![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voorpost is de aars van de vlaamse beweging, logisch dat dit controverse oproept. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En selectief anti Vlaams, maar owee als men zijn partijtje aanvalt. Dan is het om toch maar toch de N-VA erbij te betrekken.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 8 juli 2013 om 16:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Die kent zeker en vast het reilen en zeilen van onze lokale politiek. Ga je nu echt onnozel doen en beweren dat de gemeenteraad heeft vooruitgelopen op een betoging van een groupuscule waarvan het stadsbestuur (op dat moment) de manifestatie nog niet eens had toegelaten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het niet voor Voorpost, maar hebben ze ruiten ingeslaan?
Auto's in brand gestoken? Mensen aangevallen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te veel "verdachte" figuren, maar dan nog, ik heb ze zelf genoeg gezien tijdens m'n "betoginsperiode" en nooit heb ik ze weten keet schoppen.
Sorry, collega Dietser ![]() Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 8 juli 2013 om 16:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze zijn altijd paraat bij acties, proberen hun kinderen nationalistisch op te voeden, winkelen bij buurtwinkels in plaats van supermarkten, kopen lokale producten om ecologische en anti-globalistische redenen, lezen veel en schrijven artikels, proberen Heidens te leven, hebben respect voor het milieu,... En ondanks het feit dat ze door hun manier van leven soms door familie worden verstoten of ontslagen worden op hun werk, toch blijven ze trouw aan hun ideologie. Dat is echt idealisme voor mij, om ook wanneer het moeilijk is, wanneer de wind tegenstaat of wanneer er geen erkenning volgt voor geleverde inspanningen zich in te blijven zetten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaams? Voorpost is vooral een militie binnen de grootnederlandse beweging.
En op zich valt het te prijzen dat er uberhaupt nog idealisten rondlopen ipv de klassieke graaiers in de rest van de politiek. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 8 juli 2013 om 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Minister-President
|
![]() Vlaams en Grootnederlands zijn niet wederzijds exclusief. De meeste Vlaams-nationalisten streven wel een zekere samenwerking met het Noorden na.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tsja , het is een buurland he. Men zal ook best samenwerking met Frankrijk of Duitsland nastreven. Zo wat? Verder stel ik al jaren vast dat wij in Vlaanderen niet eens de grootste tv stations uit ons taalgebied kunnen/mogen ontvangen. In Vlaanderen kennen we hooguit centen-nationalisme van mainstream partijen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voorpost wil dus ook de faciliteiten voor Nederlandstaligen in het zuiden des lands weg?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Sterkte hé
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |