![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk hebben ze ondertussen bij VTM door ze geblunderd hebben. Wat een afgang! Zich laten kennen aan zo'n oer flauwe mop, en dan is ze ook nog gepikt van een marokkaan....
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar niets.....zolang het niet FDW is die ze vertelt.
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mop:
Drie Marokkanen zitten op een terras pietjesbak te spelen. Ze zoeken een 4de man. Aan de toog zit een VB-er. "Ik speel mee" zegt hij, onder één voorwaarde: wie 1,2,3,4 of 5 gooit, keert terug naar Marokko." Eentje vraagt: "En als ik 6 gooi ?" De VB-er: "Dan mag je nog eens gooien". Laatst gewijzigd door Boduo : 31 augustus 2013 om 08:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haha ! D�*t is in feite de échte mop! en VTM is er met open ogen ingetrapt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() Wat mij betreft mag dat. De Belgische justitie zal dat waarschijnlijk anders zien.
![]() |
#126 |
Minister-President
|
![]() Iedere niet-publieke zender of ieder ander niet-publiek medium heeft het recht om politici van bepaalde partijen 'te discrimineren' (merk op: ik zet dit tussen aanhalingstekens omdat dit natuurlijk géén discriminatie is). Dat is niet nieuw. U kunt in uw huis toch ook kiezen welke politici binnen mogen en welke niet?
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Indien het werkelijk over deze mop die Dewinter voor ogen heeft over de Marokkanen, zie ik geen probleem. Alhoewel het maar een vrij banale mop is en dat de VTM het daarom niet de moeite waard vond. Kortom: een flauw mopje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat puur over de persoon die de mop vertelde, en enkel vanwege het "oei, 't is er ene van 't VB"... Nu zijn er wel belangrijkere dingen voor een politieker dan een zoveelste goedkoop te maken VTM-show dus tja. Ik kijk wel uit naar de mop van de bub, maar die zal ik wel via youtube kunnen bewonderen, daar zal ik de VTM niet voor nodig hebben... Laatst gewijzigd door manta : 31 augustus 2013 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast heeft FdW het weer eens magistraal gespeeld: hij herkauwt slechts een mop van... Marokkaan. Hij trekt weer heel het mediacircus op gang en brengt de aandacht naar zich. Juist het tegenovergestelde wat VTM met haar boycotpolitiek betracht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 31 augustus 2013 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is nu echt weer eens het schitterende dat FdW eigen is. En de grote zelfverklaarde democraten lopen weer met open ogen in de door hem gespannen val. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daarnaast heeft me nog niemand kunnen uitleggen waarom dezelfde mop wel aanvaardbaar is wanneer Najib Amhali hem vertelt, maar niet wanneer FdW hem uitspreekt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Maar dat is nu juist wat ik bedoel. Slechts weinigen zullen de achtergrond kennen van zijn mopje en dit weer afdoen als het zoveelste anti-Marokkanen-mopje van het Vlaams Belang.
Laatst gewijzigd door system : 31 augustus 2013 om 13:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo? Wat is er dan "anti-Marokkaans" in die mop? Heeft Najib Amhali dan een "anti-Marokkaanse" mop verteld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nochtans simpel. In het eerste geval is het als grap bedoeld; in het tweede geval is het als een uiting van racisme bedoeld.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Dat weet u, en ik weet het nu. Maar de meeste mensen kennen dat achtergrondverhaal helemaal niet. En zo komt het over dat het gewoon een mop is van Dewinter. Net zoals ik het vooreerst dacht. De zoveelste banale anti-Marokkanen-mop van een kopstuk van het Vlaams Belang.
|
![]() |
![]() |