![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heel vermoeiend allemaal...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Mij valt dat inderdaad niet op, want ik wordt niet beinvloed door sprookjesboekjes noch buitenlandse financiers. Ik ga ook niet killen en hoofdje hak spelen in andere landen terwijl ik 1000x snackbar roep. U hebt mij uiterst correct beoordeeld. Laatst gewijzigd door zonbron : 21 augustus 2013 om 01:59. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk naar de Westboro baptists. Hoogstens onaangenaam voor overleden militairen en homo's. Maar voor de rest kunnen ze nougabollen uitvreten. Palin, Romney, Michelle Bachman, de Bush clan en the family daarentegen,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In de zuidelijke provincies nochtans veel extremistisch geweld. Leraren moeten er onder politiebegeleiding naar school worden geëscorteerd omdat extremistische moslims liever niet hebben dat hun kinderen worden onderwezen. Jaarlijks worden tientallen leraren op straat doodgeschoten of in brand gestoken. Die poster boven je bed vertelt je dat allemaal niet natuurlijk.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=172552 Enjoy! zb |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#133 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Angstwekkend om die bezig te zien......
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar is het VB een korrel zand tegen! En hoe vlugger dat die gekken van ginder hier de dienst komen uit maken, hoe liever voor jou zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() andev, wanneer ga je een verzameling uitbrengen van je monoloogjes? Je weet wel, die herhalingen van herhalingen van herhalingen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ge moet u ni laten doen Salah!
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 22 augustus 2013 om 19:28. |
|
![]() |