![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het eten dan afschuwelijk smaken ; de gedachte van het bidden , dat raakt mijn geweten , ik wil het dan niet meer eten zelfs !! Ik vind ook dat het belachelijk overkomt naar andere toe !! Ik dank of betaal wel degene wie het eten heeft gemaakt !! Dat luchtkasteelheerschap danken voor (het) eten ?? Daar zijn ze vet mee de hongerlijdende mensen !! Zal ik zo voortaan op restaurant bidden ipv betalen , want .... al het goede komt toch van boven ?? Hoe zouden ze er in het / op restaurant op reageren ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 december 2013 om 01:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welnee , ze noemen het zich goed gedragen , laten zien hoe het moet ,
goedgedrag tonen , opvoeding , de waarde van leven / eten !! Loof de heer , en de heer zal u spijzen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 december 2013 om 01:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat moge dan wel "nobele eenvoud in doen en laten" zijn in de liturgie? Wat is dat dan wel, dat "Gesamtkunstwerk" waarmee u liturgie aanduidt? Iets intuïtief? 't Lijkt verdacht veel op gewauwel. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U kunt dus niet aangeven om welke redenen de kwaliteit van de liturgische celebratie slechts matig (of slecht?) is in Vlaanderen en waarom die in het buitenland schijnbaar beter.
Mogen we dan ook concluderen dat uw stelling op weinig meer is gebaseerd dan een lichtzinnig oordeel vanuit uzelf en niet vanuit de feiten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij bent dan ook iemand die vooral gezien wilt worden gelovig te zijn. Ik kan me goed voorstellen dat jij een goed gevoel krijgt als het bezoek zich ongemakkelijk voelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een zaal gevuld met:
- 100 gelovige en 1 niet-gelovige , men houdt geen rekening met de niet-gelovige !! Waarom ?? - 100 niet-gelovige en 1 gelovige , men moet maar rekening houden met de gelovige , zogezegd uit respekt voor de gelovigen !! Waarom ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 december 2013 om 01:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We? Gelieve alleen jezelf te betrekken in je kleuterschoolargumentatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is het mij er ingepompt !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 december 2013 om 01:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hebt misschien niet goed geluisterd. Ik zou niet weten waarom ik bijvoorbeeld zou eisen dat er gebeden wordt als ik op een diner van het stadsbestuur aanwezig ben als daar het grootste deel van de aanwezigen dat niet wenst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Europees Commissaris
|
![]() En hierbij staak ik ook verdere poging tot discussie over dit onderwerp. Over liturgie discussiëren met een regelneuker zonder achtergrondkennis is hopeloos.
|
![]() |
![]() |