![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfverdediging is toegestaan als de reactie in verhouding is tot de aanval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
a/ zou zweren het gebeurd is zoals ze schrijven b/ zou geloven dat hij zelf aanwezig was Inderdaad... ondanks het feit dat je pertinent weet dat de Morgen "liegt dat het gedrukt staat" (nou moe!) zijn het zo doortrapte leugenaars dat je nog zou gaan twijfelen ook. Doe daar het gekakel van goed geloof van de blinde linkie-winkies bij en je hebt het zitten hé, zo gedurende een nanoseconde. Daarna herinner je je dat het in de Morgen stond (Notaris X, enz enz) en je werpt die vod terug in de riool waar ze thuishoort |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
Ter vergelijking: als men frontaal in de borst wordt geschoten door een .22 long rigfle high-speed kogel (meest populaire wapen in de wereld) dan kan je normaal gesproken nog ver weglopen. Met pepperspray is dit vrijwel uitgesloten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoals je zegt is het een gevaarlijk wapen dat zelfs bij onoordeelkundig gebruik niet ongevaarlijk is voor de gebruiker. Ook is het dan niet strafbaar om het bij zich te dragen, wat de mogelijkheid om het voor verkeerde doelstellingen te gebruiken vergroot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
![]() Godmiljaar: moet ik het weer helemaal uitleggen? Op deze draad werd reeds geopperd dat Robby zelf de pepperspray gekocht heeft ter verdediging van zijn vrouw. Dwz dat hij wist wat dat was of zich op zijn minst heeft laten uitleggen wat pepperspray was. Dit voorgaande was eigenlijk nog eens niet nodig want recentelijk heeft men de pepperspraytest op VTM eens uitgebreid gedaan en getest op een politieman, hetgeen nog eens is uitgezonden op "de leukste eeuw" van Bart Peeters. Vroeger reeds heeft men zo'n test eens gedaan op National Geografic op een Hispanic in the US of A. Welnu: als ik dit allemaal weet en dan komt er iemand gewapend met zo'n ding op mij af dan ga ik lopen moest het niet zijn dat mijn kinderen in gevaar zijn omdat de gewapende persoon in kwestie erop uit is om mijn kinderen te mishandelen. Deze konklusie mag ik gerust trekken daar een rechter om die reden reeds een perimeterverbod heeft uitgesproken. Wil er hier iemand mij, nu deze feiten allemaal onweerlegbaar zijn bewezen, eens uitleggen welk alterenatieven er in zulk geval allemaal zijn. En neem maar gerust uw tijd, pak een tasje koffie, bel een paar vrienden want je kan "les pour et contres" rustig tegenover elkaar afwegen. Rob had onder zware stress 0,75 seconden... Laatst gewijzigd door Fieseler : 1 september 2004 om 23:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
zoals ik hierboven zei, hij kon die pepperspray of traangas uit haar pollen grijpen, eventueel zelfs kloppen. maar ik neem aan dat ze da buske ni in haar pollen had. bijgevolg was er geen enkele reden om haar gezicht te kloppen, niet waar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga echter niet oordelen zonder kennis van de werkelijke toedracht. Het kan perfect dat er inderdaad gespoten is zonder dat hij helemaal gemobiliseerd is en in het wilde weg is beginnen slaan. Bovendien kent onze rechtspraak iets als “de onweerstaanbare drang”. Niet goed te praten maar wel menselijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees toch eens wat anderen schrijven en weerleg het. Ik betwijfel trouwens of u half blind niemand zijn neus kunt breken, slaan doe je nu eenmaal op lichaamshoogte denk ik. Ge kunt zelfs uw neus breken door te vallen. Waarom geen rechtszaak aanspannen, dan kunt ge het tot een uitspraak laten komen en bewijzen dat ge gelijk hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() [quote=Fieseler]
Citaat:
en nee, ik heb geen bewijs dat hij op haar gezicht geklopt heeft. op de foto's had ze wel een blauw oog, maar een staalhard bewijs is dat niet. zoals ik in deze thread al gezegd heb, we zullen de waarheid nooit weten. maar als hij idd op haar gezicht geklopt heeft, is hij fout. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#139 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Ik niet, jij niet en misschien de rechter ook niet. Citaat:
Je moet eens gaan informeren bij een traumatoloog... een volwassen man die een vrouw pal op de neus of in het gezicht slaat om ze te kwetsen.. ja wadde. Maar hoedanook... ik was er niet bij, en De Morgen ook niet. Maar wel elke linkie-winkie in België uiteraard... en dat geeft soms grappige reacties vind je ook niet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
|
![]() [quote=Fieseler]
Citaat:
Citaat:
en traumatoloog heb ik niet. vertel me eens wat die zou zeggen. ik vind trouwens heel die affaire niet grappig. huiselijk geweld is verwerpelijk, en dat daar nu al zo lang over gediscussieerd moet worden gaat er bij mij niet in! |
||
![]() |
![]() |