![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom dat hij alvast twee vrouwen heeft aangerand om zijn financiën te spekken, maar er is "iets" misgelopen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In verhouding met het aantal (echte) autochtonen in dit landje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik als minder vanzelfsprekend zie is dat men iemand waarvan men het nodig acht hem om de 15 minuten te gaan nakijken met scheermesjes in zijn cel laat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog eens, voor de zoveelste keer: dat die gasten die dat zogezegd "niet begrijpen" een tijdje kijken naar Border control op tv ivm met het bewaken van de Australische grens. Konden wij dat hier in West-Europa ook maar zo doen! Welk West-Europees land heeft er nog zijn buik niet van vol van de vreemde ongecontroleerde invasie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
-Dankzij dat uitgespaarde geld kan je minder belasting heffen -DUS kunnen de lonen omhoog - autochtonen kunnen vanaf dan rustig 1300 euros per maand verdienen bij de fruitpluk. Ik kom persoonlijk meedoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En omdat men veel geld verdient aan de commerce van de gevangenen.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In menige post heb ik 'gewenning' vermeld. 'Gewenning aan' is een soort sluipend vergif. Het doet ons vergeten hoe het niet zo lang geleden was. Wat het 'schouderophalen tgo criminaliteit' betreft is er een serieuze gewenning aan de gang. Ik vind die evolutie verre van gezond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om de 15 minuten iemand nakijken of hij zijn polsen niet heeft overgesneden zal in de realiteit weinig zoden aan de dijk zetten.
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is maar een minderheid die misdaden pleegt maar 49% is nog steeds een minderheid hè, daar mogen best eens een paar grondige studies rond gebeuren. Ook hier is zelfs het cliché van de moslim misdadiger volop aanwezig, het is haast logisch te noemen, 'zoals verwacht'. Ik begrijp niet dat dit bij moslims ook niets losweekt, beseffen ze zelf niet dat er iets verkeerd zit in hun manier van leven? De schuld steken op 'racisme' en 'kansarmoede' zal wel makkelijker zijn natuurlijk, ze worden daarbij volop gesteund door groen en links. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom begint men dan met de culturele achtergrond en de nationaliteit van de dader?
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik pas dezelfde redenering toe. En ik had het kunnen doen met laaggeschoolden of jongeren, het had evengoed gewerkt. Of misschien is er iets verkeerd met de redenering... ![]()
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heeft nochtans gewerkt...
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik ga er wel vanuit dat miserie importeren niet slim is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat hij kon bijdragen aan onze economie en of hij voldoende mogelijkheden had om een toekomst uit te bouwen voor zichzelf veel meer. Dat betekent ook niet dat extremisme geen probleem is. Iemand die voldoet aan de voorwaarden maar die extremistische ideeën heeft moet men uiteraard ook niet toelaten. |
|
![]() |
![]() |