![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dus dan kan de opmars van N-VA in Aalst ook, "weet jij veel", niets te maken hebben met die verfransing, of met de vreemdelingen? Aangezien die opmars in een boerengat zich ook voordoet, waar geen verfransing of vreemdelingen zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er wordt al jaren terecht geklaagd over de zondvloed van vreemdelingen die Aalst en Denderleeuw overspoelen, en de verfransing dat dit met zich meebrengt. Tollembeek ken ik amper, dus ik doe er ook geen uitspraken over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het resultaat is hetzelfde: N-VA die de plak zwaait... maar daar dus om andere redenen. Dus blijft de kwestie of er geen andere reden zou zijn in Denderleeuw, los van die verfransing... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Lees om te beginnen posting 47 nog eens. Gewoon onvoorstelbaar. Je zou dus je huis onder de prijs aan een allochtoon verkopen om toch maar te vermijden dat er een Vlaming zou inkomen. Het is algemeen bekend dat vreemdelingen in de regel nooit zeer hoog bieden. Besef je de perversiteit van je gedachtengoed wel? Er moeten écht dringend maatregelen genomen om onze huizenmarkt te beschermen tegen krankzinnige eigenaars van jouw soort. Ik kom hier nog later op terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#126 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dan ben jij dus de racist, omdat je hiervoor net zei dat wanneer je iemand anders' gedachtengoed niet verdraagt je een racist zou zijn, ik citeer je hier: "omdat je niet overweg kan met je buren omdat ze toevallig een andere politieke mening hebben. D�*t is pas racisme."
Oh, terwijl de perversiteit van N-VA of VB wél algemeen goedgekeurd is in Denderleeuw. Dán mag het wel? Volgens jou mag je dus enkel voor racisme zijn en niet tegen? Heb nergens gezegd dat ik mijn huis onder de prijs zou verkopen. Dat is wat jij er van maakt. Maar goed, hier wordt wel vaker vanalles uitgevonden dat er niet staat. Laatst gewijzigd door Bulevardi : 11 augustus 2013 om 07:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() @ Bulevardi,
The invaders zijn er en blijven. De Aboriginals waarmee u het moeilijk hebt,zijn de nazaten van de Oostfronters en andere Dietsche Vlaamschen. De blauwvoeters......waar halen ze het toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Minister
|
![]() In Aalst valt het sterk op hoe er in frans geroepen wordt de laatste tijd op straat door zwarten (Die zijn niet instaat blijkbaar om gewoon rustig te praten?) en ergerlijker vindt ik dat ze in winkels gewoon geholpen worden in't frans. Zo leren ze nooit nederlands.
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De poging tot verfransing van delen van Vlaanderen is een bewuste strategie mijns inziens. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 januari 2014 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en ze zijn er ook in geslaagd: tel eens de VLAAMSE gemeenten op en rond de taalgrens die ze ingepalmd hebben omdat ze de mensen vroegen "spreek jij Frans", waarbij de vlamingen natuurlijk volmondig JA konden antwoorden of ze hadden geen job!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Fishy : 8 januari 2014 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men had beter mensen een job gegeven die juist geen Frans spraken. Tenminste indien men het Vlaams karakter van vlaanderen wou bewaren. De Vlaming gedraagt zich toegefelijk en heeft geleerd fier te zijn op het feit dat hij ietwat Frans spreekt. De Franstalige maakt daar misbruik van door het juist niet te zijn. En daarbij kijkt hij juist neer op de taal van de Vlaming in plaats van fier te zijn ze te kunnen spreken wanneer hij zich in vlaanderen bevindt. Je merkt die hautaine houding ook bij forummers zoals Vive, Henri, Brabander... Het lijkt vrij algemeen te zijn. Figuren als deze kweken ongewild Vlaamsgezinden met een 'trop is trop' mentaliteit.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 januari 2014 om 18:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms lijkt het erop alsof ook de traditionele Vlaamse partijen deze strategie hanteren met de bedoeling alzo het leven van de entiteit België te pogen te rekken. Ze lijken hun Vlaamse meerderheid van 60 % niet te willen. Ze weigeren in ieder geval om die meerderheid democratisch te benutten. Zelfhaters zouden ze elders genoemd worden.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 januari 2014 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen probleem mee de huiskleur van de Denderleeuwenaren. Ik stoor me wel aan degenen die weigeren Nederlands te spreken. Ik kom er soms tegen die het Nederlands wel degelijk verstaan. Dan nog proberen ze bij elke zin over te schakelen naar het Frans. De pogingen tot verfransing gaan met een zekere taalagressie gepaard. En overheden laten begaan is mijn indruk. Vlaanderen vraagt als het ware om slachtoffer van een agresieve invaderende taal te worden.
Waarom niet: Engels in plaats van Frans als tweede taal op school. Geen selectie op basis kennis van het Frans voor besturen in Vlaanderen. Gesubsidieerde scholen in het Nederlands. Alle contacten met bestuur in het Nederlands. Acties gericht op private instanties... |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een dezer dagen stuur ik een foto van de winkels op de "Veirkemert" in Aalst naar de NVA. De meeste opschriften zijn er in 't fucking arabisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |