Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 augustus 2013, 17:53   #121
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Ik wil wel eens weten hoe die zich die luxeflat kunnen veroorloven.
Simpel, hij kon zich die niet veroorloven. Hij zat met een hoop onbetaalde facturen. Verdiende niet genoeg met werken, en was dus aan andere systemen toe om geld te "verdienen".
Daarom dat hij alvast twee vrouwen heeft aangerand om zijn financiën te spekken, maar er is "iets" misgelopen!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2013, 17:56   #122
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Weet je, zelfs als wij onze vrouwen binnen zouden houden, zou de gevangenisbevolking nog steeds uit 95% mannen bestaan, hoor...
Ja, maar het gaat er om hoeveel vreemde verrijkers in die 95% zitten.
In verhouding met het aantal (echte) autochtonen in dit landje.
Oud 3 augustus 2013, 18:02   #123
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Als de gevangene van de gevangenis scheermesjes kan kopen - weliswaar aan een duurdere prijs dan men ze in de winkel kan kopen, dan is het inderdaad vanzelfsprekend dat men scheergerief op cel heeft ja.
Wat ik als minder vanzelfsprekend zie is dat men iemand waarvan men het nodig acht hem om de 15 minuten te gaan nakijken met scheermesjes in zijn cel laat!
Oud 3 augustus 2013, 18:09   #124
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Omdat die mensen de taal niet goed spreken, geen goede opleiding hebben en niet geintegreerd zijn, hebben die hier geen toekomst.
Ze horen zelfs niet in onze gevangenissen. Dat ze die maar in het land van herkomst in de bak steken.
Mensen die wel een goede opleiding hebben die we kunnen gebruiken, zich wensen te integreren en een toekomst voor zichzelf kunnen opbouwen, die zijn voor mij welkom.
Ik ga niet zover als u in uw stelling dat er een verband zou zijn tussen misdaad en het al of niet moslim zijn. Volgens mij zijn die mensen gewoon kansarm, ook in eigen land, die migreren naar hier om dat het hier het walhalla is, of dat denken ze toch. Dat blijkt dan niet zo te zijn, en dan is criminaliteit voor hen 'een' oplossing.
Het is onbegrijpelijk dat er nog mensen die dat niet weten en/of zich van de domme houden...
Nog eens, voor de zoveelste keer: dat die gasten die dat zogezegd "niet begrijpen" een tijdje kijken naar Border control op tv ivm met het bewaken van de Australische grens.
Konden wij dat hier in West-Europa ook maar zo doen! Welk West-Europees land heeft er nog zijn buik niet van vol van de vreemde ongecontroleerde invasie...
Oud 3 augustus 2013, 18:13   #125
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
En dan gaan alle Vlaams Belangers voor 900 e per maand fruitplukken zeker?

hahahahaha
-Als je al die vreemdelingen buitengooit spaar je veel geld uit, want die kosten enorm véél aan onze samenleving. Echte uitvreters, erger als een sprinkhanenplaag.
-Dankzij dat uitgespaarde geld kan je minder belasting heffen
-DUS kunnen de lonen omhoog
- autochtonen kunnen vanaf dan rustig 1300 euros per maand verdienen bij de fruitpluk. Ik kom persoonlijk meedoen.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2013, 18:23   #126
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Wat ik als minder vanzelfsprekend zie is dat men iemand waarvan men het nodig acht hem om de 15 minuten te gaan nakijken met scheermesjes in zijn cel laat!
Omdat hij alhoewel hij zelfmoordverbod heeft zich toch mag scheren.

En omdat men veel geld verdient aan de commerce van de gevangenen.
Oud 3 augustus 2013, 18:39   #127
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Een WEER werd een vrouw vermoord door een man. Het wordt hoogstens tijd dat de mannen uit dit land buitengesjot worden, dan zal er bijna geen criminaliteit meer zijn!

Daar zeg je nu zo iets. Uiteindelijk is het nog zo gek niet.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2013, 18:47   #128
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juan Bekijk bericht
In dit geval kunnen er geen lessen getrokken worden, al zeker niet over álle geregulariseerden of álle nieuwe Belgen (wat in een aantal draden op dit forum al meermaals is gebeurd). En het is al helemaal van de pot gerukt dat een wijziging in het immigratiebeleid roofmoorden zal voorkomen.

Dit soort geïsoleerde incidenten kan nooit vermeden worden, zelfs niet in een absolute politiestaat waar een immigratiestop van kracht is en alle nieuwe Belgen gedeporteerd worden.
Als dit soort geïsoleerde incidenten dertig jaar geleden met dezelfde frequentie (het spreekt zichzelf nu tegen) plaatsvond, dan zou iedereen geschokt en verontwaardigd en boos zijn geworden.

In menige post heb ik 'gewenning' vermeld. 'Gewenning aan' is een soort sluipend vergif. Het doet ons vergeten hoe het niet zo lang geleden was.

Wat het 'schouderophalen tgo criminaliteit' betreft is er een serieuze gewenning aan de gang. Ik vind die evolutie verre van gezond.
Oud 3 augustus 2013, 18:55   #129
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat vind ik ook heel merkwaardig om het op z'n zachtst te zeggen.
Oud 3 augustus 2013, 19:04   #130
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Dat vind ik ook heel merkwaardig om het op z'n zachtst te zeggen.
Laat ons wel wezen, dat "zelfmoordtoezicht" is om te lachen, om zichzelf in te dekken, meer zit er niet achter.

Om de 15 minuten iemand nakijken of hij zijn polsen niet heeft overgesneden zal in de realiteit weinig zoden aan de dijk zetten.
Oud 3 augustus 2013, 19:26   #131
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Simpel, hij kon zich die niet veroorloven. Hij zat met een hoop onbetaalde facturen. Verdiende niet genoeg met werken, en was dus aan andere systemen toe om geld te "verdienen".
Daarom dat hij alvast twee vrouwen heeft aangerand om zijn financiën te spekken, maar er is "iets" misgelopen!
Exactly my thoughts.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2013, 01:20   #132
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Dat is inderdaad vreemd, hij kan natuurlijk gestoord zijn en doorslaan.

Het kan ook een poging tot verkrachting zijn die is misgelopen, hij kijkt nu tegen een veel grotere straf aan en geen uitzicht meer om Belg te worden. Die eerste weken van de ondervraging zijn erg zwaar, niet de eerste die zelfmoord pleegt, ook onschuldige.

Het kan zijn dat er anderen mee betrokken waren zoals hij zei en dan is hij ook bang van die daders, gelijk hoe zit ie in de stront.
Eén der mogelijke pistes !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2013, 07:11   #133
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Als dit soort geïsoleerde incidenten dertig jaar geleden met dezelfde frequentie (het spreekt zichzelf nu tegen) plaatsvond, dan zou iedereen geschokt en verontwaardigd en boos zijn geworden.

In menige post heb ik 'gewenning' vermeld. 'Gewenning aan' is een soort sluipend vergif. Het doet ons vergeten hoe het niet zo lang geleden was.

Wat het 'schouderophalen tgo criminaliteit' betreft is er een serieuze gewenning aan de gang. Ik vind die evolutie verre van gezond.
Je kunt het inderdaad gewenning noemen, toch is meer dan 40% van Vlaanderen van plan om Vlaams te stemmen dus we zijn niet alleen die het probleem zien.

Het is maar een minderheid die misdaden pleegt maar 49% is nog steeds een minderheid hè, daar mogen best eens een paar grondige studies rond gebeuren. Ook hier is zelfs het cliché van de moslim misdadiger volop aanwezig, het is haast logisch te noemen, 'zoals verwacht'.

Ik begrijp niet dat dit bij moslims ook niets losweekt, beseffen ze zelf niet dat er iets verkeerd zit in hun manier van leven? De schuld steken op 'racisme' en 'kansarmoede' zal wel makkelijker zijn natuurlijk, ze worden daarbij volop gesteund door groen en links.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2013, 06:41   #134
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, u heeft het niet begrepen. En weerom blijkt uit de vraag dat u het ook niet wil begrijpen.
En dan maar klagen en zagen dat er geen discussie mogelijk is.
Waarom begint men dan met de culturele achtergrond en de nationaliteit van de dader?
Oud 5 augustus 2013, 06:44   #135
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Uw redenering zou juist zijn moest 95% van de mannen in de gevangenis zitten. Het houdt geen steek om alle mannen in de gevangenis te stoppen of buiten te smijten enkel omdat blijkt dat in de gevangenis de populatie voor 95% uit mannen bestaat. Als ik uw redenering zou volgen, dan zou als er in de gevangenis maar plaats is voor 1 persoon, en dat zou dan een man zijn, dan zit u aan 100%.
Nochtans is de redenering: Moslims/vreemdelingen oververtegenwoordigd in de gevangenissen is bewijs dat zij "niet deugen" en dat men hen moet buitensmijten.

Ik pas dezelfde redenering toe. En ik had het kunnen doen met laaggeschoolden of jongeren, het had evengoed gewerkt.

Of misschien is er iets verkeerd met de redenering...
Oud 5 augustus 2013, 06:45   #136
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Laat ons wel wezen, dat "zelfmoordtoezicht" is om te lachen, om zichzelf in te dekken, meer zit er niet achter.

Om de 15 minuten iemand nakijken of hij zijn polsen niet heeft overgesneden zal in de realiteit weinig zoden aan de dijk zetten.
Het heeft nochtans gewerkt...
Oud 5 augustus 2013, 07:13   #137
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
-Als je al die vreemdelingen buitengooit spaar je veel geld uit, want die kosten enorm véél aan onze samenleving. Echte uitvreters, erger als een sprinkhanenplaag.
-Dankzij dat uitgespaarde geld kan je minder belasting heffen
-DUS kunnen de lonen omhoog
- autochtonen kunnen vanaf dan rustig 1300 euros per maand verdienen bij de fruitpluk. Ik kom persoonlijk meedoen.
Ik kom ook meedoe dan.

Citaat:
Neen, het is mislukt ...
Oud 5 augustus 2013, 08:57   #138
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Nochtans is de redenering: Moslims/vreemdelingen oververtegenwoordigd in de gevangenissen is bewijs dat zij "niet deugen" en dat men hen moet buitensmijten.

Ik pas dezelfde redenering toe. En ik had het kunnen doen met laaggeschoolden of jongeren, het had evengoed gewerkt.

Of misschien is er iets verkeerd met de redenering...
Ik pas die redenering niet toe.
Maar ik ga er wel vanuit dat miserie importeren niet slim is.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2013, 08:58   #139
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Misschien wilde hij niet echt dood.
Oud 5 augustus 2013, 09:01   #140
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom begint men dan met de culturele achtergrond en de nationaliteit van de dader?
Waar hij vandaan komt is voor mij minder relevant.
Wat hij kon bijdragen aan onze economie en of hij voldoende mogelijkheden had om een toekomst uit te bouwen voor zichzelf veel meer.
Dat betekent ook niet dat extremisme geen probleem is. Iemand die voldoet aan de voorwaarden maar die extremistische ideeën heeft moet men uiteraard ook niet toelaten.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be