofwel buitenlander - en dan heb je niets te zeggen, tenzij afwachten dat men je komt afvoeren naar het KZ-lager, ofwel "Judenfreund", en in dat geval ben je nog erger en moet je zeker afgevoerd worden.

Nu mijn vraag aan jou: heeft het zin om met zulke mensen te discussiëren? Denk je dat zulke mensen weten wat het begrip "discussie" betekent?
Ik ben het met je eens dat er met racistische mensen geen zinnige discussie valt te voeren.

Alleen je kunt ze ook gewoon negeren zonder de negeerlijst. Zo,n lijstje is zo kinderachtig man.
Oud 27 juni 2013, 15:14   #140
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Iemand voor debiel uitmaken en hem of haar dan op de negeerlijst zetten.

Lafheid ten top..
Dat hij met al zijn wijsheid en gore pretentie ophoepelt naar één van zijn geliefde moslimlanden! Daar hebben ze wijze mannen als hij hard nodig!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be