![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: | |||
![]() ![]() ![]() |
0% | ||
Aantal stemmers: 0. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie heeft er voor hem gestemd? Een beetje gemakkelijk om één man, die dan nog overleden is en zich niet meer kan verdedigen, als zondebok aan te wijzen! Dat geeft de levende klootzakken respijt!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wilfried Martens wou door de kerk zijn eerste huwelijk als niet-geconsumeerd laten verklaren zodat hij opnieuw een kerkelijk huwelijk kon aangaan. Hiervoor ondernam hij alles opdat zijn vrouw in het zothuis zou belanden. In 2013 was zijn eerste vrouw eindelijk dood en kon meneer pastoor zijn kerkelijk huwelijk met zijn levens maîtresse in zegenen. http://www.she.be/celebrities/aid131...gestorven.aspx Wilfried's Martens dochter uit zijn eerste huwelijk aan het woord: "De echtscheiding van mijn vader heeft mama diep gekwetst", weet Anne Martens. "Daarvoor moet je begrijpen uit welke tijd zij komt en hoe zij is opgevoed. Voor haar was het onvoorstelbaar dat ze zou moeten scheiden. En toen het zover was, heeft ze er jaren over gedaan om die scheiding te verwerken. Ze was kwaad op mijn vader, maar in het diepst van haar hart is ze hem altijd graag blijven zien."
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn medeleven gaat vooral uit aan Anne Martens. Volgende reportage is verplicht te bekijken voor alle pezewevers die naar Wilfried Martens' begrafenis willen komen:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...MijnVader_2009
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er sterven dagelijks mensen.
Ik geef geen zak om dit sterfgeval. Ik ken hem niet, en de verhalen over hem zijn niet fraai. Salut en de kost! |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1: Een dictator.De bijzondere machten kwamen er op neer dat het parlement en
de democratie buiten spel werden gezet. 2: Een achterbakse sjoemelaar. In Poupehan werden in beperkte kring belangrijke beslissingen genomen. Oa de devaluatie van de Frank. Deze man heeft ons letterlijk geld gekost. 3: De man die Boudewijn ten onrechte in het zadel hield. 4: De grote christen (mislukte pastoor?) die 3 keer getrouwd was en heel de tijd naast de pot gepist heeft met Miet Smet. Een zuivere tjeef dus. Ik heb aan deze man geen enkele positieve herinnering.'' Jos Janssens – ( lezerscommentaar in de standaard) |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat een domme naam Jos
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal volgende week zaterdag druk zijn.
Begrafenissen van: Martens I Martens I Martens I Martens IV Martens V Martens VI Martens VII Martens VIII Martens IX |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er was iemand die hetzelfde geschreven had dan ik iets erna. Ik kon dit toch niet weten hé. Of lees jij eerst het hele forum af vooraleer je iets durft te schrijven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner me ook iets van een grote draaibank die België niet mocht uitleveren van de VS. Martens liet een cheque zien waarmee Amerika de draaibank betaalde aan België. Hij liet echter alleen de achterzijde zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Martens zorgde voor een devaluatie van onze munt.
Ter vergelijking, voor de devaluatie kostte een Gulden ongeveer 13 frank, erna kostte diezelfde gulden ongeveer 18 frank. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Goed opgezocht reservespeler
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Was die niet al dood, of was dat Mark Eyskens?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen schrijft wel eens iets dat al gezegd is, maar niet iedereen die daar op attent wordt gemaakt is daarom op zijn pik getrapt.
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de komst van de euro is dat redmiddel verdwenen. Nu besteelt de EU heel Europa via de spaarcenten van de mensen.
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De inhaaloperatie van de belastingsdiensten.... Indexsprongen a la volonté dank zij die aan zichzelf en zijn regering toegekende bijzondere volmachten... Zijn wafelijzerpolitiek,zijn beroemde tunnel waar we nog steeds in ronddwalen... Zijn nachtelijke samenzwering in poupehan waar de devaluatie in het weekend werd bedisselt en gelijk werd uitgevoerd,deze financiele hold up op de bevolking zal hij daar ongetwijfeld nog hebben gevierd met het hem geliefkoosd spelletje poupemiet... Laatst gewijzigd door Svennies : 10 oktober 2013 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een indexsprong is evengoed een holdup op de gewone werkmens. En daarbovenop gaan ze hem, nog maar eens, aan zijn spaargeld zitten. Di Rupo z�*t er al eerder aan, en nu wil de EU daar nog een schep bovenop doen.
Als je dan ziet op welke hemeltergende wijze het EU-crapuul dat deze holdups goedkeurt aan zelfbediening doet.... ![]()
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() wonderburo der wonderbelastingen en hoogdagen van bende van Nijvel , bedankt Wilfrid , het is evideint
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |