![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hou maar op, heel de islamwereld drijft op pedofilie en incest/inteelt
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() *pakt een pak chips*
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() zijde gij ne papegaai omdat ge nu ook zandmannetje zegt ,je bent niet origineel hoor zandfluiterm maar wat wil je met al die inteelt bij de geitepoepers
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() hoe voelt dat eigenlijk ,als iederen buiten een paar linkse nitwits liever uw rug dan uw voorkant ziet,al julie geblaat over trots en zo ,nee hoor handje ophouden niettegenstaande iedereen je liever ziet gaan dan komen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() ik moet weg de plicht en mijn vrienden roepen ,dag zandneger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaan schelden en schuttingstaal gaan gebruiken lijkt mij niet de beste vorm om een discussie voeren.
Waarom wenst de Koning de moslims geen Eid al-Fitr? Misschien omdat Europa eindelijk een beetje wakker begint te worden en uiteindelijk eens begrijpen dat met het binnenhalen van moslims niemand gebaat is. Meeste mensen lagen te slapen tijdens de geschiedenislessen waarschijnlijk, maar het zijn en blijven veroveraars en 'moordenaars'. Moslim/Islam hoort niet thuis in Europa punt Ze zullen mij eerst moeten bewijzen of hun bedoelingen goed zijn, I doubt it. Dat die mensen een bepaald geloof hebben is hun keuze geen probleem mee, dat ze dit proberen op te dringen aan anderen, nee dank U. Als die mensen zich weten te gedragen naar onze wetten en plichten heb ik daar geen problemen mee doen ze dat niet: bye bye, weg ermee. Ik heb niet de indruk dat als wij het in hun landen even zouden gaan 'uithangen' dat lang zou duren?? Insha'Allah (bij Gods wil) ![]() Ter info ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Staatssecretaris
|
![]() inderdaad maar als de moslims nu echt eens beginselvast waren vertrokken zij onmiddellijk uit een land dat puur racistisch is en de godsdienstvrijheid constant schend. Ik zou alleszins geen minuut langer in een land blijven dat mij discrimineert om mijn godsdienst en/of huidskleur. Dus standvastige moslims liefst zo snel en zo massaal mogelijk terug naar uw molshoop. In de rif is nog plaats genoeg echter een nadeel daar is geen OCMW
![]() |
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]() Als je kijkt naar de rest van het koningshuis dan zal de koning ook een extreem gelovige katholiek zijn. Als je het bekijkt doorgeen de geschiedenis hebben machthebbers geloof altijd goed kunnen (mis)bruiken in hun voordeel. Dat zal één van de belangrijkste redenen zijn waarom er hier zo weinig gelovigen zijn. In moslimlanden zal deze beweging ooit wel nog komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() Jah tijdsgeest is nog moeilijk te vergelijken, en het zijn geschriften hé, niet vergeten.
Maar wat ik me afvraag er is de laatste jaren een storm geweest binnen de RKK, overal zaten blijkbaar pedofiele priesters, hoe zit dat eigenlijk bij de imam's ?
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vele andere landen wachten met ongeduld op hun komst! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Eid al Fitr ... Da's West-Vlaams voor "Hebben jullie al voer?" [of is de zon nog niet onder gegaan]
Knap lastig zo'n Ramadama-dinges in het holst van de zomer, zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |