![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat Belgie wél kan én moet doen is consequent de wet toepassen en mensen die van een misdaad verdacht worden berechten. Beginnen met vegen voor eigen deur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel Oostfrontstrijders kregen de kogel niet, enkel de leiders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rusland heeft belet dat het Westen de luchtmacht zou spelen van Jejoen en co. En heeft op die manier z'n standing in de wereld enorm verhoogd, ook in de Arabische wereld, vooral in Egypte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen enkele Westerse regering steunt DIE rebellen !
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 19 oktober 2013 om 00:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is wel nog steeds geïndoctrineerd door extremisten, moest het mijn zoon zijn, zou ik daar wel een probleem mee hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest DAAR nu eens meer weerwerk tegen komen, dat zou al heel wat meer zoden aan de dijk zetten dat af te geven op "Jejoen" en andere kleine garnalen. Maar ja, dat vereist natuurlijk moet, terwijl afgeven op kleine garnalen lekker makkelijk en zonder risoco's is. Tijdens en na WOII was het niet anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() ja tomm ,rusland heeft dan ook een geweldige reputatie ,zo goed dat ze overal ter wereld liever het achterste van een rus zien dan de voorkant ,in turkije kun je zelfs russenvrije hotels vinden ,russen verboden ,wat een reputatie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
+ Waarschijnlijk x aantal atoomduikboten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Minister
|
![]() zucht.... vandaag weer die sukkelaar in de krant...
Hij heeft niet gestreden, heeft niets met sharia4belgium te maken, neen, hij heeft als vrijwilliger humanitaire hulp geleverd in een hospitaal... Komaan, beledigen jullie nu onze intelligentie of is het om te lachen?
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnenkort nog een paar boeken op de markt en daarna nog eentje over de bekering van den ouwe zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het niet leuk dat u onze machthebbers als "het Westen" bestempelt. Wij gewone mensen zijn er ook nog hoor, en we wonen niet in een andere windstreek. En natuurlijk zouden wij onze machthebbers niet steunen, als onze mening van tel was. Mijn versie van uw "ons vragen stellen bij het beleid", en naar ik hoop ook de uwe, is dan ook: "werk maken van directe democratie". Was Hitler aan referenda gebonden geweest, dan moest de eerste jood nog naar Auschwitz vertrekken - ik zal maar zuinig zijn met mijn voorbeelden, al wekt uw ronddraaiende reclamedinges natuurlijk wel associaties op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar 't was wel te verwachten dat Jejoen niet zou zeggen dat hij mensen de keel over heeft gesneden. Laat de Syrische ordediensten het maar uitpluizen, hier zijn er al cellen te weinig, ginder hebben ze nog wel enkele plaatskes. Want ook het bezoekje van die vader aan dat land klopt niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind ook dat we die foto pas voor echt zullen mogen aanzien als hij eenmaal op lynxactueel is gepubliceerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ben ik het wel mee eens, aan heel dat verhaal rammelt er nogal wat aan... Zoon radicaliseert, dweept met S4B, bolt het af naar ginder. Vader maakt drama in de pers, die kort daarna uitvogelt dat vader zelf een historiek van geweld heeft. Vader start als het ware een kruistocht in de pers om 'Jejoen' als arm slachtoffer te profileren en dat hij zijn zoon wil gaan zoeken. Er volgt een (mislukte) poging, toch weeral met wat drama dat ze ginder zelfs een wapen tegen zij hoofd hebben gezet. Op vast tijdstippen nog wat intox vanwege papa jejoen, steeds in een opgeklopt sfeertje.
En dan plots, out of the blue, het verhaal dat hij in nederland zit, en spoedig naar huis zal komen. Met dan de apotheose dat papa jejoen komt klagen dat de politie zijn zoon-slachtoffer heeft opgepakt. Dan nog wat tegenstrijdigheden en zoon die versie van vader tegenspreekt. Plus de obligate show van jejoen zelf dat hij ginder niet heeft gevochten maar met de ambulance heeft gereden. Zucht... Dit begint op een soap te gelijken. Laat ons hopen dat er een krant wat geld voor over heeft en een journalist naar ginder stuurt om te proberen bij die groep waar hij bijzat info te krijgen wat daar nu echt gebeurde. Dat die daar een brave jongen was die humanitair werk heeft gedaan gelooft toch geen kat ? Ik krijg de indruk dat er bij die vader meer dan één vijs los zit, en dat zijn jihad zoon zich nu vooral gaat proberen schoon te praten en zich zelfs als slachtoffer gaat profileren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Iemand overleden in de familie, ouwe knar?
|
![]() |
![]() |