Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 augustus 2013, 09:24   #121
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Onze taalnazi struikelt nu zelfs over typo's.
En dan mijn bijdrage tot de draad, daar u Salah echt wel Filosoof-stijl getrouw niets toedraagd tot draden.
Nooit geweten dat taalnazisme een genetische afwijking was die door inteelt naar voor gebracht kon worden. Hoeveel generaties vader-kleindochter procreatie zijn daar voor nodig?
Vraag dat aan je broer, die tevens ook je vader is. Je bent er zelfs rokjes door gaan dragen, door die generaties inteelt. Maar ik wil je inteelt verhaal niet horen.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2013, 09:36   #122
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Leuk is het om eens na te kijken hoeveel grootouderparen er zijn.

Normaal heeft men één ouderpaar, twee grootouderparen. Echter bij neef/nicht huwelijken heeft men maar één grootouderpaar, zeker als men die genenpoelen al generaties lang herbruikt.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2013, 09:51   #123
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Vraag dat aan je broer, die tevens ook je vader is. Je bent er zelfs rokjes door gaan dragen, door die generaties inteelt. Maar ik wil je inteelt verhaal niet horen.
Pst, kan U echt niet beter. 'k Ben de oudste van de hoop. En mijn broer heeft geen teletijdmachine.

En nu de bijdrage tot het topic? Kwestie, die persoonlijke aanvallen worden wel heel saai. En ik weet dat ik creatiever uit de hoek kan komen, maar U bent die moeite niet waard.
Oud 2 augustus 2013, 09:54   #124
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
En ik weet dat ik creatiever uit de hoek kan komen, maar U bent die moeite niet waard.
Dat kun jij zeer zeker niet.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2013, 11:39   #125
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Lodewijk 14 en 15 kon amper op zijn benen staan ten gevolge van inteelt, voor het Germaans Erfrecht.
Wat een grote onzin:

-Louis XIV was meer dan 70 jaar Koning, en hij was een echte krijgsheer. Hij heeft zelfs mooie gebieden van Vlaanderen geroofd zoals Rijsel.
Deze man overleed ongev 300 jaar geleden, en was in zijn tijd een zeer oud man.
Kreupel/lamlendig of simpelweg zwak zal hij ZEER ZEKER NIET geweest zijn.

Idem voor zijn opvolger, zijn achterkleinzoon:
-Louis XV die ook 60 jaar Koning was. 60 jaar Koning, in een tijd dat de gemiddelde levensverwachting nog niet eens zo hoog lag.

Trouwens, het mag eens gedaan zijn met bepaalde etnische en of culturele groepen steeds verwijten inteelt te doen.
Dit gebeurde ook bij de gewone mensen, in tijden dat men niet zo mobiel was, en zijn partner dichter rond de kerktoren ging gaan zoeken.

Hoeveel dispensatie's de Paus heeft moeten geven voor het gewone volk? Ik denk dat je er van zou verschieten.
Oud 2 augustus 2013, 11:44   #126
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Leuk is het om eens na te kijken hoeveel grootouderparen er zijn.

Normaal heeft men één ouderpaar, twee grootouderparen. Echter bij neef/nicht huwelijken heeft men maar één grootouderpaar, zeker als men die genenpoelen al generaties lang herbruikt.
Helemaal fout circe. Rekenen is blijkbaar niet je sterkste kant.
Indien er maar 1 grootouderpaar is, dan spreekt men broeder-zuster-incest. Die hebben dezelfde ouders. (2 grootouders voor hun kind).
Neef en nicht zorgen altijd voor 4 grootouders voor het kind, maar amper 6 overgrootouders, wanneer het voor iedereen 8 overgrootouders zijn.
In sommige erge gevallen kan het zijn dat het kind uit een neef-nicht-procreatie ook vier grootouders heeft, dat is in het geval dat die neef en nicht 2 x neef en nicht zijn, maw hun ouders zijn broer en zus van elkaar.
Oud 2 augustus 2013, 12:34   #127
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Wat een grote onzin:

-Louis XIV was meer dan 70 jaar Koning, en hij was een echte krijgsheer. Hij heeft zelfs mooie gebieden van Vlaanderen geroofd zoals Rijsel.
Deze man overleed ongev 300 jaar geleden, en was in zijn tijd een zeer oud man.
Juist ja, de koning zal in de frontlinies gezeten hebben tijdens een oorlog.

Citaat:
Kreupel/lamlendig of simpelweg zwak zal hij ZEER ZEKER NIET geweest zijn.
Moet je op uw benen kunnen staan om koning te zijn?

Citaat:
Idem voor zijn opvolger, zijn achterkleinzoon:
-Louis XV die ook 60 jaar Koning was. 60 jaar Koning, in een tijd dat de gemiddelde levensverwachting nog niet eens zo hoog lag.

Trouwens, het mag eens gedaan zijn met bepaalde etnische en of culturele groepen steeds verwijten inteelt te doen.
Dit gebeurde ook bij de gewone mensen, in tijden dat men niet zo mobiel was, en zijn partner dichter rond de kerktoren ging gaan zoeken.
Het mag eens gedaan zijn met die klootzakken te verafgoden en ze verworven macht toe te kennen.
Enkel omdat ze uit de juiste foef komen,

Citaat:
Hoeveel dispensatie's de Paus heeft moeten geven voor het gewone volk? Ik denk dat je er van zou verschieten.
Wat de paus wel of niet doet, raakt me eerlijk gezegd de koude teelballen niet.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2013, 13:11   #128
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

...
Ja, hij bracht de soldaten cake als ze geen brood hadden om te eten.
Oud 2 augustus 2013, 13:17   #129
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Jaadadde. Mijn kattin en hare "kleine", een katerke, lijken zich van incest niet veel aan te trekken.
Beter opvoeden, zij kennen de wetten van de natuur blijkbaar niet.
Oud 3 augustus 2013, 00:05   #130
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Jaadadde. Mijn kattin en hare "kleine", een katerke, lijken zich van incest niet veel aan te trekken.
Zij zijn waarschijnlijk adellijk. Of Allochtoon !
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2013, 10:12   #131
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Moet je op uw benen kunnen staan om koning te zijn?

Het mag eens gedaan zijn met die klootzakken te verafgoden en ze verworven macht toe te kennen.
Enkel omdat ze uit de juiste foef komen,

Wat de paus wel of niet doet, raakt me eerlijk gezegd de koude teelballen niet.
Of men nu voor of tegen koningen is, het is een beetje onnozel om een monarch allerlei onjuiste eigenschappen toe te schrijven, simpelweg om uw gelijk te halen.
Lodewijk XIV werd koning op zijn 4 jaar en bleef meer dan 70 jaar koning. Hij danste graag, speelde gitaar, hij had 6 kinderen bij zijn echtgenote Maria Theresia, 7 kinderen bij madame de Montespan en nog bij andere minnaressen. Niet slecht voor een - volgens u - kreupele en ongezonde man!
Op latere leeftijd kreeg hij inderdaad ziektes o.a. nierstenen en jicht. Bij het trekken van een kies kwam een groot deel van de bovenkaak mee, waarbij even voor zijn leven werd gevreesd. Deze en andere pijnlijke ingrepen doorstond hij echter moedig. Fysieke moed kon hem niet ontzegd worden; tot zijn vijftigste ging hij zelf mee op veldtocht. Daarna kreeg hij veel last van zwaarlijvigheid.
Oud 3 augustus 2013, 10:56   #132
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

In de slam komt incest zeer veel voor,vandaar dat de haatbaarden van sharia4belgium het altijd over hun zusters hebben.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2013, 16:36   #133
Links in Democratie
Lokaal Raadslid

Standaard

Sextetten met 2 mag niet. Met 3 vrouwelijke gezinsleden in monokine wel.
Links in Democratie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2013, 16:38   #134
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Links in Democratie Bekijk bericht
Sextetten met 2 mag niet. Met 3 vrouwelijke gezinsleden in monokine wel.
Van mij mag dat allemaal hoor. Maar erfelijk belast nageslacht, dat moet niet ten koste van de gemeenschap komen.

Eneuh, een moslimman mag niet tegelijk met zijn 4 vrouwen spelen, en de vrouwen mogen ook onderling niet foefelen.

Laatst gewijzigd door maddox : 18 augustus 2013 om 16:38.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2013, 16:52   #135
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Helemaal fout circe. Rekenen is blijkbaar niet je sterkste kant.
Indien er maar 1 grootouderpaar is, dan spreekt men broeder-zuster-incest. Die hebben dezelfde ouders. (2 grootouders voor hun kind).
Neef en nicht zorgen altijd voor 4 grootouders voor het kind, maar amper 6 overgrootouders, wanneer het voor iedereen 8 overgrootouders zijn.
ik had het over de grootouders van de OUDERS (neef en nicht) ! niet duidelijk uitgedrukt. klopt.

als ik met mijn neef huw hebben wij (ouders) één gemeenschappelijk grootouderpaar (en inderdaad als het de eerste keer is nog ieder een apart grootouderpaar).

Citaat:
In sommige erge gevallen kan het zijn dat het kind uit een neef-nicht-procreatie ook vier grootouders heeft, dat is in het geval dat die neef en nicht 2 x neef en nicht zijn, maw hun ouders zijn broer en zus van elkaar.
nee, ze hoeven daarom niet broer en zus te zijn, maar gewoon eveneens neef en nicht is voldoende. als je - zoals moslims in sommige streken doen - steeds opnieuw met neven en nichten huwt, zit je met één gelijke genenpoel en lig je met je oma in bed. Of het nu één grootouderpaar dan wel één overgrootouderpaar wordt maakt genetisch dan nog weinig verschil uit. Uiteindelijk kom je met dat éne "ouderpaar" tevoorschijn vermits er geen nieuwe genen in de familie binnenkomen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 18 augustus 2013 om 16:53.
Oud 18 augustus 2013, 23:11   #136
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van mij mag dat allemaal hoor. Maar erfelijk belast nageslacht, dat moet niet ten koste van de gemeenschap komen.

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2013, 17:45   #137
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Raar?

Blijkbaar niet (meer) volgens deze bron : http://www.seksualiteit.be/misbruik/...leeftijdsgrens

Weet iemand hier meer van?

Sex met papa? met zus? met broer? no problem?
Of zou de wet weeral stilletjes zijn aangepast naar onze nieuwe verrijkende normen en bedoelen ze gewoon: Sex met neven en nichten?

Voor mij is het alvast een verrassing.
Ik zal er maar geen aparte draad van maken, maar het schijnt dat 1 op de 6 Marokkaanse jongens wordt misbruikt / verkracht - meestal door een familielid, een oom of neef. Dat las ik deze week ergens in een artikel. Op internet vond ik onderstaand bericht.

Citaat:
Ook zijn Marokkaanse jongens opvallend vaak slachtoffer van seksueel geweld. Liefst 17 procent van de door Lahlah en collega's bevraagde Marokkanen had wel eens te maken gehad met (lichamelijk) seksueel geweld; bij Nederlandse jongens is dat 5 procent.
Volkskrant.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2013, 17:49   #138
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Ik zal er maar geen aparte draad van maken, maar het schijnt dat 1 op de 6 Marokkaanse jongens wordt misbruikt / verkracht - meestal door een familielid, een oom of neef. Dat las ik deze week ergens in een artikel. Op internet vond ik onderstaand bericht.

Volkskrant.
dit is een gevolg van de maagdelijkheidscultus en de hoge bruidsprijzen.
Jongens moeten jarenlang werken alvorens ze hun lief kunnen huwen en dan pas sex hebben.
Ondertussen is er geen enkel probleem om jonge jongetjes te penetreren. Zolang ze geen "man" zijn en geen schaamhaar hebben is dat geen schande of probleem. Het is niet het penetreren dat gebonden is aan "eer" maar het gepenetreerd worden volgens de islamitische ideologie. Als jongetje ben je daar blijkbaar niet voor verantwoordelijk. Als meisjesbaby van drie blijkbaar wel.

Oud 6 oktober 2013, 00:26   #139
Marnik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Weeral iets bijgeleerd vandaag sé. Dus je mag (als meerderjarige) wèl sex hebben met je gezinsleden, maar je mag er alleen niet mee trouwen?
Papa's die incest plegen = OK zolang dochterlief maar 18 is. En de kindjes ontvangen we met alle liefde zei Fritzl.

Wanneer zouden de linkiewinkies d�*t allemaal hebben aangepast? Ge maakt me niet wijs dat dit een CVP wetsvoorstel was, om van het VB nog maar te zwijgen.
Ik denk wél dat sowieso VB dit in de media had gebracht, want wetsaanpassingen met stille trom moeten nog steeds in het parlement gestemd worden, en dan wist VB ervan.
Ik denk dat dit weinig van doen heeft met verrijkers. Het is pas als er kindjes van komen dat je in de problemen komt. En neven en nichten is toch gewoon legaal? Er werd niet anders gedaan in de adel die CVP zo verdedigde.
Marnik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2013, 00:31   #140
Marnik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
In sommige landen (ook binnen Europa) is seks binnen de familie ook voor meerderjarigen strafbaar.
Alleen zijn ze wel heel hypocriet, want de adel in die landen doet dit ook al meer dan duizend jaar (Germaans erfrecht)
Naar die tijdsgeest niks hypocriets aan, het huwelijk was een Kerkelijke aangelegenheid voor de FR en de paus moest speciale toestemming verlenen aan edelen om met een bloedverwant te huwen (zie bv. Karel V en zijn Portugese vrouw, die neef en nicht waren). Het was in die gevallen dus gewettigd te huwen met familie.
Marnik is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be