![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als �*lle banken in moeilijkheden komen wegens een bankrun wordt redding met belastinggeld onmogelijk.
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik niet, maar daar gaat het ook niet om. Wie zijn spaarrekening bij Argenta leeghaalt en zijn spaarrekening afsluit vliegt helemaal buiten.
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kaaimaneilanden.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() De burger kaalplukken zal hem leren dat het spaarboekske helemaal niet waterdicht is, en dat er geen verdedigingslijn is tussen hemzelf en de idioten die hij om de 4 jaar aankruist in het stemhokje. Ik hoop dat ze alles afpakken van iedereen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je provocatieaccu draait op volle toeren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het zou niet de eerste keer zijn dat er bij een beslag op de bevolking (spaargeld, goud, ...) de kluizen verzegeld worden. Je wordt dan ook uitgenodigd eens langs te gaan, en mag je kluis openen in bijzijn van deurwaarder, die alles mooi natelt en je erop afrekent, ofwel alle edelmetalen gewoon confisqueert (dit gebeurde bv. na de crisis van 1929 in de VS). Plus, je zou niet de eerste zijn die na 10 jaar nog eens naar zijn kluisje gaat kijken, en er de spullen van iemand anders in terugvind, en niemand weet van iets. Verzekering hierop is ook een grap: het is zogezegd volledig verzekerd, maar je moet wel kunnen aantonen wat erin zat, bv. met een foto. En good luck om dat als bewijs te gebruiken als het er echt op aankomt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister
|
![]() Kijk als de banken uw bankgeheim niet kunnen garanderen of de veiligheid van uw geld, zelfs naar bedrijven als een IMF, dan zijn ze zowieso nutteloos. Europa heeft geen volmacht op mijn bankrekening. Als het IMF deze belasting heft en mij een factuur stuurt van 10% van mijn spaarcenten, dan heeft een bank nog ietwat nut. Als het rechtstreeks van mijn rekening wordt gehaald, dan is het nut van een bank totaal achterhaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo lang de Vlaming in de waan leeft dat alles onveranderlijk blijft, de gelden op het spaarboekske kunnen liggen, hij een fermette kan zetten met een lening van 30 jaar, gaat er niets veranderen. En die waan wil de Vlaming hoog houden. Helaas gebeuren er buiten Erembodegem ook dingen. En dat moet de Vlaming eens leren inzien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Waarom moet de Vlaming dat leren? Het feit dat de Vlaming dat niet beseft bewijst dat de Vlaming erg comfortabel leeft en dat is een alleen maar goed. 3: Waarom moet de Vlaming dat leren inzien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Toen ik dat artikel las dacht ik : 10% van nul = nul
![]() Dan maar even de statussen van de bedrijven gecontroleerd ![]() En weer 10% van nul = nul ![]() Dan alles maar gaan controleren ![]() En de rekensom geeft : nog 2.300.000 euro aan schulden ![]() En oeps 2013 gaat overal zware verliescijfers geven (doeme doeme toch) ![]() De curator gaat nog werk hebben ![]() Alles wat privé is staat op een aparte patrimonium ![]() Zelf heb ik alleen de kledij die ik momenteel aan heb ![]() En het appeltje zit allang in groeiende producten aan de andere kant van de wereld ![]() Conclusie = ZE DOEN MAAR!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de regelmaat van de klok verschenen er de voorbije maanden berichten in de media/kranten dat de mensen hier in België rijk zijn ze overvolle spaarboekjes hebben en dergelijke.
Ik vroeg mij dan ook al meermaals af, wat is er op komst na al die berichtgevingen (want dat moet een stille wenk naar geweest zijn ...) en daar heb je het al Het zit er aan te komen: eenmalige taks van 10% op onze spaargelden ![]() Nu prijs ik mij gelukkig dat ik geen spaargelden heb en ook geen spaarboekje in de zin van: bij mij moeten ze echt niets komen zoeken ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#135 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De strijd is tegen Belgie, en hoe sneller de gemiddelde domoor alles verliest hoe sneller zijn ogen open gaan. Als de Vlaming een beetje toekomst wil hebben dan zal Belgie moeten stoppen. En trek maar smoelen en wees maar verontwaardigd zoveel je wil, het is Six niet die alles kapotmaakt hier, het is Belgie.
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kiest er dus voor te werken tot de dag dat je doodvalt en nooit ziek te (mogen/kunnen) worden? Fijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je bent van mening dat er in Belgie nog lang een sociale zekerheid/pensioenstelsel gaat bestaan? Alles gaat goed, we zijn de beste leugenaars in de Europese klas.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 oktober 2013 om 12:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Ziehier een illustratie van wat ik bedoel. Alles gaat goed in Erembodegem, binnen 50 jaar is alles nog exact hetzelfde, alleen zijn de gsms nog moderner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In bepaalde ex-sovjet-staten met een GDP/hoofd van 10% van belgie hebben ze ook sociale zekerheid en pensioen. Een pensioen van 80 a 90 euro per maand misschien, maar het is beter dan niets en vele mensen leven daarvan. Wel belangrijk dat je graag rapen lust. |
|
![]() |
![]() |