Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Discussietools
Oud 9 september 2013, 11:52   #121
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN

Piero's schermafbeelding

Standaard Kerry gaat londerhandelen !!!

Kerry: "Assad kan de aanval voorkomen" ...
De Syrische president Assad kan een luchtaanval op zijn land voorkomen door zijn chemische wapens te overhandigen aan de internationale gemeenschap. Dat heeft de Amerikaanse minister Kerry van Buitenlandse Zaken gezegd.

Kerry kreeg tijdens een persconferentie in Londen de vraag hoe Syrië een Amerikaanse aanval kan voorkomen. De minister antwoordde dat Assad dan binnen een week zijn wapens moet inleveren. "Maar het lijkt er niet op dat hij dat gaat doen", zei hij.
BRON

Obama begint te wankelen ...
Piero is offline  
Oud 9 september 2013, 12:29   #122
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Kerry: "Assad kan de aanval voorkomen" ...
De Syrische president Assad kan een luchtaanval op zijn land voorkomen door zijn chemische wapens te overhandigen aan de internationale gemeenschap. Dat heeft de Amerikaanse minister Kerry van Buitenlandse Zaken gezegd.

Kerry kreeg tijdens een persconferentie in Londen de vraag hoe Syrië een Amerikaanse aanval kan voorkomen. De minister antwoordde dat Assad dan binnen een week zijn wapens moet inleveren. "Maar het lijkt er niet op dat hij dat gaat doen", zei hij.
BRON

Obama begint te wankelen ...
Nieuwe voorwaarden stellen om toch maar een excuus te hebben om aan te vallen, ik zie nog steeds niet of het nu zal gebeuren of niet. De UN zal vlug met de resultaten komen van het onderzoek denk ik, zou toch moeten.
BonBon is offline  
Oud 9 september 2013, 14:27   #123
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Nieuwe voorwaarden stellen om toch maar een excuus te hebben om aan te vallen, ik zie nog steeds niet of het nu zal gebeuren of niet. De UN zal vlug met de resultaten komen van het onderzoek denk ik, zou toch moeten.
De uitspraak van Kerry wordt teruggenomen
Dat was een "retorische" opmerking van de minister, staat in een verklaring van het Witte Huis. "Kerry's punt was dat je er niet op kunt vertrouwen dat deze brute dictator, met een geschiedenis van een losse omgang met de feiten, zijn chemische wapens inlevert. Anders had hij dat lang geleden al gedaan."
NOS

Een geschiedenis van een losse omgang met de feiten ... en dat zegt het Witte Huis.
Piero is offline  
Oud 9 september 2013, 22:50   #124
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
je weet toch dat dit een Russisch plan is en dan kankeren op de VS afgang!
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...909_Syrie_reax
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
Oud 10 september 2013, 15:04   #125
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Valse vredesvoorstellen gelanceerd als ultimatums, en als ze tegen de verwachtingen in toch aanvaard worden door de tegenpartij, ze als een retorische vergissing bestempelen. Veel immoreler kan het niet meer vanwege de VS.

Als ik er dan aan denk dat deze president zelfs een nobelprijs voor de vrede kreeg kronkelt mijn maag.

Website
Johan Bollen is offline  
Oud 10 september 2013, 16:50   #126
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Valse vredesvoorstellen gelanceerd als ultimatums, en als ze tegen de verwachtingen in toch aanvaard worden door de tegenpartij, ze als een retorische vergissing bestempelen. Veel immoreler kan het niet meer vanwege de VS.

Als ik er dan aan denk dat deze president zelfs een nobelprijs voor de vrede kreeg kronkelt mijn maag.
Veel lager kunnen ze nu niet meer zinken. Op naar de volgende indrukwekkende valse vlag operatie van de door het westen gesteunde vredesbrengers...
HIER
zonbron is offline  
Oud 11 september 2013, 23:27   #127
Adrian M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
je weet toch dat dit een Russisch plan is en dan kankeren op de VS afgang!
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...909_Syrie_reax
Als de US aanvalt is het niet goed en nu ze niet lijken aan te vallen is het ook niet goed.
Je zou bijna denken dat ze diep teleurgesteld zijn als er geen flinke oorlog gaat ontstaan. Rare jongens die (G)Assad jongens
Adrian M is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be