![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister-President
|
![]() En heb je het gezien? Zekers weten dat die Teutemie niet van de flikken was.
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 19 december 2013 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() Dan vind ik het vreemde werkwijze dit via de telefoon te doen. Normaal ze ze aan huis moeten komen. Ik zou het ook niet pikken als de flikken mij dergelijke zaken of wat dan ook telefonisch regelen, onprofessioneel.
![]() |
#126 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
groupe ou une communauté (racisme, xénophobie) �* 1o8o Sint-Jans-Molenbeek, Mlirtenlaan 17 le 27/09/2013 �* t8:46hrs.' dus... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In eigen land heb je niks meer te zeggen, zover zijn we, dat is duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die mensen dreigen met het bellen van 'hun vrienden bij de politie' en binnen de kortste keren heb je dus bedreigingen aan de telefoon door en een pv aan je been van die 'vrienden'. En als jij van je kant dit meldt aan ALLE Vlaamse kranten is er geen enkele die zelfs maar de moeite neemt te reageren! Dat is gewoon vervolging vanwege je overtuiging en het openlijk verkondigen van je mening. Misschien zou iemand dit eens moeten melden aan de Deense kranten... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Is het een moeilijk te omschrijven begrip of is het een begrip dat niet tegen bepaalde heilige huisjes mag gebruikt worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is vooral 'n hol begrip geworden, voor alles wat niet politiek correct is en niet in 't straatje past van de land- & volksverraaiers.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sjaak schiet liever op weerloze varkens, die toch niet terug kunnen schieten, de held!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Terecht zeker dat ge uw affiche moest weghalen?
Laten we consequent zijn, ge zou iets soortsgelijk ook niet moeten hangen over een synagoge he. Als ik nog maar "verdacht" rijd in de Antwerpse jodenbuurt heb ik zwaailichten. Ik moet maar vijf keer de hoek om en ik ben 6 combi's gepasseerd. Maar er is blauw te kort? Neen blauw zit waar de stemmers met geld zitten. Bon ander discussie. Alleszins, ik ben blij dat uw affiche eraf is ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's ongeveer hetzelfde geluid dat U maakt als u zweepslagen krijgt. Misschien een paar keer een grom tussen de tanden door, maar schreeuwen of gillen volgt wel.
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Lukkas : 6 januari 2014 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mishandel geen weerloze dieren, da's meer iets voor 'n ander soortje met psychopathische trekjes.
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |