![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
lees ook eens dit stukje: http://users.pandora.be/amarcord/selys/vnvstaf2.html
![]() |
![]() |
#122 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() En de linkse intellectuelen die nog twijfelen aan het communisme, moeten het Zwartboek vh Communisme maar eens lezen...
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom praat men nooit over deze heren? Omdat men maar enkel Vlamingen wil treffen. |
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu schiet u echt de hoofdvogel af. Indien ik uw redenering volg dan kan ik hier heel wat politici goedpraten. b.v. De anti-Vlaamse repressie moet u zien in zijn tijdsgeest dus de verantwoordelijke politici valt niets te verwijten. Het goedkeuren van het Egmont-regeerakkoord moet u zien in de tijdsgeest van de onderhandelingen Dus Schiltz valt niets te verwijten. Het regeerakkoord van Verhofstadt om een vrije stemming te laten omtrent het migrantenstemrecht. Dus Verhofstadt valt niets te verwijten, want we moeten dat zien in de omstandigheden waarin dit gebeurde. En zo kan ik nog de ganse nacht doorgaan. Of is uw redenering enkel van toepassing op facistische leiders ??????????? |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
JA. JA. JA. Men had maar de Franstalige kranten, vlugschriften te lezen. Men had maar te luisteren naar de debatten in het parlement. |
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wist Verhofstadt soms niet wat de MR over het migrantenstemrecht dacht? JA. Verhofstadt wist dat op voorhand, daar de MR reeds bij de vorige legislatuur zich voorstander ervan getoond. Verhofstadt wist heel goed wie er voor was, wie er tegen was. Hem valt geen enkel excuus te beurt. |
|
![]() |
![]() |
#131 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Jan
Gaat IJzerwake bij de volgende editie nu ook een grote foto plaatsen van Schiltz op het podium, naast de grote prent van Staf De clercq ??????? Er is wel nog een klein verschil tussen beide. Het Egmont-pact werd NOOIT uitgevoerd dank zij Belgicist Tindemans. Gevolg NIHIL. Collaborateur Staf De Clercq werkte samen met een dictator die miljoenen levens op zijn geweten heeft. Volgens uw normen is VU-leider Schiltz dus ook een grote figuur uit de Vlaamse beweging. Laatst gewijzigd door Clemens : 27 augustus 2004 om 20:38. |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar misschien kunnen we voor de volgende editie een grote foto van Schitz plaatsen. Wel te verstaan voor het volksvermaak NA de IJzerwake. Ballen of tomaten gooien naar een reeks grote koppen van volksverraders (waaronder Schiltz natuurlijk een prominente plaats verdient). U brengt me zowaar op ideeën! |
|
![]() |
![]() |
#133 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() wat je er ook van vind, SDC heeft een capitale fout gemaakt door te collaboreren. Ik vind het nogal een zeer gemakkelijk excuus om te beweren dat hij "de situatie niet zo goed kende". Dan rest mij dus de vraag: wat maakt SDC zo speciaal dat hij geëerd wordt met een grote afbeelding op de Ijzerwake? Heeft hij zijn heiligmakende doel soms bereikt? Neen, daarin is hij mislukt. Heeft hij een grote fout gemaakt? Ja, de collaboratie was fout... Waarom wordt die man in hemelsnaam geëerd???
Laatst gewijzigd door Seba : 27 augustus 2004 om 20:48. |
|||||
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik dacht dat u tenminste iets afwist van deze materie, maar nee. ![]()
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 27 augustus 2004 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Indien nazi-Duitsland de oorlog had gewonnen, waren wij een rijksgouw, Reichsgau Flandern, geworden en het lot van zelfstandig denkende en handelende Vlaamsgezinden zou niet zó rooskleurig zijn geweest. Het "onverfranst, onverduitst" zou zijn volle betekenis hebben gekregen. |
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Jan, je bent niet tegen één van je leerlingen bezig, dus stap af van die bazige toon! Nergens heb ik beweerd tegen amnestie te zijn. Amnestie is een algemene kwijtschelding van straf, amnestie praat de fouten of gepleegde beoordelingsfouten hoegenaamd niet goed! Wat hebt gij toch tegen deze verklaring? 'Amnestie is een algemene kwijtschelding van straf' vind je gewoonweg terug in jouw geliefde Van Dale. Volg je partijgenoot luc broes, die een betere kijk heeft op de situatie dan jij. |
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U heeft inderdaad dat nergens beweerd, maar u heeft nergens het tegendeel geschreven ook. U zwijgt wel in alle talen over die tekst van Ronduit N-VA. U durft het gewoon niet aan daar ook maar een letter over te schrijven. Dat zegt genoeg. |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben al altijd een voorstander geweest van amnestie. En voor de rest blijf ik bij mijn evenwichtig standpunt: het is gemakkelijk en zelfs onredelijk voor ons om nu te oordelen over daden, uitspraken en handelingen van mensen die in vertrouwen en goed geweten hebben gehandeld maar die niet over alle informatie beschikten zoals wij die nu hebben. |
|
![]() |
![]() |
#140 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zou jij het dan zo goed hebben gevonden onder een Duits totalitair regime te leven? Een regime dat zich niet zou bekommerd hebben om de Vlaamse verzuchtingen. |
|
![]() |