![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk is het om eens na te kijken hoeveel grootouderparen er zijn.
Normaal heeft men één ouderpaar, twee grootouderparen. Echter bij neef/nicht huwelijken heeft men maar één grootouderpaar, zeker als men die genenpoelen al generaties lang herbruikt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu de bijdrage tot het topic? Kwestie, die persoonlijke aanvallen worden wel heel saai. En ik weet dat ik creatiever uit de hoek kan komen, maar U bent die moeite niet waard.
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
-Louis XIV was meer dan 70 jaar Koning, en hij was een echte krijgsheer. Hij heeft zelfs mooie gebieden van Vlaanderen geroofd zoals Rijsel. Deze man overleed ongev 300 jaar geleden, en was in zijn tijd een zeer oud man. Kreupel/lamlendig of simpelweg zwak zal hij ZEER ZEKER NIET geweest zijn. Idem voor zijn opvolger, zijn achterkleinzoon: -Louis XV die ook 60 jaar Koning was. 60 jaar Koning, in een tijd dat de gemiddelde levensverwachting nog niet eens zo hoog lag. Trouwens, het mag eens gedaan zijn met bepaalde etnische en of culturele groepen steeds verwijten inteelt te doen. Dit gebeurde ook bij de gewone mensen, in tijden dat men niet zo mobiel was, en zijn partner dichter rond de kerktoren ging gaan zoeken. Hoeveel dispensatie's de Paus heeft moeten geven voor het gewone volk? Ik denk dat je er van zou verschieten.
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
Indien er maar 1 grootouderpaar is, dan spreekt men broeder-zuster-incest. Die hebben dezelfde ouders. (2 grootouders voor hun kind). Neef en nicht zorgen altijd voor 4 grootouders voor het kind, maar amper 6 overgrootouders, wanneer het voor iedereen 8 overgrootouders zijn. In sommige erge gevallen kan het zijn dat het kind uit een neef-nicht-procreatie ook vier grootouders heeft, dat is in het geval dat die neef en nicht 2 x neef en nicht zijn, maw hun ouders zijn broer en zus van elkaar.
![]() |
![]() |
#127 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Enkel omdat ze uit de juiste foef komen, Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, hij bracht de soldaten cake als ze geen brood hadden om te eten.
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lodewijk XIV werd koning op zijn 4 jaar en bleef meer dan 70 jaar koning. Hij danste graag, speelde gitaar, hij had 6 kinderen bij zijn echtgenote Maria Theresia, 7 kinderen bij madame de Montespan en nog bij andere minnaressen. Niet slecht voor een - volgens u - kreupele en ongezonde man! Op latere leeftijd kreeg hij inderdaad ziektes o.a. nierstenen en jicht. Bij het trekken van een kies kwam een groot deel van de bovenkaak mee, waarbij even voor zijn leven werd gevreesd. Deze en andere pijnlijke ingrepen doorstond hij echter moedig. Fysieke moed kon hem niet ontzegd worden; tot zijn vijftigste ging hij zelf mee op veldtocht. Daarna kreeg hij veel last van zwaarlijvigheid.
![]() |
![]() |
#132 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() In de slam komt incest zeer veel voor,vandaar dat de haatbaarden van sharia4belgium het altijd over hun zusters hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Sextetten met 2 mag niet. Met 3 vrouwelijke gezinsleden in monokine wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eneuh, een moslimman mag niet tegelijk met zijn 4 vrouwen spelen, en de vrouwen mogen ook onderling niet foefelen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 18 augustus 2013 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ik met mijn neef huw hebben wij (ouders) één gemeenschappelijk grootouderpaar (en inderdaad als het de eerste keer is nog ieder een apart grootouderpaar). Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 augustus 2013 om 16:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jongens moeten jarenlang werken alvorens ze hun lief kunnen huwen en dan pas sex hebben. Ondertussen is er geen enkel probleem om jonge jongetjes te penetreren. Zolang ze geen "man" zijn en geen schaamhaar hebben is dat geen schande of probleem. Het is niet het penetreren dat gebonden is aan "eer" maar het gepenetreerd worden volgens de islamitische ideologie. Als jongetje ben je daar blijkbaar niet voor verantwoordelijk. Als meisjesbaby van drie blijkbaar wel.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik denk dat dit weinig van doen heeft met verrijkers. Het is pas als er kindjes van komen dat je in de problemen komt. En neven en nichten is toch gewoon legaal? Er werd niet anders gedaan in de adel die CVP zo verdedigde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Naar die tijdsgeest niks hypocriets aan, het huwelijk was een Kerkelijke aangelegenheid voor de FR en de paus moest speciale toestemming verlenen aan edelen om met een bloedverwant te huwen (zie bv. Karel V en zijn Portugese vrouw, die neef en nicht waren). Het was in die gevallen dus gewettigd te huwen met familie.
|
![]() |
![]() |